Lucky? Skrevet 6. desember 2006 #5601 Skrevet 6. desember 2006 Så koselig bursdag dere hadde da Gaver i senga er det beste, og gjerne litt lys og noe og spise og drikke. Kjempekoselig tradisjon Sære broren din da, må jo skjønne at dere har litt mer å dra på enn dem da Flinke jenta som trener også da Ha en fortsatt fin kveld
pondusa Skrevet 6. desember 2006 #5603 Skrevet 6. desember 2006 Har du planer for i morgen eller fredagen?? Har noen bilder jeg skulle ha hentet på studio akm...
Kakao Skrevet 6. desember 2006 #5604 Skrevet 6. desember 2006 Halla blondie! Så fin bursdag med mange gaver, da! Så bra at du fikk den skomakergata, det blir koselig å se. (Jeg har sluttet å se på den Akersgata-versjonen, dro jo ikke en gang på smilebåndet) Synd at det skal være så mye tull med svigers...
pondusa Skrevet 6. desember 2006 #5605 Skrevet 6. desember 2006 Da har vi en kaffeavtale i morgen formiddag! Gleder meg!
Cr@sh Skrevet 7. desember 2006 #5606 Skrevet 7. desember 2006 Så flott at dere hadde en fin bursdagsfeiring - til tross for en ***** svigermor... Julegaver til mannfolka er jaggu ikke lett - men jeg ser du har det i boks allerede! Flink du! Og grattis som snasen blondine.... :kys_2:
Skytte Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5607 Skrevet 7. desember 2006 LT;Takk for at du syns det! Lucky;Kjempekos bursdag ja! Men det er broren til sambo som er den sære!Han er jo bare 40 år vettu,ikke så lett å være andre steder enn hos mammaen sin da Enda hun skal være med til oss!Hvis det blir noe av... LinKri;*smask* Kakao;Hello Pondusa;Hadde ingen planer nei så det passet utmerket med besøk! ******************************************************** Jepp,idag har vi hatt koselig besøk av Pondusa og lille Pondus! Som er den supersøte karen da Jeg er helt fasinert jeg!Og tror ikke jeg helt klarer å skjønne at Sondre plutselig også blir så stor og flink! Fikk skravla og spist litt snurrer og vært en tur i byen! Sondre har nå blitt en liten tøysekopp og griner snrt folk bare ser på han...Veeeldig upraktisk kan man si!Håper det går fort over for slik kan vi ikke ha det! Ellers har jeg vasket litt idag og da Pondusa dro sovnet lillemann og jeg har vært innom alle adventskalendrene mine......... Blitt hekta ja...Ikke vunnet noe enda da men.Håper det blir! Wow,dette er andre duppen idag hvor Sondre sover i en time Jeg er helt imponert!Men tenker han strax er på pletten!Må finne noe til middag....Det skulle jeg gjøre ista..*plystre*Jaja.det blir vel et eller annet! Er egentlig syklubb ikveld men jeg vet ikke om jeg orker.Er så mye som skjer,vil være hjemme litt.Får se senere.Var så koselig igårkveld da vi lå på sofaen og så DaVincikoden(DRITBRA FILM!!)!Så jeg kunne tenkt meg å se mer film,er lenge siden vi bare har ligget rett ut sånn! Enten sitter vi med pcn eller noe greier. Burde også tenkt på å få unna litt julebakst og ferdig albumen for denne gang! Men jeg sier som Annie;"Det kommer en dag,imorgen...!" Imorgen er treningsdag og på lørdag tenkte vi oss en smuglertur til sverige....... Ikke noe store greier,bare et brett øl til far og en flaske baileys til mor Må ha litt å kose oss med til jul! Så lurer jeg på om vi skal snike oss middag hos noen på søndag.....!
Skytte Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5608 Skrevet 7. desember 2006 Der hadde Cr@sh også vært innom! Joda jeg finner alltids noe til sambo heldigvis!Fant enda en ting igår;siste dvden med honningsvågrevyen!De er jo bare såå morsomme da! Og pappa får dvd med oluf og rorbua av mamma så det skal bli mye latter i jula!
pondusa Skrevet 7. desember 2006 #5611 Skrevet 7. desember 2006 Hei igjen. Var så koselig på besøk til dere, var jo en kjempeflott stue dere hadde fått. Og lille gromgutten er jo aldeles nydelig. ....Selv om han gråter når noen ser på han... Vi kom oss utover til svigers i ettermiddag, så nå venter 3 dager med full avslapping.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. desember 2006 #5612 Skrevet 7. desember 2006 Innom med en natta- til Skyttemor!
Skytte Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5614 Skrevet 8. desember 2006 Lucky;Takk det var kos! MissBb;Tenker på dere! Pondusa;Takk for stueskryt! Hehe,ja Sondre er helt tullte for tiden! Hylte til venninne S idag,men det ga seg da hun ga han banan Nå må du bare nyte dagene og kose deg,det fortjener du! MrsP;Takk og takk snuppi! ********************************************* Nok en dag har fløyet avgårde.Har vært fullstendig i koma etter ei våkenatt... Sondre har sovet men jeg har hatt magesmeter og vært våken mesteparten av natta Gørrkjedelig ja...Men nå er det bedre så jeg er spent på natta.Er slitsomt å ikke få sove å enda værre når man får så vondt.Menmen,alt går over! Fikk duppet bittelitt mens lillemann sov i formiddag. Så fikk jeg besøk av venninne S!Det var kos,lenge siden sist!Hun er snart halvveis og har så søt liten kul på magen... Blir bare litt misunnelig....! Så skulle jeg på trening da sambo kom hjem fra jobb...men så hadde jeg bittelitt vondt i magen og mest lyst til å være sammen med gutta mine...så jeg ble hjemme..... *dytter bort dårlig samvittighet* Isteden kosa vi oss på gulvet før vi kjørte rundt med noen julekort og julegaver! Så var det vanlig kveldsrituale/kjøkkenryddig/pizzabaking! Nå er gutten i seng,mannen i dusjen og jeg på nett Men har invitert svigers( til meg)på pizza så de er her straks.Ergo blir det senkveld før jeg får vært innom kalenderne mine og muligens jeg rekker en rune her imorgenkveld etter Sverige! Hvis vi ikke havner på cella for smugling Krysser alt jeg har for en vellykket kveld nå! Regner med jeg får litt pes ang bruk av skrittelleren,spsm om jeg ar bakt til jul og laaange leksjoner om hvor mye hun har gjort i det siste Nesten dumt vi ikke traff på dem davi var i byen,Pondusa!Hadde værtfint om flere hadde fått møte svigermor bare for å oppleve hvordan hun er *ringer cirkus erano og sjekkerinteressen* Den var stygg...............................
iss Skrevet 8. desember 2006 #5615 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kunne gjerne tenkt meg å truffet henne, blir så facinert av sånne mennesker! Kom innom for å gi deg ett på kinnet jeg....
Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #5616 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kunne gjerne tenkt meg å truffet henne, blir så facinert av sånne mennesker! ← Jeg også... og har jeg alltid lurt på hvordan sånne svigermonstre ser ut... Hvor gammel er hun, Skytte? (For sambo din er vel "voksen" han? ) og god fredagskveld!
pondusa Skrevet 9. desember 2006 #5618 Skrevet 9. desember 2006 Innom med en helgehilsen. Vi drar hjemover igjen i morgen. Hehe, igrunn hadde det vært morro å truffet på svigermoren din...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå