Gå til innhold

Hvordan omtaler dere vaginaen under sex..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva sier dere kvinner til mannen når dere omtaler deres eget underliv under sex..? 

Sier dere fitte, vagina, vajayjay eller hva da liksom.? 

Jeg er så flau av meg, og alt jeg greier å lire av meg er "tissen", så jeg holder jo kjeft i fare for å høres ut som en unge. 

Ordene er så kleine å uttale. Er det greit å si "nedentil"..? 

Anonymkode: 32bf3...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker ikke så mye om den når vi har sex men jeg kaller det vagina.

Anonymkode: 9e8d6...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kanskje si "inni meg"? 

Anonymkode: 598d6...51b

Også et alternativ:)

Anonymkode: 32bf3...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke så mye om den.. men om det er noe, så er det feks "det er så deilig å kjenne deg/kjenne deg komme inni meg" eller "kjenn så våt fitta mi er", "jeg vil du skal ta/fylle opp fitta mi".

Shit så kleint det er å lese det der😂 Men alt blir jo litt annerledes i senga😂🙈 Og det var ikke sånn i starten, etter et halvt år ble vi mye mer friere..

Anonymkode: 44c11...b4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg har veldig sansen for damer som våger å bruke f-ordet. Ingen ting slår det ordet brukt i riktig øyeblikk, det kan ha en momentan effekt ;)  Men tid og sted bør absolutt være riktig, og det bør ikke sies så høyt at naboen også hører det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, Godt spørsmål. Jeg har lurt på om jenter iiker det i det hele tatt eller blir litt flau eller småsur "ironisk selvsagt"

Men jeg har noen navn å velge imellom

- Vulva

- Skjeden

Har på følelsen vulva høres mer kåt enn det andre ut utifra om man virkelig liker noen når man gjør det. F ordet vil jeg ikke si fordi føles litt for røft ut.. også fordi det er en smule banning i det. På samme måte som K ordet. Føler det blir mer som å snakke ned enn å løfte opp.

Men hva synes du?

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm slikk fitta mi! Å elsker å få kuken din hardt i fitta osv.... knull fitta mi hardt osv:) k 39

Anonymkode: 1cac0...6be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kallis92 skrev:

Vet du hva, Godt spørsmål. Jeg har lurt på om jenter iiker det i det hele tatt eller blir litt flau eller småsur "ironisk selvsagt"

Men jeg har noen navn å velge imellom

- Vulva

- Kjeden

Har på følelsen vulva høres mer kåt enn det andre ut utifra om man virkelig liker noen når man gjør det. F ordet vil jeg ikke si fordi føles litt for røft ut.. også fordi det er en smule banning i det. På samme måte som K ordet. Føler det blir mer som å snakke ned enn å løfte opp.

Men hva synes du?

Skjeden;)

Anonymkode: 1cac0...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kallis92 skrev:

Not again X). Takk. Skal rette det nå

Eller mente du kjede til sykkel?🤣

Anonymkode: 1cac0...6be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller mente du kjede til sykkel?🤣

nAnonymkode: 1cac0...6be

Nei nei haha. Jeg bare glemmer det hele tiden. Du har rett. Stavingen din er korrekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste damer sier "fitte" etter min erfaring. Vulva/vagina høres litt klinisk ut. Dessuten så er vulva det utvendige, mens vagina det innvendige. Fitte dekker både vulva og vagina. Også ganske sexy når damer sier fitte under samleie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte er ordet jeg bruker. Men det blir gjerne litt mer detaljert, altså beskrivelse av hvor jeg snakker om. Klitoris blir ofte brukt også. Også inni, utenpå, til høyre, venstre osv 

Anonymkode: 5e277...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å si "tissen" når jeg hadde sex med typen da jeg var drita... husker det ikke, men han ble flau over meg han å og sa det var helt merkelig å "ta den inn i tissen min" og ikke "fitta". Haha, blir fortsatt flau og dette er 5 år siden. 

Jeg sier til vanlig fitta. Knull den skittne fitta mi f.eks hvis det er stemning for dirty talk. 

Anonymkode: 69c32...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Referer vel aldri til den, bare meg selv. "Pul meg, slikk meg, deilig å ha deg inni meg, ta meg, oooosv". 

 

Anonymkode: 71c74...ac0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si fitta i veldig dirty øyeblikk. Men for det meste er det som hun over.

Anonymkode: fcc22...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Referer vel aldri til den, bare meg selv. "Pul meg, slikk meg, deilig å ha deg inni meg, ta meg, oooosv". 

 

Anonymkode: 71c74...ac0

Blir vell mest sånn her og, ellers bruker jeg å si fitte

Endret av Scoops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...