IdaC Skrevet 11. mars 2006 #2541 Del Skrevet 11. mars 2006 Innom for å masse for 20 uker!!!!! Tenk du er halvveis Så fort tiden flyr. Kos deg med magen og veninner i kveld, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. mars 2006 #2542 Del Skrevet 11. mars 2006 :hoppe: Gratulerer med 20 uker og halvveis. Nå kommer den beste tiden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mars 2006 #2543 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg må litt for tjue uker jeg også :hoppe: Er det blitt så mye allerede, altså??? Og hurra for snille besteforeldre!!!!!!!! Digg med gratis barnevogn, og i hvertfall dere som har sett over alt etter en fin brukt. Ble inspirert av mammasalgturen deres, så nå skal vi kjøre ut til Sandvika for å se om vi finner noe. Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mars 2006 #2544 Del Skrevet 11. mars 2006 Jippi, du er halvveis!!! Håper du får en strålende finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mars 2006 #2545 Del Skrevet 11. mars 2006 Som alle de andre: :hoppe: for 20 uker og halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. mars 2006 #2546 Del Skrevet 11. mars 2006 yoho for halvveis, det er helt fantasktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. mars 2006 #2547 Del Skrevet 11. mars 2006 20 uker!! Ville bare si at... at... Er så gla for at jeg har blitt "kjent" med deg. Du er virkelig en gledespreder i hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mars 2006 #2548 Del Skrevet 11. mars 2006 Grattis med 20 uker vennen! Så herlig å lese at du og sambo har det så bra for tiden! Bra det! Ha en fortsatt fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2006 #2549 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) :kysse: litt på hele kgs humørspreder!! Endret 11. mars 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #2550 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg hadde skrevet verden lengste innlegg nå og var sååå klar for å dra ut i sola,så er det borte?????? Jeg blir så jæ***** irritert på dette nye kg greierne av og til at jeg må banne høyt Nå må jeg huske alt på nytt igjen....................Det blir en forkortet versjon tror jeg for nå vil jeg ut en tur...dessuten ble jeg så ARG!!!!! Meeen,er jo 20+0 idag så det er jo noe å være glad for!!! Anyway,short version; *sovet urolig inatt pga savnet sambo....! Han er jo bare borte for helga så det er jo ingen ting å tulle for! *kosestund med magen imorges! Den står faktisk opp når jeg ligger på ryggen!! Pga vår herlige baby vokser der inne!! *snakket med sambo! *dusj,frokost,rydding,runde p kg og koselig skravling med LinKri!! *ikke hørt noe fra dem som skulle besøke meg idag så jeg nyter stillheten så lenge..knis!! Må bare si tusen takk for hilsninger alle sammen!! Er så godt å være halvveis og faktisk begynne å skjønne at jeg skal bli mamma....Kjenner tårene komme bare jeg tenker på det! Tenk at det er sant...Og at man allerede kan elske et lite ukjent nurk så overveldende mye,det er helt ufattelig... Og tusen takk for at dere syns jeg er en humørspreder.... Det setter jeg stor pris på! Men det hadde ikk vært mulig hvis jeg ikke hadde blitt kjent med så mange koselige folk her! Godt humør avler godt humør! Er så glad for at jeg har dere!! Skulle gjerne ha møtt dere alle sammen!! Ble en litt kort og dum versjon dette,men dere vet jeg tenker på dere og setter pris på alle besøk!! Skal ut og titte litt på solen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mars 2006 #2551 Del Skrevet 11. mars 2006 Fin versjon det, Skytte! Vet hvor irriterende at lange innlegg blir slettet. Det er jo de lange som blir borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2006 #2552 Del Skrevet 11. mars 2006 Da forventer jeg norgeskgtreff hos skytte da??? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. mars 2006 #2553 Del Skrevet 11. mars 2006 Grattis med halvveis! (Og utrolig irriterende når KG nekter å poste lange innlegg! Tydeligvis er det ikke bare meg som har problemer her om dagen... Men jeg pleier å ta kopi av det jeg har skrevet før jeg poster, jeg da. Så jeg bare kan lime det inn igjen hvis noe går galt! Jeg har nok opplevd for mye datakrøll, så jeg har begynt å ta alle forholdsregler. ) Hyggelig å høre at det går bra med sambo om dagen, og at du koser deg med lillegull! Takk for at du sprer latter og humør og optimisme og pågangsmot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. mars 2006 #2554 Del Skrevet 11. mars 2006 Da forventer jeg norgeskgtreff hos skytte da??? hehe ← Du kan jo ha kgtreff i boblebadet ditt, iss??!! Det stemmer jeg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2006 #2555 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja kan jo stable i høyden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. mars 2006 #2556 Del Skrevet 11. mars 2006 for 20 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 11. mars 2006 #2557 Del Skrevet 11. mars 2006 Gratulerer med 20 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. mars 2006 #2558 Del Skrevet 12. mars 2006 Innom med en tidlig søndags Håper dagen blir knall, været er i allefall perfekt i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. mars 2006 #2559 Del Skrevet 12. mars 2006 Hællæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. mars 2006 #2560 Del Skrevet 12. mars 2006 God mornings vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå