Pepita Skrevet 16. desember 2006 #5661 Skrevet 16. desember 2006 En stoooor til Skyttemor med purkete svigermor!!! Håper virkelig du får julestemning snart.... Hvertfall deilig å ha lille nydelige Sondre å kose med da veit du!
Murmelmy Skrevet 17. desember 2006 #5662 Skrevet 17. desember 2006 For en type av ei svigermor du har . Håper virkelig du får satt skapet på plass en gang for alle, kanskje før heller enn senere? Bedre å få det ut av verden dør det spiser deg innenfra... Passe på deg selv, vennen (lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet det i dagboken din ...spesielt da du var gravid ) Ha en flott jul, uansett hvor den blir feiret og kos deg! Vi skal være hos pappa, sambo og lillesøs. Vi blir altså fire voksne, ei på 1 1/2 år og Theodor. DEilig...
Kakao Skrevet 18. desember 2006 #5663 Skrevet 18. desember 2006 Grrr... Håper dere får en fin julaften på tross av svigermonsteret. Likte den ideen med å ta med den kofte-gaven og skryte uhemmet av den! Mye bedre enn å glefse tilbake om hun nevner ting hun ikke rakk fordi middagen ble flyttet o.l. Mer subtilt, på en måte, tror jeg det heter. Dette er jo Sondres første jul, og dere fortjener alle en koselig julaften!
Skytte Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5664 Skrevet 19. desember 2006 Iss,Cr@sh,Pondusa,Lucky,Pi@,MrsP*2,Pondusa,MissS,Murmelmy og Kakao; Tuuusen takk for at dere er så snille og gode!!! Det var så herlig å komme innom her å se at jeg ikke var nederst på side to............ Aiaiai som dagene flyr.......... Jeg henger ikke med på noen ting lengre! Dagene har gått med til baking og vasking,men nå er jeg straks ferdig! Skal vaske badet imorgen,så stryke duker og ta inn juletreet tors el fredag,sveipe over gulvene,hive opp noen nisser og plutselig ble det jul Var egentlig ferdig å bake,men så fant jeg ut jeg skulle bake til naboene også! De ble værende på sykehuset i ei uke med lille gutten sin...tatt masse prøver og undersøkelser og styr...Så de hadde jo ikke fått begynt på juleforberedelsene sine engang.Huff,syns så synd i dem,syke barn er ingen forunt. Så da må man væren god nabo selv om jeg har vært en smule forbanna på dem mer enn en gang Herregud...........var nyheter i bakgrunnen her nå,enda ei mor som har skadd barnet sitt.En 6 dager gammel baby........ Jeg FATTER ikke hvor syke folk kan bli i hodet sit...jeg blir så maktesløs og forbanna at jeg holder på å svime av Håper de får oppleve et H****uten like resten av livet....Jeg greier ikke med sånne ting.Jeg må bare slutte å se nyheter... Ble helt satt ut jeg nå...Man kan ikke ta innover seg all elendighet man blir kjent me,men det er nok viktig å ikke bli en kald fisk heller.Men det er vanskelig å tenke på hvor grusom verden kan være... Men så over til årets beste julegave;Jeg fikk brev fravenninna mi i USA idag!!! Vi har ikke hatt kontakt på mange år,så fikk jeg tak i adressen hennes i sommer og sendte et brev.Og idag kom altså endelig svaret! Jeg bare gråt og gråt mens jeg leste!Hun har en sønn på 2,5 år og hadde vært i Norge da brevet hadde kommet,så hun holdt på å sprekke!Hadde hun visst at jeg var så nære hjemplassen hennes hadde hun jo kommet på besøk. Det er vel ganske typisk uflax...Men men det kommer nok flere sjangser og den dagen gleder jeg meg til!! Ang julefeiringen så har jeg faktisk ikke tenkt så mye mer på den.Har liksom bare koblet ut og konsa på å fikse kåken! Vi drar til mam og pap på lillejulaften,åpner mange av Sondres gaver der,sover over,drar til svigermonster på julaften og tar det som det kommer..........! Jeg orker ikke bruke flere kalorier på henne nå...Jeg skal vel få fortalt henne den hele og fulle sannhet en vakker dag! Ellers kommer jeg bare til å fokusere på Sondre og sambo og på at vi har det koselig sammen! Samt at jeg får følge våre rutiner ang stell og legging sånn høvelig værtfall.Hvis jeg må løpe som en fjott med en hylende unge pga ei hyper svigermor...Ja da sier jeg ikke mer....
Skytte Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5665 Skrevet 19. desember 2006 Var litt redd for at jeg hadde skrevet så langt at det var fare for å ikke få det med.... Sondre er en skikkelig goklump om dagen! Han hermer nå når vi lagger kysselyd til han Det er jo bare skikkelig råsøtt!! Men han er litt ymse på kveldene,sovner tidlig men våkner etter ei lita stund og da vil han slett ikke sove mer...Enda vi prøver å holde han oppe i det lengste,så sovner han rundt halv åtte og våkner åtte/halv ni...Litt sånn tungvindt. Da er han våken til halv ti/ti så det er jo slett ingen krise i NATO,men....! Ohoi!! Glemte jo helt å fortelle om julebordet Det var søren meg så morsomt at jeg vet ikke om jeg tørr fortelle mer enn det!! Det måtte jo bare gå en vei da sjefen til sambo sa;Hehe,ja drikk nå bare du så skal vi se hvor mange bonger du klarer å bruke,du skal få så mange du vil..! Need I say more?!?!Tror jeg lar være å si mer Ellers kommer jeg ikke på flere ting som har skjedd...Det regner bøttevis her og er et pokkers slapseføre så det er ikke værende ute for folk! Håper bare det blir fritt for snø,jeg trenger ikke snø på julaften.Dragen har sikkert bare smelta den uansett Steike!Nå har sambo sin elskede mor på tråden og jeg hører bare;"nei vi skal til skyttefamilien på lillejulaften,DERFOR kommer ikke vi på middag da også." Hun er ikke sann............Nå har det vært stille fra henne noen deilige dager,så presterer hun å lure på noe sånt??? Hvor tjukk i hue går det an å bli????? Er det mulig.......snakker om at mye vil ha mer og fanden vil ha fler. Æsj og fisj nå ble jeg sur her altså.Møkerteksæ!! Hmmm..så var det den runden min ja....glemmer dere ikke altså,men jeg holder på å falle seriøst utenfor nå...Det er trist,men jeg har bare ikke nubbesjangs til å henge med. Har lurt litt på å kopiere dagboka mi til word,men må jeg da ta en og en side....? Det kan jo ta sin tid
iss Skrevet 19. desember 2006 #5666 Skrevet 19. desember 2006 Neida! Du trenger ikke å ta en og en side! Trykk på "VALG" som står rett under sidetallene nederst på siden.. Da vil det komme fram helt nederst på siden "skriv ut emne" eller noe sånt... Trykk der og så får du en ny side med hvordan du vil laste ned boka di!
Pi@ Skrevet 19. desember 2006 #5668 Skrevet 19. desember 2006 Neida! Du trenger ikke å ta en og en side! Trykk på "VALG" som står rett under sidetallene nederst på siden.. Da vil det komme fram helt nederst på siden "skriv ut emne" eller noe sånt... Trykk der og så får du en ny side med hvordan du vil laste ned boka di! ← Eller så ber du en av moderatorene om å hjelpe deg. Jeg fikk ikke til å gjøre det sjøl, samme hvor mye jeg prøvde og samme hvor gode oppskrifter jeg fikk. Måtte til og med to moderatorer til
Kakao Skrevet 21. desember 2006 #5670 Skrevet 21. desember 2006 Riktig god jul, Skytte! Tar juleferie, jeg. Dårlig med internett på ei stund. Håper virkelig dere får en flott jul og at Sondre og dere får kost dere masse, til tross for svigermor sine snåle kommentarer. (Og sørg for å vis fram den kofta da! )
Skytte Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #5671 Skrevet 22. desember 2006 Iss,Pondusa,Pi@,Cr@sh og Kakao;Tusen takk for hjelp og besøk! Akkurat da ting hadde roet seg og jeg hadde fått nattesøvnen tilbake,var vi på middag hos svigers og hun overgikk se selv totalt.... Sambo glemte nøklene sine der så de måte komme med dem og var her en stund på kvelden,neste dag kom hun med juleoppsats til meg for hun syntes jeg hadde alt for lite juleblomster. Det ble så mye for meg at jeg holdt på å miste både vett og forstand. Jeg har de siste kveldene drukket baileys,grått i dusjen og skrevet søtti sms med mamma for å få henne til å minne meg på at jeg ikke på eksplodere. Sambo er så glad for at det ordna seg med hvor vi skal være i jula så jeg orker bare ikke begynne på noen stor diskusjon med han.Det fortjener han ikke. Svigrmor snakka ikke med meg da vi var der,hun bae svevde rundt og snakka med Sondre om hvor bra det var at han og pappaen skulle feire jul der... Hvor glad han var i pappaen sin og for en pappagutt han var....... Jeg begynner ærlig talt å lure på om hun gjør det med vilje,for dette drev hun med da sambo bar inn julegavene og ikke var tilstede i stua.... Men jeg så at svigerinna mi forstod situasjonen slik som jeg og det hjelper litt. Jeg vet bare det at jeg skal vel for pokker meg komme meg gjenom julaften og 1.juledag,men da må jeg bare få slippe å se henne på mange uker.Jeg kommer til å gjøre mye for å unngå henne.Jeg fortjener faktisk ikke stiv nakke,hodepine og søvnløse netter pga det utysket der... Sambo vil vi skal dra til mam og pap idag så da gjør vi det.Vi har kjøpt fenalår som vi skal kose os med ikveld.Jeg hadde planlagt kjærestekveld men men.. Jeg går med på det meste nå for tiden! Er ikke akkurat vondt å være hos mamma da! Blir koselig å være sammen med dem og søskene mine,spille julemusikk,pynte juletreet deres og åpne de fleste av Sondre sine gaver der! Spise pinnekjøtt til jeg nesten kveles!!!Yammmmi! Alt er ferdig her i huset!Ble ferdig i gårkveld med masse annet enn juleting også.Vi har flytta et rom fra loftet og ned,på en måte!Og det er ikke gjort på 123! Så fikk vi inn vann igjen.......god jul fra gud liksom! Holder på å tilte både sambo og jeg,han oppe har vi ikke hørt mer fra så nå skal vi bare ringe takstmann,få folk til å rive og fikse og sende regninga opp...DET blir nok poppis! Mens hun som bor ope,altsa dama hans,nettopp var nede her med blomster til meg fordi jeg bakte julekaker til dem!Så det kan bli meg en interessant start på det nye året....hohoi...... Ellers så beklager jeg at det har blitt mye klaging her i det siste.Det skjer utrolig mye fint også!Og jeg koser meg med mye besøk og gjøremål,det blir bare ikke plass til kg så veldig høyt på pri lista.. Men jeg føler jeg har fått vært innom alle og sagt god jul på en skikkelig måte.Håper bare ikke at jeg har glemt noen... Jeg er oppriktig glad for at jeg har blitt kjent med så mange gode mennesker som har fulgt meg på en helt spesiell måte i mitt livs beste år!Takk for at dere finnes alle sammen! Vi blir nok for det meste borte i jula så det blir null og niks nett på en stund.men jeg kan prøve iherdig å plage dere litt i tankene mine Gla i dere!Stooor jule fra Skytte og co!
Murf Skrevet 22. desember 2006 #5672 Skrevet 22. desember 2006 Vi blir nok for det meste borte i jula så det blir null og niks nett på en stund.men jeg kan prøve iherdig å plage dere litt i tankene mine ← Du er nå fryktelig søt! God jul, til tross for feiring sammen med drage (jeg skal også igang med kamelsvelging i jula, oldemoren kommer innom med mangt og mange meninger om barn... aargh!)
pondusa Skrevet 22. desember 2006 #5673 Skrevet 22. desember 2006 Skal nå passe på å sende deg en hyggelig jule sms, så du får tankene over på noe annet i noen minutter. Kos deg med mann og barn, og la svigerdrage være svigerdrage.
magolia Skrevet 22. desember 2006 #5674 Skrevet 22. desember 2006 Kjære vene, denne svigermoren virker ikke sann!! Jeg håper likevel dere får en GOD JUL! Jeg misunner dere sånn for å ha lille Sondre, gleder meg sånn til å feire jule med Lille mirakel neste år!! Kjempe
Fibonacci Skrevet 22. desember 2006 #5675 Skrevet 22. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!
pondusa Skrevet 23. desember 2006 #5676 Skrevet 23. desember 2006 Dagen før dagen Håper dere har det bra hos mamsen og papsen din nå.
Felixa Skrevet 23. desember 2006 #5677 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en kjempe fin jul!
Gjest miiip Skrevet 23. desember 2006 #5678 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Du fantastiske skytte! Du imponerer meg stadig vekk. Ikke nok med at du har vært på julerunde, du har sannelig meg skrevet personlige hilsner til oss alle sammen! :grine2: Vil bare si at du har min fulle støtte til å gjøre det du må for at det skal bli levelig sammen med svigermora di. (Om det så er raserianfall!) Hun kan ikke fortsette å herse med deg så du får stive skuldre og vondt i magen, det er ikke sånn det skal være! Du må si i fra om dine egne grenser, og når hun har overskredet dem så til de grader så mange ganger må du jo bare ta det opp! Ønsker deg en god jul (så god som mulig med svigermor i nærheten ) og et SUPERDUPERT nytt år! Masse -er og til superskytte! Endret 23. desember 2006 av miiip
Pepita Skrevet 23. desember 2006 #5679 Skrevet 23. desember 2006 Innom en kjapp tur for å ønske deg og dine En god jul og et godt nytt år!
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #5680 Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå