Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GOD SØNDAGS MORGEN!!!

Den ble ENDA bedre enn morningen igår :sjarmor: I LIKE!!!

Thihihih!!!

Vi er jo blitt sprø til å være tidlig våken vi da! Så da måtte jeg bare rase innom her før L også står opp!

Var jo bare såååå godt å se henne igjen!!! Lagde vafler og skravla før vi dro til byen en tur!

Kjøpte meg en helt T-skjorte og en hel deodorant :ler:

Så fikk jeg Elisabeth Arden 8 hour håndkrem og sånn salve for alt,av L! Hun er så snill og god!!

I tillegg hadde hun med seg pakker til oss;Pappaboka til sambo og Den store boken om barnet til meg!

Senere var N og J innom! Wow! Ikke ofte de er på disse kanter så det var kjempekoselig!

Så var vi ute og spiste.........Og vet dere hva......?!?!?

Team Aylar var i byen igår..............Og jentene hennes var på samme sted og spiste.........OG HERREGUUUUUUUUUD ER DET MULIG Å BLI STEIK STOKKE DUM!!!!!! Jeg fikk nesten pustebesvær og utslett og mer til!

De er jo i og for seg fine jenter,litt vel tynne kanskje men.Helt okei liksom! Men hjerenen?!?! Hvor har de gjort av den?!?!?!

Hun ene sto disken og ba om "Har dere ikke noe brus som ikke har sånne bobler i...?!"

Ehh...brus uten KULLSYRE spurte han i disken? "Vet ikke?Er det bobler?" Sa hun tilbake!!

Da holdt jeg på å daue!!!!!!!! Det skal jaggu meg være umulig å bli så blåst!!!

Sorry for mine store fordommer her mot glam modeller,men jeg GREIER bare ikke sååå dumme folk....

Det var en avsporing!! Men se for dere meg i full desperasjon da...!!!Ville vri meg ut av mitt eget skinn!!

Resten av kvelden var vi så mette at fytti...Lå på sofaen og så tv og skravla og lo!

Er så bra for sambo er også blitt så god venn med L og det er så godt og lettvint!!

Men de to trøttingene sovna i hver sin krok da...I 22 tiden! Etter en time vekte jeg dem(etter å ha tatt close up sovebilder av dem :ler: ) og så var det natta!

Derfor var vi tidlig våkne og hanky panky og gode greier på en sånn syndens fin søndag!! Hehehe!!

Nå er L også oppe og vi skal steke mer vafler idag!

Senere skal vi kjøre et sted og grille pølser og marsmallows og sole oss!

Ikveld skal vi lage pizza til mam og pap kommer fra Trheim! De må jo komme og si hei til suppa mi! Lenge siden dem har sett henne!

Håper dere har det riktig så bra alle sammen!!!

Tulipan,MrsP,Iss,Pi@,Pondusa,Epica,Miip,Cr@sh,Pondusa og Miip!!

Tuuusen takk for at dere holder liv i boka mi og besøker meg så mye!

Det varmer i hjertet å se hvor gode dere er!

Nå skal jeg spise vafler med sukker og nygatti og se om lillegull vil sprelle litt...har ikke kjent noe liv sidenbittelitt igårmorges...Lurer på om h*n har snudd seg mot ryggen...Skal i allefall prøveå få fart i kroppen!

:klem::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Team Aylar var i byen igår..............Og jentene hennes var på samme sted og spiste.........OG HERREGUUUUUUUUUD ER DET MULIG Å BLI STEIK STOKKE DUM!!!!!! Jeg fikk nesten pustebesvær og utslett og mer til!

De er jo i og for seg fine jenter,litt vel tynne kanskje men.Helt okei liksom! Men hjerenen?!?! Hvor har de gjort av den?!?!?!

Hun ene sto  disken og ba om "Har dere ikke noe brus som ikke har sånne bobler i...?!"

Ehh...brus uten KULLSYRE spurte han i disken? "Vet ikke?Er det bobler?" Sa hun tilbake!!

Da holdt jeg på å daue!!!!!!!! Det skal jaggu meg være umulig å bli så blåst!!!

Sorry for mine store fordommer her mot glam modeller,men jeg GREIER bare ikke sååå dumme folk....

Det var en avsporing!! Men se for dere meg i full desperasjon da...!!!Ville vri meg ut av mitt eget skinn!!

:hoho::hoho::ler: :grine2: :ler::hoho::hoho: :grine2: :hoho:

Jeg syns jeg ser det!!!! Hahaha!! Det er vel ingen som har påstått at den gjengen der bruker hodet når de jobber.... Ikke det som er på innsiden hvertfall...

Ha en strålende fin dag da vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh God!

:overrasket:

Er det virkelig MULIG å være så steike, stokk dum!??

Herregud!!!

Men det må jo ha vært realt god underholdning da, trass i pustebesvær og utslett!!! :hoho:

Godt å ha deg tilbake!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Høres ut som om du koser deg, det er bra! :klem:

Brus uten bobler, ja... :ler: Huff. Jeg er ganske fordomsfull mot fordomsfulle personer, men når det gjelder glamourmodeller er jeg helt enig med deg... :sjenert:

:ler:

Ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI SNUPPA!!!

Hanky panky på en søndagsmorgen??? Jeg vil og! Kanskje jeg får til litt hanky panky i kveld. Ikke like lett å ta ting på sparket når man aller helst vil vaske seg først...har aldri hatt det sånn før :sur: . MEN, trøster meg med at det er vanlig i forbindelse med graviditet :Nikke:.

Ønsker deg ellers en super søndag (vi er blottet for sol i hovedstaden i dag) med masse god mat og kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Syntes jeg bare måtte innom å si hei til deg, så HEI :vinke:

Det er så fint å høre at alt går bra med dere, det er jo ikke så altfor lenge igjen nå.

Det må være en utrolig herlig følelse å kjenne det sparker og beveger seg i magen. :hjerter_rundt:

Ha en fortsatt superfin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho: av brus, bobler og nada kullsyre.... Så går det faktisk an å bli stokk tåpen da! :hakeslepp:

Høres ut som dere koser dere ja. Close-up bilder av sovende sambo og L, ser deg for meg skytte... :ler2:

Også :humpe: på en søndag, trodde man måtte "vente til freddan..." :ler:

Vafler hørtes grådig godt ut, men vi skal kose oss med noe enda bedre nå. Jordbær is og sjokolade :sjarmor:

Svigermor kommer akkurat inn døra, blir nok til i morgen. *løper å gjemmer scrappealbumet som skal bli gave til henne*

Sneiks du vakre, vene..... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi på deg!!!!

Høres ut som en fortreffelig lørdag.

OG det er virkelig mulig å være DUM. Du fikk jo bekreftet det. :grine2: . Brus uten kullsyre er jo bare ikke godt. Men hun Aylar ser jo ikke videre smart ut heller da.

Men en annen som ikke er den skarpeste kniven i skuffen er Frode Andresen. Han er skiskytter. Her er grunnen: han hoppet av rennet i Homenkollen idag. Grunnen var at han kun hadde spist en appelsin siden middag igrå og den hadde han kastet opp å toppen av den første bakken. Han mente selv at han hadde fått en mageinfeksjon. Men HELLLLO!!!!!!!! Kun en appelsin siden middag igår????. For det første er appelsin veldig surt for magen og når du da att på til spsie den på tom mage??? :overrasket: Og så skulle gå et skiskytter-renn i tillegg??? . Er det virkelig mulig???? Jeg blir helt matt jeg.

Hanky-panky på en søndagsmorgen???!!!! :overrasket: Hvordan kan du gjøre noe slikt på en søndagsmorgen??? :grine2:

Håper du får en fiiiiin søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. glammodeller: Jeg har sagt det før - og sier det igjen; Den siste dumme nordmann er definitivt ikke født.... :ler2: Er "glammodell" og "målbo" synonymer forresten? hihi...

Håper alt er bra... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper kvelden er knall, jeg sitter å scrapper magebilder fra pondus-tiden. Jøs, jeg var jo virkelig schvær!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...