Gå til innhold

Hvordan omtaler dere vaginaen under sex..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En eks sa "tissen", det var bare creepy. Jeg sier fitte og kuk, det faller meg veldig naturlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for litt råskap under sex og at også ordene kan være litt rå og direkte. Så jeg må innrømme at jeg har litt sansen for kvinner som kan si fitta og kuken under sexen. 

Liker også at dama kan si "pul meg!" eller "knull meg!"  😋 

Litt dirty snakk er bare herlig og opphissende 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kallis92 skrev:

Vet du hva, Godt spørsmål. Jeg har lurt på om jenter iiker det i det hele tatt eller blir litt flau eller småsur "ironisk selvsagt"

Men jeg har noen navn å velge imellom

- Vulva

- Skjeden

Har på følelsen vulva høres mer kåt enn det andre ut utifra om man virkelig liker noen når man gjør det. F ordet vil jeg ikke si fordi føles litt for røft ut.. også fordi det er en smule banning i det. På samme måte som K ordet. Føler det blir mer som å snakke ned enn å løfte opp.

Men hva synes du?

Vulva og skjeden hører hjemme hos legen eller i sexopplæring på skolen. I senga blir det grådig formelt 😅

Endret av Anim92
Bare tanken på å bruke de orda i senga er nesten avtennende. Trur typen min er i samma bås
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Putt den deilige kuken i fitta mi og knull meg fra vettet.

Anonymkode: 66265...7fd

Åhh...deilig kommentar. En slik kommentar "under kampens hete" gjør seg alltid. 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg faktisk sier noe.. Det er vel mer 'ta meg hardt'  'inni meg'.. Hadde sagt fitte tror jeg, men da skal jeg være rimelig kåt tror jeg 😂

Anonymkode: a8a62...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Til dere menn:
Se for dere at en ok kvinne ligger naken ved siden av deg i sengen og gir deg en liten dytt, samtidig med at hun ser deg inn i øynene, og hvisker; "Smak på fitta mi.." 

ahh sukk..

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vel litt an partner også. Noen synes jo det lett blir vulgært, og da kan det ha motsatt effekt. Var med ei som egentlig synes det var veldig kleint, men like før hun kom skrek hun ting som «Knull meg, for faen! Knull fitta mi!» :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anim92 skrev:

Vulva og skjeden hører hjemme hos legen eller i sexopplæring på skolen. I senga blir det grådig formelt 😅

Fair enough. Så antar du liker at noen sier "knull fitta" innenfor turn on. Men jeg ser hva du mener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, batcat skrev:

Alltid fitta med mindre det er i en klinisk situasjon eller foran barn. Syns det er et flott glad-ord med sprett i! 

Det kommer fra det norrøne ordet for myr eller våtmark.

Anonymkode: ad0b5...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musa.

Klarer ikke si noe annet. Med unntak av "inni meg", "vil ha deg inni meg", "der nede", "under trusa" osv.

Anonymkode: 6bf12...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...