Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at han skal mase om at jeg skal ringe? Men han har tross alt blokkert nummeret mitt, og han forventer at jeg skal svare når han sier "jeg ringer om 5 min da tar du den". Jeg gidder jo ikke svare han, når han har blokkert meg, for så at han kan ringe meg som han vil. 

Det er vel snakk om kontroll, antar jeg?

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at han skal mase om at jeg skal ringe? Men han har tross alt blokkert nummeret mitt, og han forventer at jeg skal svare når han sier "jeg ringer om 5 min da tar du den". Jeg gidder jo ikke svare han, når han har blokkert meg, for så at han kan ringe meg som han vil. 

Det er vel snakk om kontroll, antar jeg?

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Herregud er han 15 år?

Anonymkode: 05c4e...c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud er han 15 år?

Anonymkode: 05c4e...c07

Nei, over 30 😬

Veldig kverulerende og useriøs i diskusjoner. 

Har blokkert der jeg kan, og lagt han i ignorer meldinger på face 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, over 30 😬

Veldig kverulerende og useriøs i diskusjoner. 

Har blokkert der jeg kan, og lagt han i ignorer meldinger på face 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Nå de begge er 15 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Hvis du er glad i noen, vil du gjøre det beste for henne selv om dette forsvinner fra livet hennes. 

 

Forstod ikke helt? Du tenker at om han er glad i meg eller noe, så vil han gjøre det beste for meg selv om jeg forsvinner🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Nå de begge er 15 år

Vet du hva, skal du bare kverulere kan du finne deg en annen tråd. 

Ingen av oss er 15, men noen menn er idiot er spør du meg. 

Han er bare kranglete, kverulerende og usaklig. Så de meldingen som kommer på face svarer jeg ikke på. Kunne blokkert han der, men la han til i ignorer meldinger. 

 

Vet ikke hva han skal oppnå med sine usaklige utsagn. Jeg avsluttet dette forholdet på en måte, fordi han var en tulling og prøver bare og fremprovosere krangel på meldinger. Så er ingen hensikt i og svare på det. 

Men jeg blir selvfølgelig lei meg over hans holdning og det han skriver. Virker som fyren ikke eier selvinnsikt🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstod ikke helt? Du tenker at om han er glad i meg eller noe, så vil han gjøre det beste for meg selv om jeg forsvinner🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Nei, jeg sier at det er normalt at det gjør vondt eller ikke, alle står overfor et brudd på den beste måten de kan, men noen ganger elsker det at noen vet når de skal si farvel. Og dette er også å elske seg selv. Har du hatt et godt forhold? Visste de om en fremtid sammen var mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, skal du bare kverulere kan du finne deg en annen tråd. 

Ingen av oss er 15, men noen menn er idiot er spør du meg. 

Han er bare kranglete, kverulerende og usaklig. Så de meldingen som kommer på face svarer jeg ikke på. Kunne blokkert han der, men la han til i ignorer meldinger. 

 

Vet ikke hva han skal oppnå med sine usaklige utsagn. Jeg avsluttet dette forholdet på en måte, fordi han var en tulling og prøver bare og fremprovosere krangel på meldinger. Så er ingen hensikt i og svare på det

Men jeg blir selvfølgelig lei meg over hans holdning og det han skriver. Virker som fyren ikke eier selvinnsikt🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Mange menn har ikke selvinnsikt. Det du sier er forståelig, jeg beklager hvis han brukte uvennlige uttrykk og jeg angrer på om meldingen min også var uvennlig.
Å blokkere noen er umoden etter min mening. Vi er mange mennesker i verden, og hver person har en verden av meninger.
Jeg har også opplevd en opplevelse som din, og jeg følte meg ikke i paradis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Nei, jeg sier at det er normalt at det gjør vondt eller ikke, alle står overfor et brudd på den beste måten de kan, men noen ganger elsker det at noen vet når de skal si farvel. Og dette er også å elske seg selv. Har du hatt et godt forhold? Visste de om en fremtid sammen var mulig?

Forholdet vårt begynte veldig bra. 

Så har det vært mye destruktivt de 2-3 siste årene, vi har lagt planer sammen som han aldri har fullført. Han har gitt meg mange falske forhåpninger, som han senere har trukket tilbake, derav falske forhåpninger. 

Jeg har gitt alt jeg kan og følte jeg ikke fikk noe igjen. Han mener også at alltid er min skyld så jeg finn nok til slutt. Jeg vet at dette er til det beste for meg selv! 

Men trodde ikke jeg skulle ta det så tungt, når jeg følte meg så klar. Jeg tar en dag gangen, og må bare komme meg videre, uansett for jævlig det er. 

Jeg føler han leker med følelsene mine mtp de meldingene jeg har fått. Om han skal holde meg "varm" frem til han finner seg en ny. Virker sånn. Derfor svarer jeg ikke på meldingene, og han kan heler ikke de at jeg har lest de. 

Meldingene går i at alt er min feil, jeg må tenke på hva jeg gjør, hva jeg gjort, sagt og sier. Så er han hyggelig, før det kommer møkka meldinger igjen. 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Mange menn har ikke selvinnsikt. Det du sier er forståelig, jeg beklager hvis han brukte uvennlige uttrykk og jeg angrer på om meldingen min også var uvennlig.
Å blokkere noen er umoden etter min mening. Vi er mange mennesker i verden, og hver person har en verden av meninger.
Jeg har også opplevd en opplevelse som din, og jeg følte meg ikke i paradis

Ja er akuratt det jeg har sagt til han, du har jo null selvinnsikt hvis du ikke forstår hva du selv har gjort mot meg. 

Jeg vil gi det noen dager, uker før jeg blokkerer han på fb også, vi er ikke venner der. Men det er liksom, får jeg noen gang en melding av han hvor han selv forstår hva han har gjort🤷🏼‍♀️. Han har jo ikke vært snill mot meg den siste tide, og prøver og legge dette over til meg. Jeg har kun gitt hele veien og fått møkk igjen den siste tide. 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Bruddet mitt med samboer er ganske så ferskt, men jeg har lenge gått med følelsen av at vi har skildd fra hverandre, ønsker forskjellige ting i livet. 

Jeg har hvertfall tenkt tanken om og avslutte forholdet i flere måneder før det faktisk ble fullført. 

Så nå sitter jeg her, og har 0 kjærlighetssorg, og føler meg som verdens kaldeste person. 

Jeg kjenner at jeg så over han, og det skal bli deilig og komme seg videre. 

 

Er det noe galt med meg? Eller kan det være at jeg plutselig en dag kjenner på sorgen? Har vært slutt litt over en måneds tid nå. 

😪

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Vel, når du har tenkt på bruddet lenge før det ble slutt, har du kanskje allerede bearbeidet bruddet? Jeg synes du skal være glad for det, for kjærlighetssorg er så vondt! Det kan hende du vil kjenne på det om du opplever at ekssamboeren får jeg ny kjæreste, for mange synes det er vondt, selv om de ikke ønsker eksen tilbake. Jeg vil oppfordre deg til å nyte singellivet og glede deg over at det går fint med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fikk jeg en beskjed om at har funnet meg ny type 🙃, vet ikke hvor det kommer fra. Men går nok ikke videre så fort..

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt med meg?

Svaret er 100%, ja! Det er noe galt med deg. 

Men vit at det også gjelder alle oss andre. Heldigvis. Leve det gale. Det unike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Svaret er 100%, ja! Det er noe galt med deg. 

Men vit at det også gjelder alle oss andre. Heldigvis. Leve det gale. Det unike. 

😂, ja sånn sett er det jo det 😂.. De gale har det godt, sies det jo 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja idag, så knakk jeg sammen. Jeg skjønner ikke hvorfor. Gråt og gråt😥😭.. 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...