-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 #381 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Fant noen Diddle´r til deg, som du kanskje vil ha som avatar? Forklaring til hvordan du laster de opp står i min dagbok... Bare lagre de jeg legger her på din data først! Var ikke den jeg fant til meg selv nå supersøt kanskje??? *sukk* Legger med noen Diddle´r, så kan du jo se om du vil bruke en av de! Shit, fant mange herlig nå - har problemer med å velge selv jo... :grine2: Endret 12. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. september 2005 #382 Del Skrevet 12. september 2005 Hei vennen Apropo pupper, følte meg kjempe lekker første gang jeg overnattet hos min kjære, og han dultet borti den ene puppen mens jeg lå på rygg og utbrøt "åj..nesten som gelè.." Håhå, han vet å dra damer han ja *stor nattakos til skytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 13. september 2005 #383 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Takk for koselige hilsener! Håper du får en fin dag Endret 13. september 2005 av magolia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. september 2005 #384 Del Skrevet 13. september 2005 Hei hei frøken! For en artig dagbok! Har virkelig fått meg en god latter! Jeg har også fått beskjed av soneterapauten om å holde meg unna melk og melkeprodukter. Har klart det ei stund nå, men fikk lyst på yoghurt i dag og kjenner det i magen... Muffens! Håper prøvinga snart gir positivt utslag! Ha en fin tirsdag! -MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. september 2005 #385 Del Skrevet 13. september 2005 Ha en fin dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. september 2005 #386 Del Skrevet 13. september 2005 Hei Skytte!!!! Innom på visitt!!!! Takk for innlegg i dagboken min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2005 #387 Del Skrevet 13. september 2005 Tittei Er det ikke mensentull så er det puppetull. Kan godt få di ømme puppene dine jeg, slik at alt er slik det skal før jeg skal få mensen (nå har jeg jo testa bort drømmen om at jeg plutselig skulle være gravid.....), lettere å holde orden hvis ting er likt hver gang. Høres kjempespennende ut med fotsoneterapaut, det har jeg lyst til å prøve en eller annen gang også, eier ikke tro på allmennpraktiserende leger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 Forfatter #388 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hello sugarbabes How r u doin`? Så masse besøk jeg finner idag!! *danse* Orkis; TUUUUUSEN TAKK snuppa! Du er så schnell altså! Skal rett på besøk til deg etterpå å se om jeg får det til! LB; Takk for nattakos Ja pupper er rare greier gitt!! Er det ikke det ene så er det det andre Har alltid syns dem var helt ok og forskjøvet tanken om at det ikke kom til å vare......Svoff! Nå er den tiden kommet Magolia; Takk det samme! MissS; Så koselig med et nytt "fjes"! Bra at du fikk ledd litt!Det er sunt! Vanskelig å holde seg unna melkesaker ja...Varme vafler med kald melk kommer jeg til å spise om så hodet faller av meg Men jeg har vært ganske flink! Vi får bare holde ut! Ble nysgjerrig jeg nå, så tenker jeg må besøke deg også! Tulipan; Koselig at du også stakk innom! Her er alle hjertelig velkommen når som helst! Pi@; Ja noe tull måå d være! Kan jo ikke bare plutselig ikke ha noe tull som vi kan få grå hår av! Har også hatt vonde pupper før mensen før..Og siden de ble det så kort etter EL så regner jeg med at den kommer nå også... Soneterapi er kjempespennende!! Anbefales! Første gangen jeg var der fikk jeg en del reaksjoner i magen siden hun behandla det området en del og siden jeg visstnok var veldig mottakelig. Men nå har jeg ikke merket så mye. Fikk voldsomt vondt i magen ei vending her i formiddag. Da var det bare å løpe på dossen....Men så gikk det nå over! Etter jobb var vi hos svigers å spiste lapskaus, nam! Snille dem! Da jeg kom hjem rydda jeg, støvsugde og tok rede på masse klær før jeg stupte inn hit! Har masse ting jeg skulle gjort, men idag er jeg så trøtt at jeg klarer ikke mer... Dessuten så regner det noe så inni gampenden at man greier ikke være effektiv! Ikke er ryggen helt trygg enda heller så jeg slapper av med god samvittighet! Endret 13. september 2005 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. september 2005 #389 Del Skrevet 13. september 2005 Hei Skyttevenn! Soneterapi høres spennende ut! Håper det gjør resultater! Nå har jeg ikke bladd meg så langt tilbake, men jeg regner med at det har med fruktbarhet gjøre? Tvi tvi, håper du kan anbefale soneterapi varmt etetr endt behandling! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 Forfatter #390 Del Skrevet 13. september 2005 Heia Huldra! Det var lenge siden! Kjempekoselig at du stakk innom! Jepp, soneterapi er spennende! Er der både pga det og ryggen! Så får vi krysse fingrene for at noe virker snart! Rart om ikke noe skulle bite på meg?! Wow..er på dag 24 idag! Kan kanskje teste på lørdag......hmmm......Men siden få sykluser har vært på 28-29 dager så er det nok litt tidlig da..Men jeg kommer helt sikkert til å gjøre det Jeg er så rar og har så lite viljestyrke så! Er det ikke sånn at det av og til slår ut på ELtester hvis man har blitt befruktet?? Noen som vet/tror det gjør det på CB sine digitale tester....?!?!? Si ja............. Ble så nysgjerrig her!!!! Må bare komme meg ut av huset og tenke på noe annet tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. september 2005 #391 Del Skrevet 13. september 2005 Så kjedelig du ikke får til dette med avatar da... *hmmm* Får du ikke åpnet alle de jeg har lagt inn altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 13. september 2005 *GLIIIS* Bare man banner høyt nok og lenge nok så får man til det mest utrolige Var jeg søt eller........ Ble så glad nå! Har liksom følt meg litt naken og upersonlig uten avatar... Orkis min snille hjelper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2005 #393 Del Skrevet 13. september 2005 Gratulerer du er kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 13. september 2005 #394 Del Skrevet 13. september 2005 Grattis med avatar! Kjempe søt....! Blir spennende med testingen i helgen! Jeg bestilte tester fra billigeteste.dk -da det tok så lang tid før jeg fikk de, sendte jeg en mail for å høre hvor de ble av. Fikk til svar at de trodde de muligens hadde blitt borte i posten, men de skulle sende nye og fikk testene to dager. I dag fikk jeg enda en pakke -så pakken kom frem til slutt. Så nå har jeg flust med tester og kan virkelig teste Begynner fredag... Håper ryggen er bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2005 #395 Del Skrevet 13. september 2005 Nå slo det meg at jeg ikke klarer å huske hvordan den gamle avateren din så ut...... Snakk om god korttidhukommelse...... Hva var det igjen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 13. september 2005 Takk Pi@ og Magolia Så bra da Magolia!! Hehe, greit med litt gratis tester da! Er så spent på alle oss jeg!! Er helt urolig og vill inni meg!! Skulle bare ønske deg haglet med EL og positive EL og graviditetstester denne mnd.....JEG VIL DET!!!!!!!!! Og det er ikke pent å ikke gi meg viljen min..... Vil at vi skal bli en stor gjeng med digre kuler på magen som inneholder verdens vakreste små gull......*sukk* Boring...Sambo blir aldri ferdig så bilen blir ledig slik at jeg kan dra på besøk til tante...Blir sent og jeg skal tidlig opp imorgen Hater egentlig morgener når jeg tenker meg om...Vil bare ligge å dra meg og sove leeenge....Men da kommer jeg meg ikke opp pga ryggen! Den er bedre, det var tungt å begynne på jobb men det går! Tar sm.stillende når det blir for galt. Men drøyer det i det lengste for jeg vil helst unngå det. Selv om legen sa at det ikke var noen krise.. Men han sa nå så mye rart den legen... Lurer på når det kommer brev fra gyn...hmm...Skal jeg nå vente på DET også VM i venting arrangeres visst her...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 13. september 2005 Hadde ikke noe før, dette er min første! Jomfruavataren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #398 Del Skrevet 13. september 2005 Grattis med ny og fin avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. september 2005 #399 Del Skrevet 13. september 2005 Ble bare sittende å smile da jeg så avartaren din. Den var bare så skjønn. Takk for hilsen i boka mi. Håper du får en finfin uke i dette fortryllende høstværet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. september 2005 #400 Del Skrevet 13. september 2005 Fiiiin avatar! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå