Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Bruddet mitt med samboer er ganske så ferskt, men jeg har lenge gått med følelsen av at vi har skildd fra hverandre, ønsker forskjellige ting i livet. 

Jeg har hvertfall tenkt tanken om og avslutte forholdet i flere måneder før det faktisk ble fullført. 

Så nå sitter jeg her, og har 0 kjærlighetssorg, og føler meg som verdens kaldeste person. 

Jeg kjenner at jeg så over han, og det skal bli deilig og komme seg videre. 

 

Er det noe galt med meg? Eller kan det være at jeg plutselig en dag kjenner på sorgen? Har vært slutt litt over en måneds tid nå. 

😪

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme reaksjon hsdde jeg etter tre års samboerskap, vi hadde ikke barn. Gikk veldig brs etter bruddet. 

Anonymkode: 4b43e...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du hadde vel bare ikke de riktige følelsene lenger, og bruddet var riktig. Kos deg som singel :)

Anonymkode: 037b4...eb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme reaksjon hsdde jeg etter tre års samboerskap, vi hadde ikke barn. Gikk veldig brs etter bruddet. 

Anonymkode: 4b43e...fe8

Ja, har ikke barn vi heler. Men var samboere i langt mer enn 3 år. Kjente litt savn da jeg stod opp idag. 

9 timer siden, Romilo skrev:

Nei, det er ingenting galt med deg, alle takler ting forskjellig. 

Ja, det er bra. Tenkte jeg var helt følelsesløs, men så fikk jeg faktisk litt savn på morgenen idag og tenker på mye dette. 😪 Men jeg vet at det er til det beste. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du hadde vel bare ikke de riktige følelsene lenger, og bruddet var riktig. Kos deg som singel :)

Anonymkode: 037b4...eb8

Ja, skal prøve å kose meg som singel😋. Bare dumt at jeg ikke kjente på noe sorg eller savn, men plutselig på morgenen idag dukket det opp😪

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter her alene, dag inn og dag ut. Timene og dagene blir bare tyngre 💔

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om du var ferdig med han, så hadde du nok et håp om hvilken fremtid dere skulle få. Denne fremtiden vil du savne. Du vil også tenke tilbake på de gode stundene, og savne de, og håpet vil komme pittelitt tilbake. Men dette er vel et gjennomtenkt valg :) Det er helt normalt å være lei seg etter et brudd selv om en er den som har slått opp. Det har jo ikke bare vært dumt i forholdet :) Prøv å tenk at det var meningen at det skulle være slutt, og at dere nå kan ta de gode minnene videre og se tilbake på forholdet som en god periode i livet som ikke var ment å vare lenger.

<3

Anonymkode: 00e73...190

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk etter 19 år og tre barn, og har ikke savnet ham eller sørget en dag etterpå. Jeg var bare glad jeg endelig hadde tatt det riktige valget for meg. Du har nok, som meg, gjort deg ferdig med forholdet før du gikk. Nyt singellivet og kos deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smilo skrev:

Jeg gikk etter 19 år og tre barn, og har ikke savnet ham eller sørget en dag etterpå. Jeg var bare glad jeg endelig hadde tatt det riktige valget for meg. Du har nok, som meg, gjort deg ferdig med forholdet før du gikk. Nyt singellivet og kos deg. 

Der er nok jeg og snart.. 

Anonymkode: 4b43e...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du var ferdig med han, så hadde du nok et håp om hvilken fremtid dere skulle få. Denne fremtiden vil du savne. Du vil også tenke tilbake på de gode stundene, og savne de, og håpet vil komme pittelitt tilbake. Men dette er vel et gjennomtenkt valg :) Det er helt normalt å være lei seg etter et brudd selv om en er den som har slått opp. Det har jo ikke bare vært dumt i forholdet :) Prøv å tenk at det var meningen at det skulle være slutt, og at dere nå kan ta de gode minnene videre og se tilbake på forholdet som en god periode i livet som ikke var ment å vare lenger.

❤️

Anonymkode: 00e73...190

Ja hadde selvfølgelig et håp om en fin fremtid sammen. Jeg har fått lovnader på lovnader og blitt skuffet gang på gang. Jeg har vært mentalt forberedt på dette i noen måneder nå. Men alikavel syns jeg det er utrolig trist nå. 

Bruddet var hele ikke noe spesielt pent. Og av en eller annen grunn håper jeg på en melding eller noe ifra han. 

Jeg må bare gjøre mitt beste og bite tennene sammen. Men føler fremtiden ser så mørk ut. Mange år av livet mitt gikk med på og være med han. Vi startet aldri vår egen lille familie og jeg føler jeg har tapt mye tid på en måte, selv om jeg ikke burde se på det sånn. De siste dagene har vært ufattelig tunge💔

Anonymkode: 1e9f5...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, senk skuldrene og vær glad for at du har det på denne måten. Vet om flere som har ønsket å gjøre det slutt over lang tid, for så gjøre det, og gå rett i kjelleren etterpå. Man aner ikke hvordan man reagerer før det skjer. Det kan komme etter en tid, ja, spesielt hvis du selv tillater deg å gruble over det. 

Så ikke gjør det, ikke dvel ved det, og gå videre. Smekk opp Tinderprofilen 😉 Du har tydeligvis tatt riktig valg for deg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det på samme måte som deg, etter 6 års forhold. Jeg tror jeg allerede hadde sørget før jeg faktisk slo opp. Vær glad for at du kommer deg gjennom dette uten å være knust! Det er to år siden jeg gjor det slutt og har aldri angret på avgjørelsen min. Du er utrolig sterk som har klart å ta et valg! 

Anonymkode: 6b2ab...f4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja hadde selvfølgelig et håp om en fin fremtid sammen. Jeg har fått lovnader på lovnader og blitt skuffet gang på gang. Jeg har vært mentalt forberedt på dette i noen måneder nå. Men alikavel syns jeg det er utrolig trist nå. 

Bruddet var hele ikke noe spesielt pent. Og av en eller annen grunn håper jeg på en melding eller noe ifra han. 

Jeg må bare gjøre mitt beste og bite tennene sammen. Men føler fremtiden ser så mørk ut. Mange år av livet mitt gikk med på og være med han. Vi startet aldri vår egen lille familie og jeg føler jeg har tapt mye tid på en måte, selv om jeg ikke burde se på det sånn. De siste dagene har vært ufattelig tunge💔

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Er ikke uvanlig at det svinger sånn, eksen gjorde det slutt med meg etter 11 år sammen, og var sikker i sitt valg og ute av forholdet mentalt. Likevel ble han deprimert en stund etter, han angret ikke men endte opp med å sørge veldig mye likevel, og var nok forelsket i meg enn han trodde. Selv svinger det hos meg 1 år etter bruddet, jeg kan gråte masse og savne han så mye at jeg får panikk, men det går fremover likevel, har også blitt uventet forelsket i en annen. Bare kjenn på det du går gjennom, reflekter på hva det vonde du kjenner er. Mye mulig du sørger over alt som var, alle drømmene som ikke ble til, men ikke nødvendigvis han.

Anonymkode: b854a...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her.  Sammen i 20+ år, og 6 mnd siden det var slutt. Har ikke kjent på noe slags ettervirkninger. En god venninne på chat har gjort at jeg nesten aldri har hatt tid til å sitte og gruble. Andre gode venner og aktiviteter, gjør at jeg holder meg opptatt. 

Anonymkode: e56b1...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sørget ikke over at forholdet tok slutt, men da jeg møtte min store kjærlighet ble det tøft å innse at de følelsene jeg hadde for den nye, ikke var som for eksen. Jeg fikk dårlig samvittighet overfor min eks. 

Anonymkode: a0b2d...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, LatersBaby skrev:

Jeg tror damer som går fra et forhold gjerne har vært emosjonelt ferdig lenge før det faktiske bruddet..

Jeg tror DEN som går fra et forhold gjerne har vært emosjonelt ferdig lenge før det faktiske bruddet..

Anonymkode: e56b1...ace

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 23.48, Juks skrev:

TS, senk skuldrene og vær glad for at du har det på denne måten. Vet om flere som har ønsket å gjøre det slutt over lang tid, for så gjøre det, og gå rett i kjelleren etterpå. Man aner ikke hvordan man reagerer før det skjer. Det kan komme etter en tid, ja, spesielt hvis du selv tillater deg å gruble over det. 

Så ikke gjør det, ikke dvel ved det, og gå videre. Smekk opp Tinderprofilen 😉 Du har tydeligvis tatt riktig valg for deg 😊 

Har brukt lang tid på og å avslutte dette ja. Og trodde virkelig jeg var mentalt forberedt på det, men det er som et slag i fjeset hver dag nå. Og jeg er så utrolig trist, tappet for energi, tenker for mye, men prøver samtidig og finne på ting for å slippe å gruble over det. Men så kommer kvelden og jeg er alene og da er det som værst, sliter med søvn, magen knyter seg. 

Aldri hat tinder og er så redd for å opprette profil der, av en eller annen grunn.

 

På 21.9.2019 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Hadde det på samme måte som deg, etter 6 års forhold. Jeg tror jeg allerede hadde sørget før jeg faktisk slo opp. Vær glad for at du kommer deg gjennom dette uten å være knust! Det er to år siden jeg gjor det slutt og har aldri angret på avgjørelsen min. Du er utrolig sterk som har klart å ta et valg! 

Anonymkode: 6b2ab...f4e

Er det som er, jeg trodde jeg var så mentalt klar over valget mitt. Men nå skal det plutselig snu helt. Og alt er bare så utrolig tungt😭.. Det gikk så fint også bare plutselig slo det meg i fleisen.. 

 

På 21.9.2019 den 8.26, AnonymBruker skrev:

Mann her.  Sammen i 20+ år, og 6 mnd siden det var slutt. Har ikke kjent på noe slags ettervirkninger. En god venninne på chat har gjort at jeg nesten aldri har hatt tid til å sitte og gruble. Andre gode venner og aktiviteter, gjør at jeg holder meg opptatt. 

Anonymkode: e56b1...ace

Uff, også så mange år ilag da😪. Det er jo så utrolig trist. Jeg har heler ikke så stort nettverk så blir en del alene i tilegg. Men prøver alt jeg kan for å finne på ting og holde meg selv opptatt. Men det er helt jævlig nå. 

 

På 21.9.2019 den 12.50, LatersBaby skrev:

Jeg tror damer som går fra et forhold gjerne har vært emosjonelt ferdig lenge før det faktiske bruddet..

Ja det sies jo at damer gjerne er ferdig med forholdet, før det faktisk tar slutt. Og jeg trodde jeg var klar, men nå sitter jeg her og sliter som bare det 😭😪

På 21.9.2019 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Jeg tror DEN som går fra et forhold gjerne har vært emosjonelt ferdig lenge før det faktiske bruddet..

Anonymkode: e56b1...ace

Jeg tror han på en måte har ønsket og avslutte det selv, men ikke gjort det. Også har han gjort ting veldig ubehagelig for meg siste tiden vi var sammen. Som om jeg ble presset til og ta det valget til slutt. Med måten han var på i en god del månender. Mulig han var mer forberedt enn meg, men ballen ble kastet i min rettning og jeg så til slutt ingen annen utvei en og avslutte det. Ikke var bruddet noe pent heler. 

Anonymkode: 1e9f5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjent noen sorg eller anger uansett hvor forelsket jeg er eller uansett hvem det har vært som har gjort det slutt. 

Min forrige kjæreste gråt når HAN gjorde det slutt. Og det var på grunn av at jeg ikke viste følelser. Er man ferdig,så er det ferdig. Da får man stå for sine valg. Jeg sa ja, greit. Også så jeg meg aldri tilbake.

Venninner har sagt til meg at jeg vil få etterreaksjoner. Siden jeg har hatt så mye følelser. Men ti år har gått. Null etterreaksjon.

Når man selv gjør det slutt, vil jeg tro at man er klar for det og har forberedt seg lenge. 

Kjæresten min nå elsker jeg høyere for hver dag. Vi har vært sammen i mange år. Men han er deprimert og gjorde det slutt for seks måneder siden. Jeg sa bare ja, greit. Det er ditt valg. Og han kom tilbake bare tre timer etterpå. 

Tror faktisk at jeg ikke føler noe for brudd, samme hva. At det å da bli kald og ikke bry seg er en måte å gå videre på. 

Gidder ikke å tvinge noen til å være sammen med meg. Gidder heller ikke å vingle på de valgene som jeg selv gjør. 

Anonymkode: 883ba...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri kjent noen sorg eller anger uansett hvor forelsket jeg er eller uansett hvem det har vært som har gjort det slutt. 

Min forrige kjæreste gråt når HAN gjorde det slutt. Og det var på grunn av at jeg ikke viste følelser. Er man ferdig,så er det ferdig. Da får man stå for sine valg. Jeg sa ja, greit. Også så jeg meg aldri tilbake.

Venninner har sagt til meg at jeg vil få etterreaksjoner. Siden jeg har hatt så mye følelser. Men ti år har gått. Null etterreaksjon.

Når man selv gjør det slutt, vil jeg tro at man er klar for det og har forberedt seg lenge. 

Kjæresten min nå elsker jeg høyere for hver dag. Vi har vært sammen i mange år. Men han er deprimert og gjorde det slutt for seks måneder siden. Jeg sa bare ja, greit. Det er ditt valg. Og han kom tilbake bare tre timer etterpå. 

Tror faktisk at jeg ikke føler noe for brudd, samme hva. At det å da bli kald og ikke bry seg er en måte å gå videre på. 

Gidder ikke å tvinge noen til å være sammen med meg. Gidder heller ikke å vingle på de valgene som jeg selv gjør. 

Anonymkode: 883ba...7a3

Ja, jeg gjorde det slutt selv på en måte. Og var sikker i min sak, er det enda. Men fortsatt er det litt tvil inn i bildet og det gjør det så tungt😢

 

Så blir litt som du sier, man gidder ikke tvinge noen til og være sammen med en. Men jeg tror egentlig han var mer klar for dette enn hva jeg selv trodde jeg var. 

Har fått en melding i ny og ne, men ingen hyggelige på noen måte. Svarer ikke på de og han ser ikke at jeg leser. 

Trodde jeg var veldig kald, men tok vel litt feil da 😅🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1e9f5...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...