IdaC Skrevet 23. mars 2006 #2881 Skrevet 23. mars 2006 Hei Skytte! Nå har jeg lest den tråden du ble sint for, og forstår godt hvorfor du ble det. Jeg har jo fått bekkenløsning jeg også, så jeg forstår deg veldig godt. Men jeg tror ikke jeg gidder å ta til meg det en gjest antyder om at vi er late. Jeg vet selv at jeg ikke er det, og at jeg for inntil par mnd sider har jobbet minst 130%, og jeg vil ikke kalle det lat akkurat. Men det jeg reagerte på er noe jordmoren min sa til meg, og det er at vi som har bekkenløsning må bevege masse på oss, gå turer, trene, helt spinning, og vrikke på hoftene. DET reagerte jeg på, for hovrdan i helsike skal jeg klare det, når jeg får så synsikt vondt av å gå i 20 min, at jeg mest av alt har lyst til å sette meg og grine For hun sa at før så anbefalte dem at en holdt seg i ro, men så anbefaler dem jobbing og bevegelse. Jeg har en stor mistanke om at dette dreier seg om å få ned sykefraværet, og ikke fordi det er bedre for oss, fordi det er tydelig at det ikke er det. Så er det en ting til som jeg reagerer på, og det er at mange sier at kvinnene i sør-europa ikke vet hva bekkenløsning er! DET er tull og tøys! Jeg kommer fra Sør-europa, og moren min hadde bekkenløsning med både meg om min søster, og hun sier at det er heeelt vanlig der også, men det går under betegnelsen "ryggvondt", så det er desverre ikke mange her i norden som har fått med seg at det er bekkenløsning. Vi får være skikkelig egoistiske nå, og tenke kun på oss selv, så får teite gjester og alle andre som er uvitende bare slenge med leppa. Nå har jeg okkupert dagboka di, men måtte bare få det ut Håper du får en fin dag Skyttevenn
Gjest miiip Skrevet 23. mars 2006 #2882 Skrevet 23. mars 2006 Bare en liten kommentar til det IdaC sier om bekkenløsning: I følge yogainstruktøren jeg gikk til gravidyoga hos er det forskjellige oppfatninger blant lenger, fysioterapauter, jordmødre osv om hva som virker best mot bekkenløsning. Noen forskere mener at man skal være mest mulig i aktivitet og noen mener at man skal være mest mulig i ro. Yogadama anbefalte hver enkelt å høre på rådene som passet for seg fra noen man stoler på! Umulig å vite hvilke råd man skal følge når de er så motsigende... Men jeg synes det virker opplagt at man ikke skal gjøre ting når det bare gjør dritvondt!
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #2883 Skrevet 23. mars 2006 Ingen Skytte på plass enda!? :klø: Hen er du!??? Joooohooooooooo!!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mars 2006 #2884 Skrevet 23. mars 2006 Ingen Skytte på plass enda!? :klø: Hen er du!??? Joooohooooooooo!!! ← Hun lever iallefall..for hun har vært i dagboka mi! Men nå er hun borte igjen....
Tulipan Skrevet 23. mars 2006 #2885 Skrevet 23. mars 2006 Hei på den snuppa!!! til deg fra meg. Med ønske om en fortreffelig dag
iss Skrevet 23. mars 2006 #2886 Skrevet 23. mars 2006 Ja skytte har sneket i boka mi idag, men ikke vært på runden sin :klø:
pondusa Skrevet 23. mars 2006 #2887 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Nå skal dere få se hva lille skyttegull kan kle på seg til sommeren: Først noen nydelige babysokker: Så en nydelig strikkedress med lue: En nydelig lilla bukse: Og en nydelig lilla jakke: Flinke mamman din som strikker! Endret 23. mars 2006 av pondusa
Skytte Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2888 Skrevet 23. mars 2006 Enn å lege ned nettet når jeg er MIDT I RUNDEN MIN??!!! Tror dere jeg holdt på å klikke eller??!! Bra at venninne S var tidlig oppe og kom ruslende på formiddagskaffe og sjokoladekake! Og masse skravling! Hun er så trivelig! Og elsker å snakke om baby!! Og det er jo litt stas da! Men nå fikk jeg heldigvis og gudskjelov kommet meg på nett igjen! Så nå må jeg rable itt her før jeg gjør ferdig runden! TT;Takk! Herregud! Jeg har ikke sjekka om du har født idag!! MrsP;Thanx beib!La meg halv ti jeg....... Pondusa; Dagen har vært veldig bra hvis jeg overser at nettet falt ut! MrsP; Det var nå koselig ja!! Jeg hadde ingen planer for idag! Men har hatt besøk,gått en liten tur og nå er jeg her og koser meg! Murmelmy; Noen er bare så fantastisk superirriterende kverulanter...Fatter ikke at sånne faktisk bor sammen med noen og blir gift Jeg syns babyer og små barn er kjempesøte!! Men jeg er litt redd dem... Og ble mer enn svett igår ja! Utblåsninger er et must!! Bra det ikke bare er meg som har sokka fulle av krutt! Iss; Takk snuppi! MissBb; Hehe,de er jo litt søte da..og er sånn de bare bruker når de er helt bittesmå! Så mamma må jo få viljen sin litt da! Pondusa; Leste om det der ja! Regner med dere hadde det kjempefint i dette deilige været! Er litt trekk her da så det var ganske kaldt å være i ro ute.. Miip; Nåh! Var inne på den tiden jeg også! Men ikke vært innom meg selv enda da! Så ble jeg jo uten nett før jeg kom halvveis............ IdaC; Jeg pleier å være flink til å overse og overhøre sånne kommentarer,men var nok ikke helt rette dagen min igår.Og noen ganger bare eksploderer jeg pang!! Du har jo jobbet som en helt og jeg jobbet for fulle mugger jeg også inntil jeg var så uheldig å li sykemeldt...Men først ble jeg jo sykemeldt pga ryggplagen min,så ble bekkenet værre og den bedre! Vondter på skift Ja det sies så mye forskjellig og rart at man kan bli helt ør i hodet... Men jeg tror man må gjøre det man greier og gi seg når det blir vondt. Jeg skulle gjerne prøvd å gått mye lengre enn jeg greier,men til meg sier det fysisk stopp.Jeg kommer meg ikke fremover hvor mye jeg enn prøver,når det sier stopp så er det stopp! Og oppoverbakker og lange trapper er bare å glemme...Hakke sjangs! Bra det moren din sier,det beviser nok en gang at disse kverulantene ikke har peiling på hva de snakker om.Får bare lyst til å banke dem..... Nei vi må bare være flinke til å støtte hverandre og være ego som du sier! Bare å okkupere det vettu! Godt at det er flere som engasjerer seg syns jeg...! Miip; Er akkurat det som er! Ingen som er enige! Har tenkt på om jeg skule ringe den foreningen for bekkenplager eller hva søren det heter...Men så føler jeg ikke helt for det heller...Er nå litt rar da! Men terapytten min sier at jeg skal spare meg nå og gå når jeg orker,for jeg skal alltids få tid til å trene når jeg er ferdig....Hurra...! Men kan hende han ser dette i sammenheng med at jeg er under utredning for Behkterevs også...at det liksom ikke bare er bekkenet...For pga den plagen så må jeg jo trene uansett og hvile i dårlige perioder! Ble dette noe sammenheng da?!?! TT; Jeg var så nær så nær....!!! MrsP; Ble ufrivillig revet bort fra dere kjære..... Tulipan; Takk skarru ha! Det var trevligt! Iss; Jeg kom meg aldri rundt....Men nå er jeg påtur igjen!! Pondusa; Så snill du er som legger ut bildene!! Ble ikke det bildet av jakken og buksa med?! Må si fra hvis jeg må sende det igjen! Kan godt hende jeg glemte å merke det...!
pondusa Skrevet 23. mars 2006 #2889 Skrevet 23. mars 2006 Ingen jakke & bukse nei.... send det igjen du.
Skytte Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2890 Skrevet 23. mars 2006 All right! Nå har jeg sendt deg bilde av jakken og buksa;pondusa! Det er de som hører til de lilla sokkene! Det siste mamma strikket! Har akkurat fått unna runden min og nå er supertante og gudungen min på tur hit! Bra det er mer sjokoladekake igjen! Og det blir koselig å se dem! Har tenkt mye på dem i det siste...! Schnakkes!!
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #2891 Skrevet 23. mars 2006 Åhhhh...så fint mammaen din har strikket! Utrolig søtt altså!!!
pondusa Skrevet 23. mars 2006 #2892 Skrevet 23. mars 2006 Da er alle bildene lagt ut. Sier det igjen, nydelige klær!
Gjest miiip Skrevet 23. mars 2006 #2893 Skrevet 23. mars 2006 Nydelige lillegullklær! for mammaen din som har strikka så fint. Håper du koser deg med gudunge og sjokoladekake... ( Nå hørtes det nesten ut som om du skulle spise dem begge to... Gudunger er ikke til å spise!!! )
Gjest Myztica Skrevet 23. mars 2006 #2894 Skrevet 23. mars 2006 Hei snuppa mi!! Så nyyydelige klær!! Svigermor har strikket bukse, genser, sokker og lue i gult hun.. til lillegullet. Og det er jo bare SÅÅ søtt med sånne babyklær da! Har du holdt i en 3uker gammel baby!!?? Hadde ikke turt jeg... Og jeg skjønner akkurat hva du mener med de tankene du har, tenker jo det samme selv "hva har jeg begitt meg ut på!?" Men jeg er sikker på at det kommer til å gå bra. Maaaaange andre har klart det før oss, så hvorfor skulle ikke vi klare det? Jeg er sikker på at du blir verdens beste mamma til skyttegull Håper du har det bra! Pst: Jeg ble ikke skremt da du var sint altså...
Skytte Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2895 Skrevet 23. mars 2006 Da er mitt koselige besøk dratt og jeg har plagdes med nettet igjen....hmmm... Dessuten har spilene på bhen min begynt å gnage på armene mine(det der hørtes merkelig ut gitt...!) så jeg lurer på om det er påtide med enda en ny...*ruinert* Glemte å fortelle at lillegull fikk pakke med en pysj i str 56 og en i 62! Så nå trenger vi værtfall ikke mer i str 56! Evt så slipper jeg å vaske klærne etterhvert De var kjempesøte! Tante er bare såå happy for at hun skal bli gammeltante så dette var pakke nr to og ungen er ikke født enda TT; Syns det er ganske fint ja.......! Pondusa; Dobbelt takk!! Miip; Hehehe! Spiste ingen av delene jeg! Er det som er så genialt når jeg baker sånn kake,jeg liker den ikke selv så jeg bare ser på at andre spiser seg fete*ond latter* LinKri; Er det ikke søtest i verden??!! Vi er heldige som får så mye fint!! Ja jeg må tro vi skal klare det! Satser på det sier klikk så vet jeg hundre ganger mer om hva jeg skal gjøre! Dukker vel opp noe instinkter vil jeg tro! Bra at ikke du heller er lettskremt! Nå skal vi skravle på msn jeg og du!Koselig!!
Tulipan Skrevet 23. mars 2006 #2896 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Fiiiiiine strikkeklær altså. Og så morro å få masse til lillegull av supertante da. Hun gleder seg sikkert kjempe masse til å bli supertante-tante . Endret 23. mars 2006 av Tulipan
Cr@sh Skrevet 23. mars 2006 #2897 Skrevet 23. mars 2006 ... det er sååå lenge siden jeg har vært hos deg at jeg er helt flau! Var flott klær! Så flink mamma du har! Det er så moro med hjemmelaget! Vi fikk masse hjemmestrikka til Lillegutt, og det bruker han i barnehagen nå... og da er det ikke no' problem å se hva som er hans... for det er ingen som har maken! Håper det er bra med deg og magen!
Skytte Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2898 Skrevet 23. mars 2006 Tulipan; Babyklær er kjempegøy!! Og pakker til lillegull er jo bare koselig! Særlig når jeg får åpne Glad i pakker jeg?!? Cr@sh; Må ikke være flau nei! Det blir nå bare sånn vettu! Du jobber jo og har en liten å ta vare på i tillegg til hus og mann,så jeg hadde aldri grid å være her noe mye jeg nei! Er koselig at du stikker innom når du har tid! Hjemmestrikket er nå fint ja! Og det varmer (både bokstavlig talt og i hjertet!) når noen har lagt ned så mye jobb og kommer med så fine resultater! Meg og magen holder på å sprenges.................Huff.... Etter bare å ha spist brødskive i to dager måtte jeg ha noe varmmat....Selvsagt ble det pommes frites og løkringer med ketsjup og aioli................ Kan ikke huske sist jeg spiste så mye,så fort,så usunt og så sent... MEN SÅÅÅ GODT.............. Så nå er det bare å sitte her til maten har seget så kan jeg legge meg! Må bare skravle litt med N først! Lenge siden sist!! Natta sexy beibs!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå