Gå til innhold

Hvis du fikk 10 millioner i året resten for å leve vegansk resten av livet. Hadde du gjort det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer om man etter typ 5 år sprekker? Må man betale tilbake? Hadde ikke orket å leve hvert år med frykten for å sprekke å måtte betale tilbake 40 millioner liksom. 

Men hadde levd vegansk noen år for en sum på 10 millioner årlig frem til jeg ga opp om jeg ikke hadde behøvd å betale tilbake. 

Men realistisk hadde hvert 1 million i året hvorav jeg har 3 dager i uken hvor jeg kan spise animalsk. Jeg spiser lite kjøtt men hadde slitet med meieriprodukter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tatt 5 millionder for én kjøttdag per uke. Gidder ikke ofre helsen min for penger. 

Anonymkode: 7469e...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt 1 mill i året, og 3 kjøttdager i uken. Jeg er allergisk mot alt en veganer skal spise. Tåler ikke soya, linser, bønner, det meste av grønnsaker, og det lille jeg kan spise, er i begrensede mengder.

Anonymkode: 936da...917

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veganer i noen år, men jeg tålte det ikke. Jeg ville drite hele tiden, og minst 5 ganger om dagen. To ganger gikk det rett i buksa. 

Anonymkode: ea691...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Evt 5 millioner for 1 kjøttdag i uken. 1 million for 3 kjøttdager i uken.

Alt kommer itillegg tll din vanlige inntekt.

Anonymkode: 387f3...e1b

Da hadde jeg nok tatt 1million og kjøttdager 3 ganger i uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har jobb så livet går sin gang uten de millionene. Vegan/vegetarmat er godt, men jeg vil også ha muligheten til å velge det bort.

Anonymkode: 7cd51...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Hvis du fikk 10 millioner i året resten for å leve vegansk resten av livet. Hadde du gjort det?

Nei, det ville jeg ikke.

Jeg spiser ikke mye kjøtt, så det skulle jeg klart å holde meg unna til tross for soya-og nøtteallergi, men jeg er ikke villig til å gi opp ullklær, egg, og meieriprodukter.

På 18.9.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Evt 5 millioner for 1 kjøttdag i uken. 1 million for 3 kjøttdager i uken.

Alt kommer itillegg tll din vanlige inntekt.

Anonymkode: 387f3...e1b

Begge disse kunne jeg uten problemer ha gjort for langt mindre enn 1 million i året.  Det er ikke så mye annerledes enn det kostholdet jeg har i dag.

Og jeg kan fortsette bruke ullklær.

Anonymkode: f56f9...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Få betalt for å spare helsa, miljøet og lommeboka? Enkleste dilemmaet jeg har hørt

Anonymkode: cd343...0f3

Dersom alle ble veganere, ville flere mennesker sultet. Det er ikke nok land på jorden til å dyrke nok mat til alle. 

Så fint at du tenker på din helse, men driter i andre sin. 

Anonymkode: fbad9...e31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom alle ble veganere, ville flere mennesker sultet. Det er ikke nok land på jorden til å dyrke nok mat til alle. 

Så fint at du tenker på din helse, men driter i andre sin. 

Anonymkode: fbad9...e31

🤡

Anonymkode: 1b5bc...303

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og jeg spiser mye kjøtt. Men er det bærekraftig å gi så mye penger til en person for å være veganer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kaleidoskop skrev:

Ja og jeg spiser mye kjøtt. Men er det bærekraftig å gi så mye penger til en person for å være veganer? 

Hvis det er en milliardær på forumet som gir deg pengene så er det vel bærekraftig. 

Anonymkode: 1b5bc...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...