Gå til innhold

Hvis du fikk 10 millioner i året resten for å leve vegansk resten av livet. Hadde du gjort det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Evt 5 millioner for 1 kjøttdag i uken. 1 million for 3 kjøttdager i uken.

Alt kommer itillegg tll din vanlige inntekt.

Anonymkode: 387f3...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, for jeg hadde blitt syk. Jeg er avhengig av animalske produkter da jeg tåler veldig lite fiber og kan nesten ikke spise grønnsaker. Heller å være frisk og ha OK med penger enn syk og rik. 

Anonymkode: bb632...782

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få betalt for å spare helsa, miljøet og lommeboka? Enkleste dilemmaet jeg har hørt

Anonymkode: cd343...0f3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt! Tror man må redusere beløpet betraktelig for at det skal bli et dilemma.

Hadde du gjort det før 2.000 i mnd? 

Eller for en engassum på 1 mill? 

Anonymkode: f2a90...d96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg liker kjøtt, men for 10 millioner hadde jeg blitt vegetarianer for resten av livet

Det står vegansk, ikke vegetar

Anonymkode: 270fd...6c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt! Tror man må redusere beløpet betraktelig for at det skal bli et dilemma.

Hadde du gjort det før 2.000 i mnd? 

Eller for en engassum på 1 mill? 

Anonymkode: f2a90...d96

Jeg hadde gjort det for engangssum på 1 mill, men ikke for 2000 i måneden. Hadde valget vært vegeterianer for 2000 i mnd kunne jeg gjort det. Ellers veldig enig, summene i HI er altfor høye til at folk vurderer det engang, de fleste sier automatisk ja på slike summer. 

Anonymkode: 440e1...a05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å bli en plage for alle rundt deg som skal lage mat til deg... Frister lite det, altså. Summen er høy, men jammen bør den deles med tålmodige venner og familiemedlemmer 😂

Anonymkode: e9646...f7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri klart det dessverre og jeg hadde nok blitt ulykkelig av å strebe etter det

Anonymkode: c39eb...5ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Evt 5 millioner for 1 kjøttdag i uken. 1 million for 3 kjøttdager i uken.

Alt kommer itillegg tll din vanlige inntekt.

Anonymkode: 387f3...e1b

Null problem. Jeg tåler kjøtt så dårlig uansett, at jeg hadde neppe merket forskjell. :ler: 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men å bli en plage for alle rundt deg som skal lage mat til deg... Frister lite det, altså. Summen er høy, men jammen bør den deles med tålmodige venner og familiemedlemmer 😂

Anonymkode: e9646...f7c

Med så høy inntekt kunne du da invitert dem alle ut på middag hver gang mat skulle lages. Og så kunne de bestilt sine burgere og du din trøffelpasta. 

Anonymkode: fb354...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Evt 5 millioner for 1 kjøttdag i uken. 1 million for 3 kjøttdager i uken.

Alt kommer itillegg tll din vanlige inntekt.

Anonymkode: 387f3...e1b

Vegansk resten av livet hadde vært helt uaktuelt. 

Kunne tatt 1 million i året og 3 kjøtt-fri dager alternativet :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uproblematisk for meg å leve uten kjøtt, men jeg vil helst beholde meieriprodukter. 

Men vegansk går fint, det er jo mange gode supper, gryter og ikke minst asiatiske retter som er veganske. 

Hva hadde man fått for vegetarkost (ikke vegansk)? Med vegetar mener jeg inkludert meieriprodukter og egg. Ikke kjøtt/fisk. 

Anonymkode: 8a69b...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men å bli en plage for alle rundt deg som skal lage mat til deg... Frister lite det, altså. Summen er høy, men jammen bør den deles med tålmodige venner og familiemedlemmer 😂

Anonymkode: e9646...f7c

Ja vanskelig dilemma det der. Få 10millioner årlig. Sikre barn og barnebarn økonomisk, ja evt. venner som måtte trenge det også. Men det blir vel litt for plagsomt for de rundt meg. Frister ikke!! Neitakk fra oss 2, de millionene kan du trykke opp et visst sted :)

Anonymkode: 1b5bc...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg klart lett, ikke sikkert jeg hadde savnet kjøtt heller, jeg spiser ikke mye kjøtt nå heller. Tenk å få 10mill årlig, det hadde vært DIGG!! 👍🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...