Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

TT; Ja det var morro så lenge det varte liksom :ler: Huff..for en mor jeg er!!

Bilde ja...hmmm...kanskje jeg må gjøre det...Tenker jeg venter til jeg får flanellen også i hus,så kan jeg ha klututstilling :hoho:

Det tror jeg ikke noen har hatt før!!

Rognebær; Jeg lurer sånn på hva det er du lager.............. :sjenert:

Sol er helt fantastisk ja!! Litt dumt at ikke mannen er hjemme så vi kunne ha kosa oss sammen..men pytt sann han har det vel som plommen i egget han!

Epica; Det er ganske merkelig når magen begynner å leve sitt eget liv ja!!

Jeg blir ganske sånn :overrasket: hver gang jeg ser bilde av den selv!!

Skal ordne med bilder når jeg har laget flere! Ble bare to ordentlige igår etter all klabb og babb.....Så nei..jeg syr ikke mye nei..Dette er det første jeg har lagd på min maskin som jeg fikk til jul!

Og før det har jeg sydd et par putetrekk på mammas maskin en gang for hundre år siden!! Men jeg vil så gjerne lære!!!Og føler meg litt bedre nå som jeg i allefall greier å sy en klut :ler:

Dro ut i sola ista ja! Føret var perfekt,ikke noe blindholke!

Men bekkenet var ikke mye villig til å samarbeide...Gikk i ti minutter og skulle nesten ikke kommet meg forbi garasjen og inn i huset...

Det var like før jeg begynte å gråte på den lille turen for det var mye folk ute og jeg bare følte blikkene deres og aner meg kommentarene.... :tristbla:

Jeg vil ikke være krøpling :grine: Og jeg vil ha mannen med på tur :grine:

Og jeg vil ha veranda så jeg i det minste kan sitte ute når det er så nydelig :grine:

Tenkte på å finne en sånn hagestol og plante i snøen og sette meg ute,men alle hagestolene våre er enten gørrskittne eller de står nedi kjelleren og da tørr jeg ikke begynne å dra dem opp alene.....

Så jeg må bare sitte inne og se på sola jeg............UTROLIG FRUSTRERENDE........

Meeeen,så ble det en liten opptur da! Det ringte på her :overrasket: Da lurte jeg gitt,for det er det ingen som gjør liksom!

Men på trappa sto en søt liten kar og lurte på om jeg ville kjøpe VG??!!

SÅ KLART!!!! Skal jammen meg ikke mye til for å gjøre en stakkar glad!!

I tillegg er jeg superglad for at byen min er blitt såpass urban at de har sånne søndagsVGgutter!!!! Det minner meg om da jeg bodde i Trheim og så ble jeg glad for å mimre litt om det også!!

Fått sms fra tante,hun var på tur så hun skulle plinge når hun kom hjem...Frykter det kan bli lenge til...Og jeg er sååå rastløs...og immobil...Jæ**** bra kombinasjon gitt :ler:

Er så glad for at jeg har dere snuppelupper som kan være med meg gjennom all min galskap!!!

Hmmm...kanskje jeg skal erte lillegull litt og legge meg på mage..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Huffda Skytte, føler veldig med deg ang. bekkenløsningen, vi er medsøstre fru Beckens! :-) Håper du får nytt solen litt likevel i dag og at du får en fin søndag tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakkar skytte.. Jeg hadde sendt om en veranda om jeg hadde kunnet altså!! Og et par rene stoler...

Men så fint at VGgutten kunne muntre deg opp!! og super tante!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wasabi; Vi må være søstrene Beckens ja :ler: Så bra sagt!!

Iss; Og du er like snill som alltid du! *smask*

Men en Skytte gir ikke opp vet dere!! Så jeg henta en stol i kjelleren jeg! Fant en sånn litt mindre plastutgave som var easypeasy å bære!

Vasket den og plaserte meg foran huset i steiksola med pledd og VG :sjarmor:

Det som er er at fra husveggen til veien er det ca fire meter,så det var nok endel folk som lurte på hva i vide all verden jeg drev med...Men det driter jeg i! Når jeg vil nyte sola så gjør jeg det! Dermed basta!

Satt ute i en time og det var så deilig jenter! Skulle ønske dere kunne vært der sammen med meg og bare kjent hvor deilig det er å leve!

Så rørte lillegull på seg og jeg satt der og følte den komplette lykken på kroppen :hjerte:

Nå har jeg laget meg en snaddermiddag av dimensjoner!!!

Dvs en sånn singelmiddag som jeg lagde masse før da jeg var alene!

Skyttes russermat(pappa som har lagt navn til den for han syns det er så heslig :ler: )

*kok makaroni og egg

*skjær skinke og hvitost i terninger

*bland alt

*ha evt på ketsjup

Så har jeg lagd AIOLI og venter på at baguetten skal bi ferdig i ovnen nuh!!

Aioli a la meg;

*1 boks rømme

*1 pakke majones

*litt sitron

*litt sukker

*litt salt

*hvitløk etter smak og behag 2 fedd bruker jeg!

Så nå skal jeg spise til jeg triller og stinker som en spansk tapasbule :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes egentlig jammy ut det da....

Men du, gjør meg en tjeneste. Trykk "på mine innlegg". Det er en fantastisk verden der!!!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss; Prøvde det her igår tror jeg..Men ble ikke så klok av det egentlig....

Så jeg bare suser hit og dit som før jeg!!

Ahhh...nå har jeg hatt en tilnærmet orgasmisk matopplevelse........

Og det er nok det nærmeste jeg kommer sex for sambo kommer til å sky meg som pesten :ler: I STINK :ler: Og det er så grusomt når bare den ene har spist hvitløk...Men mulig han blir sulten og vi spiser litt mer sammen senere ikveld!

Ellers får jeg bare leve i sølibat og eksil så lenge! Det var verdt det...!!

Sambo kommer vel hjem om en times tid tenker jeg! SÅ da blir det spennende å høre hva de har sulla med igår! Skulle vært meg som var sjefen der i leiren :sjarmor: Sambo hadde gått i tresko hele dagen igår og bare vært inne og planlagt saker og ting til undersåttene kommer imorgen.

JEG VIL VÆRE SJEF!!!!!!!!!! Skulle jaggu meg kjørt de så ille disse HV karene at de ikke kunne si brødskive på 14 dager etterpå!!! hehehee!!!

Bare så synd man må jobbe seg oppover i de systemene og ikke bare kan begynne på toppen....

Ser for meg at jeg skulle blitt sjefa og hundsa med til alle døgnets tider....

Yeah right!! Hadde blitt tidenes korteste karriere det :ler:

Nå skal jeg slumre på sofaen og evt strikke litt på de berømte ullsokkene jeg begynte på ifjor i påska....IKKE LE!!!! Jeg er ikke egentlig så treg...Men når jeg ikke går inn for å gjøre de ferdig da blir de liggende...!

Glemte forresten å si at lillesøss kommer ikveld! Hahaha,HUN kommer til å få fnatt av ånden min :ler: Så det er ikke sikkert jeg dukker opp mer før imorgen en gang!

Men;you are always on my mind.....you are always on my mind ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte du ikke " mine innlegg"??

Jeg så lissom for meg at du kunne ta den vanlige runden, og så bruke mine innlegg etter det jeg, for da kommer det jo opp røde firkanter på de dagbøkene som noen har skrevet i etter deg....

DU er rar du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Hei, takk for sjuklingomtanke inne hos meg. Godt å høre at du kom deg ut i sola med stol og pledd. Du kan komme hit og sitte på verandaen min når som helst!

Hodet mitt er tett, tankene går treigere også, så jeg tror bare jeg sier ha en fortsatt fin søndag før jeg lusker ut igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner skytte helt hit jeg.... Hørtes deilig ut med all den maten.

Er det lillesøs som går på skole her, eller har du flere??

Ha en god kveld, og håper at sambo holder ut med deg... :ler:

Hilsen flittig-bruker-av-nye-innlegg-pondusa....

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!!!

Synes du er flink jeg. Du gir ikke opp, det skal du ha for. Jeg vet nesten ikke hva en symaskin er jeg... :sjenert:

Tenkte jeg skulle prøve meg på å sy sånn ammepute jeg. Mamma har fåt låne symaskinen til tante, så da kan det jo være at jeg får til det.... Og gjør jeg det, da skal det annonseres stort inne hos meg selv altså :ler:

Hørtes deilig ut den timen din ute i solen. Nå har mannen ryddet verandaen her, så da kan jeg kanskje få satt meg der til uken om det er fint vær ute.

Den middagen hørtes helt nyyydelig ut altså. Jeg digger hvitløk i maten. Menfår ikke brukt det så ofte pga smabo blir dårlig i magen av hvitløk :sjenert: .

Idag har jeg bakt skuffe-kake. Delte hele langpanna i 4deler og har nå lagt 3 av delene i fryseren og den siste: den ligger godt nede i magen til meg, sambo og broren hans som kom en tur på besøk. :sikle:

Ha en fortsatt fin ettermiddag/kveld

:klem: til verdens beste Skytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Åå,som du har kosa deg da! Den timen på verandaen hørtes herlig ut.Jeg skulle gjerne vært der sammen med deg og kjent på hvor godt vi har det vi to! :Nikke:

Liker du ikke "mine innlegg"?? Mener du at du tar hele runden uten mine innlegg? Ikke rart du bruker halve dagen :tunge1:

Neida,vi finner vel alle våre måter å gjøre det på.

Ha en fortsatt fin søndag vennen.Kos deg masse med sambo!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Kan ikke du be om midlertidig utbytting av bekken? Du kan for eksempel kanskje bytte ut ditt med sambo sitt? Og bytte tilbake like før fødselen?

Sol + pledd + VG hørtes uansett DEILIG ut!

Det er babyteppe jeg skal sy til miiip. Foreløpig er det på tankestadiet, men nå har jeg i alle fall funnet frem stoffene. :ler:

Ha en fortsatt herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg blir så glad når jeg leser innleggene dine, jeg :klem:

Du har så mye selvironi at du nesten slår meg :klappe: .

Tusen takk for alle de søte og koselige innleggene du legger igjen i dagboken min. Setter umåtelig stor pris på det. Regner i tillegg med at jeg får en PM av deg i morgen!

Vet dere kjønnet? I såfall, holder dere det hemmelig?

Stor søndags :klem: fra H.

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuuuuuuuuuuud som disse sidene i dagboken din bare flakser avgårde... :overrasket: Jeg får jo mest ikke med meg det døyt av det som skjer! :sjenert:

Men KLUTUTSTILLING hadde vært moro ja! :hoho:

Håper du får en finfin mandag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...