pondusa Skrevet 27. mars 2006 #3021 Del Skrevet 27. mars 2006 Natta Innom å prøver å få boka di normal igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #3022 Del Skrevet 27. mars 2006 Normal!!!puster letta ut! Ble svett jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. mars 2006 #3023 Del Skrevet 28. mars 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #3024 Del Skrevet 28. mars 2006 Puh, der var det normalt igjen ja! Innom med en en tidlig morgen jeg... Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2006 #3025 Del Skrevet 28. mars 2006 Morn morn! Du kommer nok til å le deg ihjæl når du åpner boka di! Men når katten er borte, danser musene på bordet..... Ha en toppers dag vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #3026 Del Skrevet 28. mars 2006 DERE JENTER ALTSÅ!!!! Dere vet i allefall hvordan dere skal glede og more et stakkars morratryne som har savnet dere eeeeenormt!!!! Jeg bare sitter og ler og ler........!!! Dere er så morsomme alle sammen!! TUSEN MILLIONER TAKK FOR AT DERE ER DERE!!! OG TAKK FOR ALLE BESØK OG MORSOMME OG KOSELIGE INNLEGG! Håper dere forstår at jeg ikke blir å svare dere en og en idag Men jeg vil gjerne sende mange varme til Felixa;Det var så koselig å se deg igjen her! Tenker ofte på deg vennen...Hvordan går det med deg? Skulle så ønske du hadde dagbok...Vet ikke om du noen gang blir å lese dette engang... Håper du har det bra i alle fall! Vet du forresten noe om Magolia? Jeg får prøve å huske litt og svare litt kanskje! Har jo blitt fire sider siden sist jeg var her Men hadde blitt "advart" av Pondusa da så jeg var litt forberedt! Måtte så le av den siden som plutselig var så brei!! Jeg tenkte kanskje at det var noe som ble etter 3000 innlegg eller 150 sider Så... 1.Jeg spiste en vaffel med nugatti og en med sukker! Ikke begge delene på en nei! 2.Som Pondusa forklarte så kommer jeg fra Indianerland og er en vaskekte indianer 3.Bra at jeg ikke ble dissa helt nå,Miip! Glammodeller er bare helt til å miste pusten av...! 4.På en søndagsmorgen folkens Nesten bedre da enn på freddan :grine2: Nei...jeg må vel komme med et lite resymè til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #3027 Del Skrevet 28. mars 2006 SØNDAG: Dro ut ganske tidlig og kjøre opp mot fjellet! Havnet bak en bil som kjørte i 40 og lagde DEN køen....OG GJETT HVEM DET VAR????!!!! Jo det var TEAM AYLAR!!!!!!!!! Jeg holdt på å daue av latter da vi endelig kom oss forbi Jeg er forfulgt av sånne!!!!! Det har ført til at jeg har lagd meg x antall nye uttrykk da! Men skal nå ikke presentere dem her så jeg blir anklaget for mobbing....! Vi endte til slutt nede ved fjæra! Ble litt mye kjøring,men det var jo søndag! Lagde bål og grillet og kosa oss så inni hampen!!! Sola stekte fra skyfri himmel og alt var bare lykke! Da vi skulle til å dra kom det en familie på fire.Jeg gikk bort og tilbød dem å overta bålet vårt siden vi skulle dra,og det ble de jo såå glade for og kom bort! Så sa han mannen plutselig;"Jeg må få ta bilde av dere!" Da tenkte SKytte;Men i all verden er dette for slags raring?? Har han møtt så få snille folk at han må ta bilde av dem han møter??!! Eller?!?! Så viste det seg at mannen er journalist i avisen her.............Og gjett hvem som visstnok er avbildet der idag............ Oioioi.....Svær som ei dundre og innpakka i snøklær...............Kan ikke si jeg gleder meg til å se det! Eller til at andre skal se det! I tillegg er pappa så mye i avisen så nå får vi nå virkelig høre hvilken PRkåt familie vi er Men jeg kunne jo ikke vite!!! Senere satt jeg og L ute i solveggen og skravlet! Jeg blir så trist for hun er sammen med verdens største lortunge av en mann....Og hun er lei seg for at ting er som de er,og sier hun blir helt rørt av å se på sambo og meg... Jeg og hennes sambo har aldri funnet tonen så det er vanskelig for meg å være litt nøytral for jeg vil jo bare at hun skal flytte fra han og finne se en som er verdig hennes kjærlighet.Så jeg håper hun får en jobb hun har søkt på sånn at hun må flytte... En liten digresjon.......... Mam og pap kom innom med litt bygaver fra Trheim! Som vanlig hadde hun ikke kjøpt noen ting til seg selv...At hun greier! Å være i Trheim ei hel helg uten å kjøpe seg noe! Sambo fikk boxere,jeg fikk dusjsåpe og bodybutter,lillegull fikk strbukse og to pysjamaser! Og flanelskluter! Så var det pizza og filmtid! Og du slette tid så mette vi var! Sambo tok tidlig kveld mens jeg og L satt oppe til kl to Da var kroppen på en annen planet...! Men vil liksom ikke legge oss når vi vet neste dag er avreise dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. mars 2006 #3028 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei snuppis!!! Du skulle nok egentlig blitt med de glam-modellene du.. Håper du får en finfin dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #3029 Del Skrevet 28. mars 2006 MANDAG: Skulle jo alldeles ikke greid å stå opp....Men klarte det til slutt da! Og da la vi turen utover til mormor! Hun ble glad hun!!Hadde ikke sett L på sikkert to år så det var jo koselig! Etterpå var vi å tittet på pappas prosjekt og så innom mam og pap! Og lille vofsen! Som har løpetid og ikke fikk så mye kos da akkurat..usj! Så måtte vi tilbake og hente sambo på jobb før vi dro hjem og lagde middag! Fløtepoteter,svinefilet og soppsaus...NAM!! Etterpå var det bare et poff så måtte vi kjøre L på flyplassen Syns jo nettopp hun var kommet..... Tok oss en tur til svigers før vi dro hjem! Har jo ikke sett dem på lenge lenge! Vi (dvs jeg) planla sånn halvveis at vi skulle dra på hytta og rydde og vaske før påske nå i helga! Tror de blir ganske svette av mine ryddeplaner Men det trengs!!!!!!!! De kaster jo aldri noe!!! Jeg kveles av sånt jeg! Da jeg kom hjem la jeg meg rett på senga.Hadde da hatt vondt nede i magen siden middagstid...Det stakk fra navelen og nedover og var vondt å trekke pusten helt....Sambo kom og satt hos meg og strøk på magen.Kjentes ut som den var helt i krampe hele den... Så kjente jeg at jeg ble angrepet av et hormonnedslag...Sambo skulle heldigvis se litt på tv,så jeg ble alene... Gråt og gråt mine modige tårer....Var så redd for vondtene og for at jeg ike har kjent noe fra lillegull siden søndags morgen.Og jo mer jeg tenker på det,jo mer usikker blir jeg om jeg virkelig kjente noe da..............Snakket og ba så fint om bare bittelitt rørelse... Så ble det litt bedre,men fortsatt ekkelt i magen...Funderte på å sende mld til deg,Pondusa,men så var det litt sent... Tror jeg kjente bittelitt bevegelse etter ei stund,men jeg er så usikker..Det var ikke sånn dunk-dunk-dunk som jeg har kjent før værtfall... Sovnet etterhvert og har ikke noe vondt idag...Men har heller ikke kjent noe.... Så egentlig er jeg litt nervøs og redd...Men så kan den jo bare ha snudd seg mot ryggen...Men burde den ikke ha snudd seg tilbake snart da?! Og hvor ekkelt skal det være? Spørs om det sikkert bare var ligamentsmerter.Er sikkert bare det.. Men jeg vil så gjerne kjenne litt liv fra babyen nå.....Kjenner at jeg tenker på det hele tiden og er redd inni meg og vil gråte når jeg tenker på det... Så vil jeg ikke være sånn hysterisk nervevrak som løper til legen eller JM for alt heller....Huff.... Jeg klarer heller ikke kjenne om livmoren har kommet over navlen enda.Og det skal den visst ha gjort nå når jeg er 22 uker.... Er så vanskelig dette............ Nå må jeg desverre skuffe dere litt jenter....Tenkte å ta runden min,men jeg holder på å sovne...Skal sove litt og prøve å få kjent min lille engel... Så har jeg lovt å være sammen med H idag når jeg får bilen! Meeen,senere skal sambo fikse på bilen og DA tenker jeg at jeg vil besøke dere alle sammen! Vil gjerne det nå også,men greier bare ikke...Håper det går bra! LOVE YOU ALL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. mars 2006 #3030 Del Skrevet 28. mars 2006 Næmmen vennen da! Skjønner godt at du blir redd jeg! Håper lillegull der inne våkner opp og lager et leven uten like nå. Og det ER lov til å dra til legen og mase når man blir redd altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 #3031 Del Skrevet 28. mars 2006 Næmmen vennen min.. Så trist å høre at du er bekymret! Håper du har kjent noe til lillegull nå, hvis ikke synes jeg du skal ringe jordmor/legevakt... De pleier å være strenge på at dersom man kjenner nedsatt liv, så skal man ta kontakt med en gang! Så da vet du hva du har å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. mars 2006 #3032 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Skytte-vennen!!! Der var du tilbake. Nå ble jeg helt . Og jeg tror det var jeg som strakk den ene siden.... . Kan du tilgi meg??? Så koselige dager du har hatt da. Og sol fra skyfri himmel er ikke dårlig det altså. Her regner det idag. Det er ikke mye å skryte av. . Jeg synes du skal slappe litt av og drikke noe kjempe søtt og se om knøttet vil gi liv fra seg. Og dersom magefølelsen din sier de at du skal kontakte lege/JM, så gjør det. Ikke tenk på det at du "løper ned lege/JM". For det gjør du ikke. Og fagfolk sier jo at våre magefølelser skal bli tatt på alvor. Nå må du ha en super fin dag vennen. Glad for å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #3033 Del Skrevet 28. mars 2006 Åååå, så bra at du er tilbake! Håper du kjenner litt respons fra lillegull, ikke noe gøy å være bekymra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #3034 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg vil bare gi deg en stor til, synes det er litt pinlig at jeg savner deg så fælt når du ikke er her... Men du sprer jo glede til hele KG, så det er kanskje ikke så rart likkavæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. mars 2006 #3035 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Skyttemor! Det hørest ut som du har hatt ei koselig helg! Håper du snart kjenner litt mere liv i magen. Ellers kan du f.eks. prøve å drikke cola og spise sjokolade. Så legg deg ned å dult litt på magen. Hvis jeg er mye i aktivitet bruker det å være rolig i magen, så det kan være lurt å legge seg ned å slappe av litt. Kjenner du fremdeles ikke liv og du er engstelig kan det være lurt å ta en tur på legevakta, så slipper du å gå å bekymre deg. Nå skal jeg også gå å ta meg en hvil! Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 #3036 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg vil bare gi deg en stor til, synes det er litt pinlig at jeg savner deg så fælt når du ikke er her... Men du sprer jo glede til hele KG, så det er kanskje ikke så rart likkavæl. ← Ikke bare du som savner skytte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #3037 Del Skrevet 28. mars 2006 En gravid er IKKE hysterisk hvis hun ringer føden eller legen dersom hun ikke kjenner liv! Det er SÅÅÅ viktig å ringe - heller 10 telefoner for mye, enn én for lite! LOV MEG at du ringer hvis ikke du kjenner noe liv ila. et par timer!!! Ikke for å skremme deg, men det er så viktig... Ei i terminklubben min på SM kjente ikke liv for to dager siden, og vi fikk til slutt overtalt henne til å ringe føden. Hun fikk beskjed om å komme med én gang - takk for det. Jenta måtte tas med KS samme ettermiddag pga. svikt i morkaken! Hadde hun ikke ringt, hadde ikke babyen overlevd! Det trenger slett ikke være noe sånt med gullet ditt - jeg har selv vært inne på bomtur et par ganger, men da VET jeg i allefall at alt er bra!!! Men for å kjenne liv kan du kanskje forsøke å drikke et glass kald cola på styrten eller legge deg litt på magen...ofte at det gir respons! Ert h*n litt med å dulte masse i magen også, og se om du oppnår "irritasjon" hos den lille! Håper du får hvile litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2006 #3038 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 #3039 Del Skrevet 28. mars 2006 Heia vennen! Har savna deg! Håper alt er bra i Skytte-heimen! Du... tiltrekker du deg glamourmodeller eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. mars 2006 #3040 Del Skrevet 28. mars 2006 PSST: Femtisidersfest inne hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå