Gjest miiip Skrevet 8. mars 2006 #2501 Del Skrevet 8. mars 2006 Dum og deilig! JUBA JUBAAAA. (Sangen dukka opp fra ingenting og jeg tenkte det passa med litt sang i Skyttestua.) Håper du har hatt en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. mars 2006 #2502 Del Skrevet 8. mars 2006 Veldig trist å høre om hunden! Skjønner at det er vanskelig. Tusen takk for det du skrev i dagboka mi! Du er en kjempeknupp, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. mars 2006 #2503 Del Skrevet 9. mars 2006 God morning, baby! (Både til deg og den i magen... ) Håper det er bra med dere... At været er bra... formen på topp og humøret likeså! Kommer innom senere jeg veit du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2006 #2504 Del Skrevet 9. mars 2006 Nydelig vær i dag også!! Skal du ut å nyte det?? Ha en god torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mars 2006 #2505 Del Skrevet 9. mars 2006 Heia vennen! Håper dagen din blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. mars 2006 #2506 Del Skrevet 9. mars 2006 Håper du får en kjempefin og solfylt torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mars 2006 #2507 Del Skrevet 9. mars 2006 Innom og :kys_2: på deg og lillegull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #2508 Del Skrevet 9. mars 2006 Planer for dagen, og formen er fin? Tenkt på navn?... Hva tror du det er, gutt eller jente? Må være så rart og deilig å ha en liten i magen.. Spennende.. Håper jeg kan joine deg snart på Gravid dagbøkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #2509 Del Skrevet 9. mars 2006 TUSEN TAKK FOR HERLIGE HILSNINGER ALLE SAMMEN!! Dere gjør dagene mine så utrolig gode og meningsfylte! Er så uendelig glad for den dagen jeg rota meg inn på kg og at jeg ble sitende fast her! Dere fortjener en hel lastebil med roser alle som en!! Igår ble jeg opptatt med venninne L og dattera hennes helt til sambo kom hjem! Vi hadde det kjempekoselig og fikk gjort litt forskjellig! Var litt her og litt hos dem,samt at venninne L fikk trena mens jeg og dattera hennes var på shopping etter Pokemonkort og div! Samt hadde lunsj på jobben til sambo! Dattera til venninna mi er så glad i sambo! Hehe,søtt! Om ettermiddagen var jeg og sambo i byen og tittet på vogner! Og den billige vogna hadde bare sånn mykbag,så den bli det ikke! Men vi fikk nå sett oss godt om,men tenker det blir en tur til Sverige for å sjekke ståa der utpå våren! Da vi kom hjem og lagde middag sa sambo;"Ååå,jeg fikk så lyst til å bare ta den ene barnevogna og dra ut å trille jeg!" Da smeltet jo jeg selvsagt! Gode pappan til lillegull! Slappet av og snakket godt sammen om vogner og barnesikring i bil og babygråt og alt mulig! Var skikkelig sånn forelsket stemning,knis!! Så måtte jeg dusje for jeg skulle til venninne S! Men så oppdaget tydeligvis sambo at hans gravide nydusjede jente bare var uimotståelig Og det var jammen meg på tide,hehe!! Blir så sjeden det klaffer for tiden..Men når det først blir så blir det!! *knis* Måtte bare fortelle det! Var koselig å komme seg på besøk en tur! Men var hjemme igjen til kl 23 for da var jeg stuptrøtt...! Rart det gitt Idag vlle sambo bare kose og ikke stå opp! Så nå er jeg ENDA mer forelsket!! Men fikk han avgårde på jobben og siden da har jeg bare hengt her og fått tatt meg en skikkelig runde! Så har jeg begynt å grue meg litt til å være hjemme alene i helga.......Sambo skal på scootertur sammen med en hel gjeng fra imorgentidlig til søndagen... Meeen,aner meg at jeg overlever Så har jeg jo dere da! Heldigvis!! Nå har jeg det kjempetravelt!! Skal nemlig på tur med noen venninner og en hel gjeng unger! Så jeg må finne frem utstyr og koke sjokolade! Sola steiker og det er fiiin temp så jeg gleder meg masse!! Men før det skal jeg på butikken og handle pølser,samt treffe svigermors sambo som skal hente stellekommoden vår! Glemte helt å si at lillegulls pappa fant ut igår at SÅNN kommode skulle vår baby ha,da han så en brun og kjempefin en på ene butikken vi var i! Så han kjøpte den der og da han Så nå har vi ikke mindre enn to!!! Den vi fikk av venninne M er jo en del ødelagt da så kan vel hende den havner på dynga.Har tre kommoder fra før av så vi trenger ikke to stellekommoder liksom! Ikveld skal jeg hjelpe sambo å pakke,så skal jeg på syklubb så vi snakkes imorgen og resten av helga!! *SMASK* til alle superchicks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #2510 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg jeg, så du er uunværlig du og!! Jasså, du var uimotståelig?? Venninna mi kjøpte vogn i sverige, ho sa det var billigere der! Så verdt et forsøk! Deilig å være skikkelig forelsket da... spes når det kommer nye kommoder ut av det.. Og morsomme kommentarer fra våre tause menn.. Du får kose deg masse idag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. mars 2006 #2511 Del Skrevet 9. mars 2006 HallAIEN! Så herlig å skulle ut når sola skinner og himmelen er blå (?) og du er i godt humør! Skulle gjerne vært ute og trasket i dag, heller enn å jobbe, men det er nå sånn det er. Synes jeg ser deg ligge og rope i søvne etter rompa til samboer'n... Hihihi! Ha en superduper torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. mars 2006 #2512 Del Skrevet 9. mars 2006 Høres ut som om du hadde en super dag i går! Det er bra! Håper den i dag har vært like super, og at kakaoen falt i smak. Og at du fikk sydd litt på syklubben! (Eller er det viktigst å skravle, kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #2513 Del Skrevet 9. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mars 2006 #2514 Del Skrevet 9. mars 2006 Høres ut som om du hadde en fantastisk dag i går! Jasså, du var uimotståelig?? Bra du koser deg i alle fall, det fortjener du Kos deg i kveld, skal ha min egen lille syklubb her hjemme jeg Snakkes sikkert i helga, og det ser jeg fram til!! Og forresten! Jeg drømte at du, miiip og jeg var i syden i natt jeg... Forteller senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. mars 2006 #2515 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg drømte at du, miiip og jeg var i syden i natt jeg... Forteller senere WOW! Kult. Jeg er spent på å høre. Og Skytte: Mannen skal på kino med en kamerat i morra. Så jeg er hjemme alene og veldig klar for Idol-chat! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mars 2006 #2516 Del Skrevet 9. mars 2006 til Skyttevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. mars 2006 #2517 Del Skrevet 9. mars 2006 Høres ut som to supre dager, snuppa! Mannen og jeg har avtalt sengekos en evighet nå, men det er ikke så lett når kona sovner kl 21 på sofaen og går i søvne for å stelle seg på badet. Men til helgen, ja da skal det bli litt action !!! I morgen skal jeg til min gravide venninne på middag. Gleder meg... Skal møte en annen venninne på kaffe i byen i morgen ved lunsj-tider. Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2006 #2518 Del Skrevet 9. mars 2006 Skal være her hele helga jeg..... Høres ut som det er tipp topp i skyttehuset for tiden. Gode greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mars 2006 #2519 Del Skrevet 9. mars 2006 Innom men en natta jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. mars 2006 #2520 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå