Missbumblebee Skrevet 7. mars 2006 #2461 Del Skrevet 7. mars 2006 Heia vennen! Håper du får en strålende fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 7. mars 2006 #2462 Del Skrevet 7. mars 2006 Så flink du var hos tannlegen! Jeg har heldigvis ikke sett noe til visdomstennene enda, så jeg lurer på om de noen gang kommer. Men et tannlegebesøk kunne jeg sikkert trengt, drar som regel ikke dit før jeg må.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 7. mars 2006 #2463 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei på deg Skytte-vennen!!! Ha en super fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #2464 Del Skrevet 7. mars 2006 :grine2: Så mange koselige og lange gode hilsninger til meg!! Nå ble jeg så glad altså!! Tror jeg er inne i en sånn megahappyperiode for tiden,skjer så mange koselige ting!! Nikosa meg med bok igår og nå er jeg ferdig! TADAAA!! Så var det musikken....Hvem er det som hardnakket har forsket og kommet frem til at sånn Mozartmusikk er så bra for babyer??!! Satte nå på den cdn jeg ja,måtte jo ha litt høyt sånn at muligens lillegull skulle legge merke til den... Men stakkars megselv for jeg liker IKKE sånn musikk... Så det endte med at lillegull fikk høre på cd mens jeg tok mp3spilleren på ørene,og måtte jo ha det enda høyere for å overdøve cdn Er ikke sikkert den cdn blir spillt så mye... Så hadde jeg tenkt meg litt på nett,men da fikk sambo besøk av en kompis og dem kapra pcn...Men,men! Begynte å rydde og shine på gjesterommet og etterhvert kom sambo og hjalp til og støvsugde hele kåken! Så fikk jeg en fiks idè om å vaske oppå klesskapene der inne...Det var ikke så lurt å tøye seg max..satte meg på senga etterpå og da sambo kom for å støvsuge gulvet la jeg meg bak,og der ble jeg Fikk en kjempekink i ryggen(Iss;ryggerensel) og kom meg ikke av flekken...Hylte så vondt var det og sambo ble helt fra seg for han trodde det var noe galt med babyen.Men fikk forklart han problemet og han måtte flytte på kroppsdelene mine en for en. Sånn at jeg tilslutt ikke hadde vondt. Ble liggende der ei stund før sambo fikk hjulpet meg opp. Var søren meg så redd der ei stund at fytti katta...Tenkte at nå blir jeg søren meg sengeliggende!! Men heldigvis gikk det sånn høvelig over. Syt og klag! Fikk lagd pizzaen på et vis og så kom brodern!! Det var koselig! Han hadde med pakke til lillegull;en body og en pysj! Kjempefine! Og nå trenger vi bare et par sparkebukser så har lillegull alt h*n trenger i str 56! Og sikkert vel så det! Sambo har lastet ned Bandidas filmen som kommer nå,så den fikk vi sett igår Gangstersambo! Filmen var bra og morsom! Anbefales! Idag var jeg tidlig våken,men lå bare å slumra i senga ei god stund før jeg sto opp og dusja! Nå er brodern også oppe og han vil til byen! Har funnet ut at jeg skal prøve å gå dit........Det er ikke langt,tar kanskje 15min til vanlig.Så jeg skal prøve meg.Er litt greit når jeg har noen med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mars 2006 #2465 Del Skrevet 7. mars 2006 Du har ikke tilfeldigvis noen planer om å logge deg på msn da, frøken snupp... Ler meg nesten ihjel av Mozart cd spillinga :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #2466 Del Skrevet 7. mars 2006 Iss;Tusen takk vennen..det var veldig fint sagt! Samme gjelder deg! MissBb; Takk for det! Er ganske stolt på en måte ja! Men mest glad for at det ikke var vondt! Hehe,hva de ikke må oppleve disse mennene våre! Miip; Knising er bra!!Og morsomt! Hadde det kjempekoselig igår! Pi@;Tihi!Måtte le litt selv ja! Murmelmy;Takk du! Jeg har trukket ei før,men har glemt hvordan det var Så det satte i allefall ikke varige mèn i meg da! Har ikke hørt noe om at man skal være forsiktig med tannlegen....? Er vel mest at man ikke må ta røntgen der,for det er jo ikke bra! Sa ifra at jeg er gravid når jeg ringte! Så sa han noe om en annen type bedøvelse tror jeg! Idag er jeg 19+3!! Tiden flyr! Ingen ting å takke for! Bare koselig å besøke deg vettu! Så er du jo så snill og legger ut bilde for meg! LinKri;Oi..det var lenge det snuppa...Du så hvor redd jeg var og grein og var helt koko,men jeg overlevde!! Vet at jeg bare måå gjennom det..Håper du tørr å ta deg en tur dit så du ikke plutselig må ut med tusner på tusner av kroner.. Å så bra maten ble så god!! Hadde vært kjempegøy å treffe deg en gang! Vi får arrangere et landsdekkende megakgtreff engang! Det hadde vært kult det! Murf; Takk!! Ser deg for meg svinser ut fra tannlegen!! Har jo tatt ei visdomstann før så jeg må klare to til! Så da blir jeg også helt fri for vett Kan danne oss en klubb da! MrsP; Heia vennen! Du må ikke være lei deg i hele tatt vettu! Du har så mye mer enn nok å stri med nå...Skal gi deg en oppdatering når som helst jeg! Men det er ikke mye du går glipp av egentlig! Dagene går sin vante gang og jeg prøver å få gjort litt mer enn bare å være på nett...Og det funker kjempebra! Har allerede mye mindre vondt i hodet og får snakket litt mer med sambo! Håper du holder ut og kjemper deg gjennom det du opplever nå! Du klarer det du! Og vi skal støtte deg hele veien! Kakao;Huff! Gigakjaker er ikke spes morsomt!! Tror jeg skal klare det ja! Så får jeg så mye push her inne og det hjelper!! Iss;*smask* Tulipan;Tror mer og mer at jeg skal greie den trekkingen ja!! Har jo gjort det før... Sambo var 5 kg da han ble født så gjett om jeg har litt panikk for at lillegull skal ligne på sin far sånn sett Puta er god å ha Cr@sh; Tuuusen takk! Det var godt! Pondusa;Takk!! Tror du har maaaaasse vett igjen ja! Pi@;Hallais!! MissBb; Har vært bra så langt ja!! Fru Blå; Takk! Er sånn jeg også er..kun når jeg må..Men nå har jeg lovt tannlegen å komme regelmessig til kontroll...! Tulipan;Takk takk! Samme til deg!! Nok en gang tusen takk for alle besøk! Skal prøve å få tatt meg en runde senere idag,men nå venter brodern utålmodig her så nå må jeg bare fly!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #2467 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei Pi@!! Skal prøve å komme meg på msn senere idag! Må være litt sammen med lillebrodern nå når han endelig er på besøk! Håper du har det bra!! *kosepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. mars 2006 #2468 Del Skrevet 7. mars 2006 Kos deg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 #2469 Del Skrevet 7. mars 2006 Kose deg i byen med bror!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 #2470 Del Skrevet 7. mars 2006 Ha en fin bytur ja! Så stikker jeg innom og leser om den senere tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #2471 Del Skrevet 7. mars 2006 Kose deg med lillebro! 19+3! Skal si tiden går fort!! Har dere endel klart til den lille babyssien kommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mars 2006 #2472 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Håper du har hatt en fin dag sammen med brodern! Og koselig med gaver til lillegull... Knøttet har ikke fått noen presanger enda! Blei litt misunnelig nå. Jeg kommer gjerne på landsdekkende megakgtreff!!! (Utrolig bra ord!) Hahahahaha!!! Du får invitere oss hjem i stua di?! Sikkert mange av oss søringer som hadde hatt godt av en tur litt lengre nord enn Trondheim. Ser for meg deg med Mozart på full guffe i stua med høretelefoner på enda fullere guffe!!! Endret 7. mars 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 #2473 Del Skrevet 7. mars 2006 Guri, du er jo snart halvveis jo! Bare 4 dager til... Flate, så fort det sv.skapet ditt har gått da! :grine2: Straks begynner nedtellingen for alvor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 7. mars 2006 #2474 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg fikk også gave i dag til krabaten. Søstra mi hadde kjøpt ei god lue som blir fin i begynnelsen. Så slipper han å bruke alle de søte rosa etter søstra si.. Håper ryggen din holder seg sammen! Det hørtes ikke godt ut med den kinken.. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 #2475 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei lille snuppa mi.... Ser du har vært på dagbokrunde!! det står jo skytte oooooover alt!! Ingen er så effektive som deg!!! Håper du får en fin kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #2476 Del Skrevet 7. mars 2006 MissS;Gjorde det ja! Iss;Jepp! Hva mer hadde du til middag enn poteter?! Ble plutselig litt nysgjerrig....Bombe det da! TT; Det var lurt! Epica; Kjempekos når han er på besøk ja! Han er 20 år og liksom i sin travleste alder så det blir ikke for ofte.. Har ikke så mye klart enda nei! Klær i str 56 unntatt et par sparkedresser er klart! Så har vi fått en stellekommode,men vurderer å kjøpe en likevel..Får ikke til å reparere den vi har fått så... Miip; Har ikke knøttet fått gaver??!! Var det værste jeg har hørt!! Du må stramme opp folk rundt deg! Lillegull har fått masse gaver allerede! Første h*n fikk var en bitteliten varmepute/kosebamse da jeg var ca ti uker påvei Hadde vært UTROLIG morsomt å fått dere oppover ja! Skal jammen meg tenke på saken når pappa blir ferdig med prosjektet sitt....Da får jeg plass til å huse mange Eller..han får plass,men det går ut på det samme! TT; I know!!! Må være noe hurtiggjær eller noe i meg Plutselig har det bare gått megafort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #2477 Del Skrevet 7. mars 2006 Fru Blå; Så koselig! Gaver er alltid morsomt syns jeg! Nei håper ryggen har tenkt å henge sammen ja... Iss; Måtte gjøre meg ferdig vettu!! Nå hadde jeg skrevet et til langt innlegg og det forsvant Av og til vil jeg bare hive hele pclorten i søpla så sinna blir jeg!!! Var sprek og gikk til byen ja! Men vi kjøpte oss ingen ting for vi er blakke både brodern og jeg... Hjem var det værre..Bekkenet sa helt stopp Nesten så brodern måtte bære meg siste biten... Kom ei gammel dame forbi på spark og brodern vurderte å løpe etter henne og ta sparken for å få meg hjem Tok meg nok litt vann over hodet ja.... Men,men har hvilt masse nå så nå er jeg spent på natta... Pappa kom innom og fikk middag før han og brodern dro hjem! Så kom samo hjem og dro igjen! Driver å maler div til huset inne på jobben sin! Flinke han!! Nå er han hjemme igjen og vi skal snart dra til svigers......De må avlive hunden sin imorgen for å er han så gammel og syk at han begynner å få vondt,og det vil jo ingen...Men fu F i H så trist det blir........ Gruer meg så........Er jo helt ustabil til å takle sånne ting nå...Han er jo så fin og god og elsker kos....Det blir en møkkakveld ikveld ja... Glemte forresten å nevne at jeg fant ei kombivogn til 2990,- i byen idag Er det mulig?? Den var på salg da men læll?? Var et merke som het KNORR,og nei det var ikke posesuppe jeg så Men vil gjerne høre hvis noen har hørt om det merket! Sambo skal være med å se på den imorgen! Men lurer på om den er litt liten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mars 2006 #2478 Del Skrevet 7. mars 2006 trist med hunden... Jeg er iallefall ustabil, så jeg feller en tåre for svigerhunden jeg.. Jeg tror nesten jeg kunne fortalt deg hva som ville skje med bekkenet ditt.. Jeg tror du også visste innerst inne?? Morro med besøk av bror og far.... Aldri hørt om en sånn vogn.. Prøvd å søkt på nettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. mars 2006 #2479 Del Skrevet 7. mars 2006 Heihå! Koselig å snakke med deg på msn! Håper det går bra å si hadet til hunden i dag. Jeg lover å fikse opp i knøttegaveproblematikken til miiip, jeg har gjort en del forberedende innkjøp, i alle fall, men gaven skal komme i GOD TID før knøttet. Håper jeg. Ellers så er det sikkert en SUPPEr Knorr-vogn dere har sett. Nei, jeg får brenne de bildene som brennes skulle og så ta turen til mannen i sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mars 2006 #2480 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg lover å fikse opp i knøttegaveproblematikken til miiip, jeg har gjort en del forberedende innkjøp, i alle fall, men gaven skal komme i GOD TID før knøttet. Håper jeg. Har jeg bra venner, eller? Håper du har en fin kveld, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå