pondusa Skrevet 22. mars 2006 #2841 Skrevet 22. mars 2006 Sov godt da, slik at vi får system-skytte tilbake! Så koselig med skyttegull som sparker så masse. Hmmm, mulig jeg er litt misunnelig nå, farlig allerede nå......
-TeddyToria- Skrevet 22. mars 2006 #2842 Skrevet 22. mars 2006 Prøv deg litt på sengen igjen du! Hiv noen ekstra pinner i ovnen og sov en time! Det hjelper litt på psyken det! Føler meg som en gokk selv og skjønner ikke bæret at dette med at jeg faktisk er våken og oppegående +/- kl. 08 fortiden... Det er normalt IKKE meg altså!
Murmelmy Skrevet 22. mars 2006 #2843 Skrevet 22. mars 2006 Hei Skytte, Snorking, ja... Pappa ble kastet på gjesterommet og måtte gjennom en "snorkeoperasjon" for å få komme tilbake soverommet. Nå våkner hun av at det er så stille og hun må sjekke at han puster . Ha en fin dag!
Skytte Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #2846 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Rognebær;Jeg er sånn oppe-i seng-oppe-iseng Epica; Nei i denne står det ikke så mye om uke for uke,men det gjør det i den du får hos legen ved førstre kontroll! Den er kjempefin! Dette er mer som en sånn dagbok for meg der jeg skriver om hva som skjer,hva jeg føler,hvordan formen er og sånt! Så pleier jeg skrive referat fra kontrollene og hva lillegull har fått i gave...Skriver i denne en gang i uken! Så har jeg en annen dagbok jeg skriver i hver kveld,om dagen min og været og sånne ting.Og så har jeg jo denne da... Jeg er selverklært dokumentasjonsfreak.....Tvangstanker! Jeg bor sånn midt i landet egentlig hvis man måler! Men det er i NordNorge ja! Iss; Ja du må gjerne le!! Jeg er jo ikke skapt for å svinse sånn...!! Pondusa; Det er så koselig ja!! Helt vidunderlig!! Kjenner det bare som rulling og små dult enda så jeg gleder meg til å kjenne liksom at der var det et skikkelig spark gitt!! Nå lurer jeg mest på hva det er jeg kjenner.Om det er en fot eller en arm eller ja...! TT; Var akkurat det jeg gjorde! Deilig! Det er sikkert kroppen din som forbereder deg på tidlige morgener nå fremover til lillegutt kommer! Murmelmy; Må tro jeg smått vurderer å gå på gjesterommet selv...Men så er det så kaldt der og så blir det nå aldri..Så er det jo så godt å kose på mannen..Når han holder kjeft riktig nok!! Men vi må seriøst snakke om dette når han er ferdig med øvelsen og tilbake til virkeligheten. Hvis jeg skal sove lite og dårlig både pga do og magen OG hans snorking...Da mååå det jo gjøres noe med det som kan fikses på! MissBb; Takk det samme snuppi! Tenker jeg tar runden min senere jeg! La fullt i ovnen og la meg ista,med dørene oppe...Ble varmt ja!! Så nå skal jeg dusje meg og dra på det besøket jeg har snakket om! Hvis det passer da! Blir ikke langt unna Og der var Iss også ja! Kosemose overdose!!! Akkurat den delen med overdose etter kosemose har jeg faktisk lært av barnet til JM min Endret 22. mars 2006 av Skytte
Gjest miiip Skrevet 22. mars 2006 #2848 Skrevet 22. mars 2006 Jeg også ser for meg at knøttet gjør sånn svømmervending! Måkke stå opp så tidlig at du blir flakkende og usystematisk! Ha en fin dag, da!
Tulipan Skrevet 22. mars 2006 #2849 Skrevet 22. mars 2006 Hei Skytte!!! Du må ikke stå opp så tidlig at du ikke er i vater da vennen. (og det kommer fra en person som må opp klokken 0515 for å rekke jobb... ). Håper dagen er blitt bedre og er mer i vater etter litt mer søvn og ut i det fiiiiine været. Ha en fantastisk dag
Skytte Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #2850 Skrevet 22. mars 2006 Iss; Jess! Miip; Driver stadig med sånne usunne ting som å stå opp for tidlig jeg...Fatter ikke hvor jeg tar det fra... Tulipan; Er vel heller sjelden denne kroppen er i vater,hehehe!! Men tidlige morgener er ikke noe for en sirupshjerne som min!! Altså....JEG HAR HOLDT EN 3 UKER GAMMEL BABY.............. Og han skrek.......og vridde seg..........og var megabitteliten........3400g..... Og det var fryktelig vanskelig å holde den Visste ikke helt hvordan jeg skulle ta i den eller snu på den og jeg som var nydusja,var klissete av svette på tre minutter.......... HVORDAN SKAL DETTE GÅ???????? I heite huleste er det jeg har begitt meg ut på??!!!???? Å fytti rakkern.............Mamma mia....Nå har jeg fått litt angst altså...Litt veldig mye....Og den skrek jo så høyt!! Jeg hørte jo ikke hva mora sa.... Hvordan vet man hva som er normal mengde å gråte??!! Enn om de bare ikke vil slutte?? Jeg tror jeg dauer.....................Jeg må bare være gravid for evig jeg.... Helt oki å ha lillegull inni magen...men jeg kommer ikke til å greie å passe på den utenfor magen.........Jeg må bare slutte å tenke på dette altså......
iss Skrevet 22. mars 2006 #2851 Skrevet 22. mars 2006 Nemmen vennen da... Tro meg, fremmede spedbarn er skremmende. Det er fordi vi ikke kjenner dem!! Alle synes jeg er så flink med barn og bla bla, men gi meg et spedbarn så blir jeg helt tullerusk!! Tror det er annerledes når man steller barnet 24-7, da blir man jo kjent! Jeg bare håper de ikke starter å skrike når jeg holder de, for vet jo ikke hva de vil!! Så ta det heeeeeeeelt med ro. Lillegull blir bare veldigsnill!!!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. mars 2006 #2852 Skrevet 22. mars 2006 men jeg kommer ikke til å greie å passe på den utenfor magen........ ← jooda,det er klart du gjør vennen! Du kommer til å bli en helt super mamma...og så har du jo sambo.Dere kommer til å klare det helt fint sammen!
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #2853 Skrevet 22. mars 2006 Iss har rett vennen! IKKE bekymre deg, du får ikke lov til det !! For det kommer til å gå SÅÅÅÅÅ bra!! For det blir din! Og du og sambo er SAMMEN om det!! Å så gøy, så man får en liten bok av legen? Koselig med referat fra kontrollene osv.. Har ikke tenkt såmye fremover men.. Vil bare spiren skal holde seg fast nå!!!
-TeddyToria- Skrevet 22. mars 2006 #2854 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Høres ut som om du har blitt bitt av et snev med panikk... Been there, done that - og jeg er ikke helt panikkfri enda! Jeg mener...skal en sånn liten, skjør skrukkete rosin, illsint i tillegg, bli med meg HJEM fra sykehuset!? Det er ikke for ingenting at jeg snaut har turt å ta på bebisen til venninnen min. Hun var jo 5 uker prematur i tillegg, og jeg fikk jo helt angst. Såååå liten og ....nei, uæææææææææh!!! *stikker* Meeen, det kommer til å gå bra! Blir noe helt annet med ens egen unge, som man tross alt har båret i ni måneder og som kjenner lukten av deg og bare smelter hjertet ditt! Endret 22. mars 2006 av -TeddyToria-
Skytte Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #2855 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har enda ikke kommet meg ut nei........... Iss; Nå skal jeg snakke enda mer med babyen min!! Folk må bare tro jeg er heeeelt idiot,men jeg må bare føle at jeg har tryglet og bedt det jeg kan samt forberedt babyen på at jeg er en skikkelig klums.... MrsP; Takk for at du tror det....Håper jeg fikser det altså.... Epica; Jo...Men vet ikke om sambo har tatt i en så liten baby noen gang i hele sitt liv...Men han ser jo aldri mørkt på ting så han fikser det sikkert bedre enn meg... Men leste en finfin tråd inne på familie og barn eller hva det heter,om hva som var best ved å være mamma! Den var sååå god! Så da gledet jeg meg! Men nå har jeg litt angst igjen... Men aller mest er jeg eitrende forbanna For det første greier ikke L å svare på om vi skal bort når hun er ferdig kl tre,var ikke sikkert hun ble ferdig til kl tre engang...Og ei annen venninne ville komme på besøk,men måtte vente så lenge på svar at det ikke ble noe av.... SÅ leste jeg på den idiotiske tråden inne på gravid....Herrejemmeni sier jeg bare Hva i vide all verden er VITSEN med å må diskutere alt??? Og krangle og mase og tjase om alt?!?! Jeg blir helt LAM av sånne folk..... Første gangen gikk jeg rett ut og skrev heller litt i boka til Epica...Nå begynte jeg på et svar der inne,men ble så sint at jeg slettet det isteden for å poste det..Hadde sikkert blitt megaredigert og fått masse refs jeg... Men en hadde skrevet at vi i Norge var sååå mye mer plaget av bekkenløsning og at vi sikkert bare var late osv... Nå griner jeg faktisk så sinna er jeg......Måtte ha fått tak i den stakkars dritten og overført alle vondter til den... Hvem i #¤%&/( og "#¤%&/( VIL ha vondt??????? Tror dem at sånne som plages har bedt om det??????? Ja,jeg kunne kanskje ha trena mer enn det jeg gjorde....Men syns liksom to,tre ganger i uka holdt.Jeg skulle nå fungere på jobb og hjemme da..... Og når det ikke gikk så skal jeg hilse og si at selvtillitten min er ikke spesielt gigantisk etter å ikke greie å gå frem og tilbake til nærmeste kiosk engan! Som ligger 700m fra huset mitt.......... Er så sint at jeg sprekker snart..........Og sint for at jeg ble så sint og her er det jo bare snille folk som leser...Men hvis jeg skriver så sint der inne blir det sikkert bare mye værre... Men om jeg har aldri så inni hel*** vondt så skulle jeg alltids ha klart å grisebanke den idioten som sier folk med bekkenplager er late........... Har alltid jobbet og jobbet og jobbet,så hvorfor skulle jeg nå plutselig ikke gjøre det?!?! Jeg misunner folk som kan være på jobb å være sosial mens de er gravide... Håper masse fælt skjer med den som skrev det der altså........... Kan godt dra på jobb jeg! Og ikke få gjort en dritt og sitte der til de sparker min late udugelige ræv hjem........ Nå skal jeg virkelig ta med meg lillegull og rusle ut i sola..Hvis jeg orker da.kan hende jeg er for lat og hysterisk til å klare det..........
Pepita Skrevet 22. mars 2006 #2856 Skrevet 22. mars 2006 Det kommer til å gå kjempebra! Du kommer til å bli verdens beste Skyttemamma!
Skytte Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #2857 Skrevet 22. mars 2006 (endret) Håper du har rett,TT!! Og bra det ikke bare er meg som har litt fnatt......... Og håper jeg ikke skremte bort hele verden nå.........Men når jeg tenner så tenner jeg.....Og usaklig som det enn må være,så vil jeg fortsatt røske huet av sånne irriterende bedrevitere!!! Kan de ikke bare holde tåta!!?? Jeg syns også mye rart om div ting,men jeg holder det for meg selv!! Nei jeg blir så lam i hjernen av sånne folk altså........ Bra jeg bare holder meg til dere superjentene mine..... Og der var MissS også! Takk skal du ha! Endret 22. mars 2006 av Skytte
Gjest miiip Skrevet 22. mars 2006 #2858 Skrevet 22. mars 2006 Nå er jeg på nett og MSN, men du er IKKE på MSN!
Gjest miiip Skrevet 22. mars 2006 #2859 Skrevet 22. mars 2006 Og jeg er helt enig i deg ang. det innlegget. Hvem har BEDT om å bli sjuk, liksom? Så utrolig mange hardt arbeidende samvittighetsfulle kvinner i dette landet at å anklage folk for å være late er bare helt... Ja. Jeg synes også tanken på at knøttet skal komme UT og at JEG skal være mammaen er helt psyko... og dritskummel. Men jeg gleder meg masse allikevel. Er helt sikker på at det går bra med oss begge to. Selvfølgelig er det lov å være litt usikker i starten, men når man har skifta 15 bleier og tatt opp og strøket og dysset på i noen uker begynner man sikkert å føle seg litt mer komfortabel med situasjonen.
-TeddyToria- Skrevet 22. mars 2006 #2860 Skrevet 22. mars 2006 Nå ble jeg jaggu nysgjerrig på det innlegget, men vet virkelig ikke om jeg orker å bli så hissig... Kjenner liksom at det bobler litt bare ut fra det du har skrevet her! Men skremt er vi ikke - jaffal ikke jeg! Når man blir sinna er det jo bare bra å lette litt på trøkket!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå