Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dere har fått tatt avskjed med hunden, skikkelig trist det der.

Håper du får en fin kveld! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med kvinnedagen! :klem:

Skrevet

Håper du får en fin dag, og at du ikke er altfor lei deg pga hunden til svigers...

:klem: Idac

Skrevet

Heia vennen, grattis på dagen.

Så trist med hunden da... Uff, vi måtte ta mamma sin for litt over et år siden, og det tok laaaang tid før jeg klarte å venne meg til det altså. :klem: Håper du får en fin dag tross alt.

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN MEDSØSTRE!!!

Innom sånn kjappest før jeg får besøk!

Det var kjempetrist å si hadet til hunden igår...Ble noen såre tårer og mannen trøstet som best han kunne...Er jo det beste for hunden,men trist uansett...

Jeg har begynt å leve et eget liv i søvne :overrasket:

Inatt hadde jeg sunget/nynnet fortalte sambo................Og imorges våknet jeg da sambo var på badet og sa;ta hit rumpa di!Jeg vil ha den her hos meg :hoho:

Snakker om å være helt på en snurr for tiden! Jeg blir helt sjokkert av meg selv!

Dessuten har jeg drømt så inni hampen mye sykt de siste nettene.........!

Bl.a så drømte jeg at jeg var lagt inn på føden og kjeda meg så enormt!!

SÅ jeg la meg nedpå senga mi,og veggen ved siden av var bare vindu så jeg kunne se inn dit de tok imot barna osv.Og naturligvis ble jeg liggende å se på det da! Helt til det kom en sånn bitteliten thailands dame og sa at ja do ska baare legge deg å sove du nå! Da eksploderte jeg for jeg hadde da søren meg ikke tenkt å sove!!!!

Så drømte jeg at vi hadde fått babyen og var hos mormor på besøk,så bare la jeg lillegull i en liten skinnstol :overrasket: Med stor fare for å trille ut av den :overrasket: Fy fasan jeg kan ikke tro jeg skal bli så uansvarlig...

Ellers så har jeg ikke mange planer for dagen. Venninne L og dattera kommer snart på besøk så da blir det vel å henge med dem regner jeg med............

Iss;Jo jeg visste vel egentlig det.......Kjenner det godt idag ja.Men syns det er så teit...

Prøvde å søke på nettet,men fikk bare frem en annonse om noen som skulle selge ei tvillingvogn i samme merke........Men skal se på den idag!

Rognebær; Ja det må gjenta sg! Ble litt kort igår!

Så bra at du ordner opp til Miip!! Lurer på hva det er...........!!

Miip; Ja det har du jammen meg!!

Pondusa; Fikk koset og sagt hadet ja...

Og takk det samme til deg! Nå er det bare å sjefe rundt med mennene :sjarmor:

IdaC; Takk! Neida,det går bra vettu.Blir værst når vi skal besøke dem eller være på hytta...er da jeg blir å merke at han er borte..

MissS; *klemmepå*

Iss; Du er så snill!!

Får håpe det blir en runde senere idag! Dvs det VET jeg at det blir! Er nemlig fotballkamp ikveld så! Og her byttes sport på tv mot tid på pcn :sjarmor:

Så sånn sett er det lurt å bo sammen med en sportsidiot!!

Åh! Nå skal jeg skravle med Pi@ til besøket kommer! Er så koselig det!!

Skrevet

Æsj... det var trist med hunden! :( Aldri hyggelige når man mister noen man er glad i - kjæledyr eller ikke...

Håper kvinnedagen blir bra, tross alt.

:kyss:

Skrevet

Så leit med hunden!

:troest:

Det er jo alltid trist, selv om det er til dyrets eget beste... Man må vel bare tenke på at den har levd et langt og antakelig godt liv, og være glad for de stundene man fikk sammen! ;)

Håper du får en fin dag trass i omstendighetene!

Og du, gratla med kvinnedagen! :blomst:

:klem:

Skrevet (endret)

Hei til deg også MissBb!!

Ja er helt pyton å ta livet av kjæledyr........Slett ikke morsomt nei....

Og der var Cr@sh også! Ja det blir rart fremover...Men det går bra!

Han var så syk at det hadde ikke nyttet annet nå. Medisinen hadde sluttet å fungere så. Sånn er det bare desverre..

TT også ja! Koselig! Han har levd 12 vidunderlige år og var en kjempeklok hund som forstod så uendelig mye og ga så mye glede hele tiden!

Bare gode minner fra han selv om jeg ikke har kjent han alle de tolv årene da..

Nå kommer solen frem så det blir jammen meg en fin dag idag også!!

Endret av Skytte
Skrevet

Huff, så trist med hunden. Man blir veldig knyttet til kjæledyr, og det er utrolig trist når de dør. :klem:

Ellers godt å høre at du har det bra, og utrolig morsomt med mozart-spilling, drømmer og kommentarer til sambo!

Skrevet (endret)

Æsj, her kom visst meldingen min to ganger, så da sender jeg bare en :dagens-rose: i anledning kvinnedagen i stedet!

Endret av Fjellrypa
Skrevet

Huff jeg har ikke fått med meg at det var nå hunden skulle avlives. Så utrolig trist, sjølom det helt sikkert var det beste.

Takk for hyggelig prat :klem:

Skrevet (endret)

Blæ jeg fikk dobbelt innlegg jeg også. Alt døde så jeg måtte trykke to ganger

Endret av Pi@
Gjest miiip
Skrevet

Gratulerer med kvinnedagen!

Håper du koser deg med besøk. Jeg kommer sterkere tilbake, må komme meg i klærne nå. :)

Gjest Myztica
Skrevet

Hei vennen!!

GRATULERER MED KVINNEDAGEN!!

Så utrolig trist med hunden da :grine: Jeg er jo så gla i dyr, og blir jo lei meg av den minste ting da... Sambo mener jeg har valgt feil yrke, jeg skulle heller ha vært vetrinær :ler:

Landsdekkende megaKGtreff hørtes bra ut ja :ler: Men jeg vil i alle fall ikke holde det treffet i mitt hus :sjokkert:

:klem::kyss:

Skrevet

Hei på deg vennen!!!

Så dumt at hunden måtte avlives da :troest: . Men man må jo tenke litt på at dette er til dyrets eget beste. Og når det skjer, så har jo ikke hunden noe vondt. Han sovner jo bare... Litt kynisk sagt kanskje, men håper du skjønner hva jeg mener... :sjenert:

For noen drømmer du hatt hatt da... :grine2:

Håper du har hatt en fin dag

Gjest Wasabi
Skrevet

Gratulerer med kvinnedagen, Skytte! :smilyblomst: Kjenner meg godt igjen hva rare drømmer angår! :ler: Har drømt mye rart i perioder nå under svangerskapet, alt virker så mye mer realistisk enn tidligere! Har også drømt om fødsel, det er vel et forsøk på at se hva som skjer i juli.. Ha en fin onsdagskveld!

Skrevet

Leit å høre om hunden. Man blir jo veldig knyttet til de kjæredyrene..

Foreldrene mine har også en hund som begynner å bli veldig gammel nå. Det var egentlig jeg som fikk den når jeg gikk på ungdomskolen, så det blir rart når hun ikke er mer.

Jeg har også mange rare graviddrømmer. Det er vel en måte å forberede seg mentalt til det som kommer. :)

I forrige svangerskap drømmte jeg bl.a. at jeg fødte 3 kattunger. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...