Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miip og TT; takk for besøket!

Jeg er ikke så sint lengre og lurer på om jeg skal rediger innlegget mitt...Men så føler jeg at jeg alltid har gitt dere hele meg,så da vil jeg ikke viske bort når jeg er skikkelig teit og sint innimellom...er jo meg det også...

"Hvis du vil ha meg skal du få meg-men du må ta meg som jeg er! Med alle feil og alle mangler og det som hører med..."

Hører stadig like lite fra L.......Skal ta meg en reprise av frokosten tenker jeg..Orker ikke lage noe middag idag.Så er det mulig jeg slumrer litt og koser med magen og ser om jeg får noe respons!

Det fine med denne dagen er at mam og pap skulle komme innom med klærne mam har strikket nå!! Så imorgen blir det kanskje bilder hvis noen vil legge de ut for denne sinnataggen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei fruB!!! Det var lenge siden gitt!! Nå må jeg først inn i boka di å se hva du har gjort siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fult lov til å være hissige-Skytte av og til. Nå er jeg advart mot å gå inn og lese den tråden :ler:. Skal kopiere den lista di og sette den inn i min dagbok nå tenkte jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sier sånn,Pi@!!

Ser deg nok Pondusa :sjarmor:

Ble ikke noe tur utover idag nei...ANTE jeg det bare ikke.... :sur:

Men det ble nå selvsagt ikke avklart før i fire tiden...Finnes det et virusprogram eller en resirkuleringsstasjon av for venner??!!!

Ble en skikkelig uvirksom ventedag dette...Hater når jeg føler at en dag har vært helt bortkastet....

Men nå skal jeg henge opp klær,samt titte litt og muligens organisere litt babytøy! Det må vel få opp humøret mitt?!

Skal vel klare å bli en akkurat passe flink mamma jeg også.......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo måtte til tannlegen, så vi blei også låst hjemme.

Jeg legger mer enn gjerne ut bilder av strikking for deg!

Nå er jeg skikkelig i scrappemodus, venter bare på at jeg kan legge ungene.... Fysj for en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Dakkar skytte min, som blir så sint så sint... Og du må bare skrive alt du tenker her i boka di, det er tross alt DIN bok!! Bør ikke redigere noe!!

Du blir bedre en en passe flink mamma, du blir lille gulls verdens BESTE mamma!!!!!

Kose deg med babyklærne, det muntrer deg nok opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være skikkelig skummelt å holde en nyfødt baby før man får egne ja. Ikke tilfeldig at vi går 9 mnd gravid, mye kroppen og psyken skal forberede seg på.

Men, så snart du får skyttegull opp på magen og alt er bare velstand, tenker du: Min baby :hjerte: Og brått kjennes det ut som du har vært mamma for bestandig. Og det tar garantert ikke mer enn 5 bleieskift før du er dreven.

Nyt sparkene, les i boka di, syng for skyttegull og la sambo massere magen. Dere blir verdens beste foreldre. :elsker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skyttet-vennen!!!

Først: jeg er helt med på den tanken om disse små skrukkete rosinene som itillegg er illsinte til tider (som Teddy skriver ) skal være med meg hjem. Det er en skremmende tanke. Hva om jeg ikke kan få dette illsinte menneske til å bli stille??? Hva om jeg ikke blir noen god mor??? Hva om, hva om, hva om.... Blir helt :grine: jeg altså. Men så er det det med kroppslukt vist nok da. At din baby roer seg med din kroppslukt og min med min. Om du skjønner...?

Tror nok du kommer til å bli verdens beste mamma. Jeg er SIKKER på at du blir verdens beste mamma for knøttet ditt.

Så vi har en sinna Skytte her idag??? Jeg har ikke lest innlegget. Men tror jeg skal gjøre det nå. Har sett det, men hoppet over det. Jeg blir ikke skremt av deg altså.. Vær så sinna du vil du snuppa!!!!

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pondusa; Så bra! Tenker jeg skal få tatt bilder og sendt deg imorgen en gang!

Er lov å tenke sånn da! Er jo hobbyen din som du liker å holde på med! Betyr ikke at du bryr deg mindre om ungene! Det betyr at du er frisk og sunn og unner deg litt alenetid hvilket er utrolig bra!

Men stakkars sambo din da...tannlegen..*grøss* Overlevde han?!

Iss; Litt eksplosiv idag ja...Meeen har sagt det før og sier det igjen;jeg kan være like sint og fæl som blid og snill..!

Takk for at du har troen på meg!Det hjelper!

Pondusa;Ååååå!! Tusen takk for at du sier sånn!! Det er godt å høre! Håper det stemmer med meg..!*knis*

Tulipan; Har lest noe om den der luktingen ja! Håper lillegull syns at jeg og faren lukter himmelsk og aldri gråter da :ler:

Det må vel gå bra med oss tror du ikke?! Vi får satse på at Pondusa har rett! Hun snakker jo tross alt av egen erfaring*2!!

Bra dere ikke blir skremt av meg snuppelurer! Heldigvis er jeg ikke langsint!

Er jo mest blid og fornøyd da..! Og ble straks veldig rolig og glad da jeg omorganiserte litt på lillegulls klær!

Så kom mamma og pppa! Herregud så nusselig og fin en bukse/jakke/sokker hun har strikket :hjerte: Må nok få vist bilder imorgen ja!

I tillegg hadde den vordende bestemor endelig(syns hun)funnet bodyer med blondekrave på :ler: Så nå har vi det også! I str 68! Ja,ja!

Sambo kom faktisk hjem før sju idag og det var godt!

Nå slumrer han litt,jeg er sulten og det hjalp hverken med eple eller potetskruer så jeg må nok finne på noe annet!

See ya tomorrow! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Good morning sunshine! :-D

Jeg er flink jente i dag og har stått opp tidlig.

Og da måtte jeg selvfølgelig innom med en morgen- :klem: til snuppa mi!

Hva skal du finne på i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sinte lemmenet mitt :klem:

Det er lov å si i fra og ta igjen! Tror jeg har svart på samme innlegg, men for meg er det rådstarter som irriterer mest. Men det har denne personen gjort siden vi var i giftemodus for ett og et halvt år siden. Men, men...man klikker ikke med alle ;)

Babyer. Har ikke begynt å grue med til fødselen eller å ta han med hjem...ennå... MEN, jeg har aldri hatt noe behov for å holde osv andres unger. Synes nesten det er litt ekkelt :rodme:. eneste barna jeg føler meg sånn komfortabel med er mine søsken og kusine.

Også har du de ungene i toårsalderen og oppovper som blir så betatt av deg. Det synes jeg er så sinnsykt creepy :forvirret: , men, men... Håper jeg ikke syne min egen er creepy ;)

DU får ha en fin dag, så dritr du i venninner som L, som er tiltaksløse og ikke gir beskjed. Misliker sterkt folk som er sene til avtaler og som ikke holder det de lover. Ja, det var min utblåsning...

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Så gøy med babygaver!! Selv om det er med blondekant.... :ler:

Håper du får en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på bilder av babytøy.....

I dag skal vi ut i skogen, avd til lillemor har innvitert til foreldrekaffe ute i skogen i dag. Nydelig plass hvor de pleier å være masse på turdagene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...