Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på deg Skytte-vennen!!!

Enig med flere her inne jeg: du er en humør-spreder av de skjeldne. Det er ALLTID kos å komme inn hit til deg, for da blir jeg i så kjempe humør.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: som en gaaaaaaal for 20 uker.

Nå kan du for alvor ha nedtelling. Idag er du jo 20+1 og det betyr jo at det kun er 19uker og 6dager igjen til termin :ler: . Jeg er som du skjønner en nedtellings-person.

Det marerittet ditt, det var ikke så hyggelig å lese om da. :tristbla: . Kjenner den følelesen av angst osv etter sånne drømmer. Men det føles da veldig deilig å ligge tett inntil mannen. Mannen min pleier å vekke mag han. For som regel så griner jeg og skriker så høyt at han bir skremt :overrasket: . Og så er han redd for at naboene skal tro det foregår noe annet, sånn midt på natta liksom :ler: .

Den utenturen med kakao i solveggen høres bare så koselig ut. Smaker litt av påske.... Og den er jo rett rundt hjørnet. :) . Og med påsken hører jo påske-egg og masse digg :sjarmor:

Ønsker deg en kjempe fin søndag.

:klem: til verdens beste Skytte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!!!

Nå står det en nydelig sukker og kanel kake på kjøkkenbenken... Den smaker jo bare helt utrolig godt!!! :sikle: Nå må vel tanta til sambo og svigermor bli fornøyd. Baka ostekake og da..

Veldig travel idag eller??

Gjest Wasabi
Skrevet

Heisann Skytte! Håper du har en herlig søndag - tenk at du er halvveis! Jubelbrøl! KlemZ!

Skrevet

Heia snuppis! Nå kommer vel mannen din hjem snart fra tur? Håper han har hatt det fint, og at han er i strålende humør når du får han hjem igjen! :)

Skrevet

:hoppe: for 20 uker og halvveis! :)

Håper du har hatt det fint i helga, selv om sambo har vært borte!

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Hei vennen!!

Bare innom med en liten klem... Okei da, du kan få en stor en og!! :klem: :klem:

Håper du har kosa deg i dag, og at du har det bra!

:kyss:

Gjest gjesta
Skrevet

:klem::hoppe: Så deilig med 20 uker!!!

Kan forstå du får klump i halsen av å tenke at det er et lite nurk i magen..

:hjerte:

Du blir den beste mamma'n!! :kose:

Gjest miiip
Skrevet

Hallaisen! :)

Håper du har hatt en fin søndag og at du koser deg med sambo vel hjemme igjen! :sjarmor:

NATTA! :klem:

Skrevet

Hei på deg!!!

Jeg tror Skytte må ha kost seg veldig etter at mannen kom hjem igår, for hun var jo ikke i sin egen dagbok i løpet av hele kvelden.... Hmmm :sjarmor::ler:

Er bare innom tidlig på morgenen jeg for å ønske deg en fortreffelig dag

:klem: til verdens beste Skytte!!!

Skrevet

Ser deg rundt skytte!!! Nå må du oppdatere din egen dagbok også!

:sjenert:

Skrevet
:vinke: Heia vennen! Håper dette er begynnelsen på en strålende fin uke!
Skrevet (endret)

...med over på.....

Endret av pondusa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...