Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helløu snuppsi! :klem:

Snart helg, og det blir deilig.

Flyr videre på min lykkesky......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en deilig helg hele skyttefamilien! :klem:

Blåser det like ille hos dere i dag?

Skrevet

Sjelden jeg rekker innom KG om dagen, men kommer sterkere tilbake snart håper jeg!

Vil hvertfall ønske deg ei gooood helg!

:klem:

Gjest Rognebær
Skrevet

Superskytte! I kveld skal jeg gjøre som deg og skrive et intenst og spennende innlegg fullt av utropstegn! Det kan være vanskelig men jaggu skal jeg få det til! Utfordringen er rett og slett å få det like morsomt som det du pleier å klare, for makan til grepa utropstegnskvinnfolk har vi ikke sett i hele Kvinneguidens historie! Og kommer noen og påstår noe annet skal jeg døtte meg skylle dem ned i dass!

:kyss:

Skrevet

Kakao;Hehe,ja han er kjempegod når han ligger sånn!Ser ut som han prøver å plystre innimellom :ler:

Pondusa;Nattinatt!

Tass;Oioioi så morsomt at du er her igjen!!! Jooo...det kan hende jeg har hørt det før ja.... :sjenert:

MrsP; :ler: Huff,mer som et mareritt det ja!! Sambo var helt sjokkert da jeg fortalte han at sånne hengepupper faktisk forekommer :ler: Stakkars mann,det er nå sant at folk ikke har vondt av ting de ikke vet ja!

Pondusa;Skjønner godt at du er happy ja!Var innom deg og smugkikka hin dagen skjønner du!Skryt blir man sjelden lei av!

Håper helga deres er bra den også!Så dere tok ikke turen på konsert her da?

MissS;Du er ikke alene om å være sjelden her inne desverre....Jeg begynner å se at det muligens ikke blir stort bedre heller så jeg har slått meg til ro med at det bare er sånn!

Rognis;.................... :sjenert: Nå ble jeg litt flau her......For du er sånn megasuperduperdritgo i norsk og tengsetting så jeg føler egentlig at det kan være irriterende å lese det jeg skriver? Men når jeg er glad og ivrig,eller sint også,så henger fingrene fast på !!!!!!!..........

Pondusa;*rødme*

Jeg må bare først få fortelle dere at jeg har skrevet historie idag;

JEG HAR TRENA PÅ EN LØRDAG :overrasket::ler:

Det hadde jeg adri trodd skulle skje med meg,så nå er jeg på topp altså!

Tenkte en del på det inatt,om jeg skulle orke...Men imorges var det bare å pelle seg opp og avgårde!Sambo trilla til byen imens så jeg kunne bare slappe av og trene ivei!Litt tvetydig ting å si,men dere skjønner!

Ellers så skjønner jeg ikke helt at et er lørdag allerede,fatter ikke denne tidsregningen nå for tiden.Det må da være for lite timer i døgnet?!

Mam og pap har vært her idag før de dro på konsert.Egentlig skulle de ligge her men så ble avløseren seff syk så de må hjem inatt og opp i fjøset selv imorgen...Jeg blir så irritert at FFFFFF :frustrert:

De har aldri fri sammen og nesten aldri fri fra fjøset,de hadde jo gleda seg og vi hadde gleda oss.Har handla inn masse god frokost og har lammelår i ovnen...men men sånn er det å ha mø å bæ andre steder enn i frysern!

Igår kveld og ikveld har Sondre vært en del urven og sutrete da han har lagt seg.Har ikke funnet roen før etter 1-2 timer...er trøtt som bare det men mister sutten og hyler,får sutten,mister den og hyler...Men så plutselig blir det stille.Hmm...håper ikke han brygger på noe....

Har forresten guongen min her,han skal overnatte!Så vi har sett MGP junior,spist grandis og way too much godis!Jammen meg bra jeg har begynt å trene....

Han sitter å ser på Pirates of the C. mens jeg er her!Håper han blir trøtt snart for jeg er kjempetrøtt........Tenkte jeg skulle få tatt runden min ikveld men...Jeg rekker ingen ingen ting mer.

Regner med at sambo ikke blir mye hjelp i imorgen,pluss at svogers kommer hit på middag så poff er den dagen borte.Men jeg tenkte i allefall å få lest hos alle og lagt igjen en liten klem kanskje...for jeg savner dere jo....

Skrevet

????????Hvor har du gjort av boka di Rognis?????Nå skjønner jeg ingen ting her.....

Skrevet
????????Hvor har du gjort av boka di Rognis?????Nå skjønner jeg ingen ting her.....

Jeg har hørt at hun har sletta seg? :klø:

Skrevet

Heisann!

Nei, vi var på julebord her i går kveld. Var trivelig.

Skrevet
Jeg har hørt at hun har sletta seg? :klø:

:tristbla:

Hei Skyttemor!!! :vinke:

Skjønner godt det var kjipt at avløseren trakk seg. Så kjipt når man har gledet seg og planlagt å kose seg med mams og paps ved frokostbordet. Bare det å kunne slappe av og kose seg sammen...

Skrevet

Lavalampe;Velkommen innom her i min gale bok! Har hun sletta seg?! :grine:

Pondusa;Det var du ja! Så bra du kosa deg!

Murmis;Ja det var nedtur for jeg unner dem så absolutt litt fri...men men...

Sambo kom hjem kl tre,akkurat da snuppen skulle ha mat!Så vi ble nå liggende å skravle lenge,han måtte jo fortelle om alt han hadde opplevd på kvelden :ler:

Så sovna både han og Sondre mens jeg ble liggende å tenke på pappas skoleoppgave,AV ALLE TING!!!Tenk,nå har jeg søren meg presentasjonsangst på vegne av fadern...Herregud...!! :ler:

Jeg var jammen meg mer trøtt enn sambo i formiddag.Han sto opp kl ti mens jeg og Sondre sov til elleve.................... :sjenert: Må skjerpe meg og begynne å stå opp i mer normale tider for gutten blir jo en lating som sin mor,og jeg kommer jo aldri til å orke noen ting mer...

Ellers har dagen gått med til klesvask og kos! Sondre har vært i storform men også ikveld var det gråting da han la seg...Holdt det gående til halv ti.Det er tredje kvelden på rad nå...hmmm.....Bra vi skal på kontroll på torsdag så vi får spurt om litt forskjellig!

Sambo har fått guitar hero og han og E har vært store på rock idag :ler: Morsomt at min mann på snart 38 år er like lett å glede som lille E på 10 år!

Imorgen kunne suoertante være barnevakt igjen sånn at jeg kommer meg på trening.Det er bra for kroppen er så au....Men jeg SKAL orke tre "økter" i uka!

Det er jo ikke akkurat sånne økter som Pi@ og Fjellrypa driver med,men det er nå noe...!

Når sambo er ferdig på jobb drar vi til mam og pap og blir der til tirsdag.Da skal vi på sykehuset i Pondusaby.Etterpå er det middag hos mormor!Får se om det blir noen rapport når vi kommer hjem om kvelden!

SO LONG GIRLS! :klem:

Skrevet

Trening er trening, Skytte!

Du er superdyktig og etterhvert går det lettere og lettere, og til slutt så er du avhengig :)

Skrevet (endret)

Så flink du er å trene! *imponert*

I motsetning til meg.. :sjenert:

Det hørest ut som Sondre er glad i grøt, gutten min fikk smake for første gang i dag. :)

Hva kostet det Photoshop programmet og hvor kjøpte du det? Jeg har nemlig lyst å begynne med data scrapbooking, men trenger program.

Endret av Fru Blå
Skrevet (endret)

Så flink du er til å trene.. :tommelsmil: Jeg har ikke begynt ennå, jeg... :roll: Her går det i turer med vogna - og ennå litt for få av dem også... :sjenert:

Enig i det med tidsregninga... :klø: Hvor blir den av? Tida altså.. Var noen som skrev til meg at tida først begynner å gå når man får barn... det er helt sant - og enda "verre" blir det når man har to... :ler:

Ha en fin mandagskveld.... :kyss:

Endret av Cr@sh
Skrevet
Imorgen kunne suoertante være barnevakt igjen sånn at jeg kommer meg på trening.Det er bra for kroppen er så au....Men jeg SKAL orke tre "økter" i uka!

Det er jo ikke akkurat sånne økter som Pi@ og Fjellrypa driver med,men det er nå noe...!

He, he, jeg tror de aller fleste kunne hengt med på mine økter om dagen og følt seg både spreke og flinke! Det går ikke alt for fort med den magen jeg drasser på for tiden!

Og jeg er helt enig med Pi@: trening er trening! Og det er viktig å tilpasse seg sitt eget utgangspunkt!

Skrevet

Innom med en god :klem: til Sondregutten.

Så stor han var blitt. :hjerte:

Skrevet

Legger igjen et lite spor. Får oppdatere meg bedre senere vennen! :)

Har sendt deg en mail :sjarmor:

:kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...