-TeddyToria- Skrevet 2. juni 2005 #41 Del Skrevet 2. juni 2005 ...og i dag sov jeg leeenge! Men deilig det da! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #42 Del Skrevet 3. juni 2005 Jippi!!!!!!!! Det er helg!!!!!!! Har masse på programmet nå så jeg får skrive mer senere! Måtte bare innom og konstantere det liksom!! To dager fri!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2005 #43 Del Skrevet 3. juni 2005 God helg! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 3. juni 2005 Gjeeesp!! Blir jammen meg trøtt av helg! Allerede Var koselig familierunde igår! Fikk besøkt mormor og mamma og ca! Samt truffet et par tanter, en onkel og noen andre som stakk innom mens vi var på besøk! Trivelig ja! Men ble kjempesent...Og idag har jeg jobbet ekstra, og da ble det selvsagt et strålende vær......!! Ikveld har vi vært sammen med "svoger" og sambo hans! Spist reker og kosa oss bare værre! Godt å være litt sosial igjen! Det trenger jeg virkelig. Må ta meg i nakken og skjerpe meg :fy: MASSE!! De siste par dagene har jeg "plutselig" oppdaget at buksene mine faktisk er blitt trange og magen eser ut...Er pokka nødt til å begynne å trene igjen!!!!!!! Ser jo ikke ut!!!! Æsj...................Blir så sur på meg selv for at det sklei sånn ut..... En annen ting idag ja...Lurer på om tanta bare var forsinket sist og at den snart er påtur igjen, for det har kjentes slik ut idag :evil: Blir så arg......Slekten er verst som de sier, hahaha..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. juni 2005 #45 Del Skrevet 4. juni 2005 Håper du har en fin helg, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #46 Del Skrevet 5. juni 2005 Har hatt ei superduper helg!! Vært hos mamma og co. Har fisket, gått tur, koset med hunden og smålammene...De er jo bare sååå nusselige!! Så har det vært mye god mat og sosialt siden lillebrodern har bursdag idag! Store store gutten...Hvor blir tiden av?? Ellers så var vi på grava til mine oldeforeldre og andre opphav. Fint det! Og så mange fine, spesielle navn man ser på slike steder. Ble dårlig med fisk forøvrig...Bare slike bitte bitte små....Men,men! Har blitt konsumert endel ostekake iløpet av helgen, så nå skal jeg ut å gå tur sammen med ei venninne! For nå får det være nok latskap for et par år fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 6. juni 2005 #47 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja det hørtes ut som en kjempefin helg! Koselig å være på familie besøk. Spennende med IKM denne mnd da. Jeg krysser fingrene for deg. :rosasmil: Det er søren meg ikke alltid like lett å ha peiling på hvor man er i syklussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #48 Del Skrevet 6. juni 2005 Hurra!!! Jeg har kommet ut av hiet og dvalen er over!! Idag har jeg orket masse; Etter jobb dro jeg på TRENING!!! Wow,wow,wow!!! Over to mnd siden sist! MInst.....Det var så deilig.....Så nå håper jeg latskapen har løsnet og jeg går bedre tider i møte Så var det rett hjem i dusjen, bursdag til svigerfar, kjøre mannen på møte, handle, besøke venninne og skravle i mange timer! Det var lenge siden sist jeg hadde en så aktiv og sosial dag! Å det beste av alt er at jeg føler meg mer opplagt enn på lenge, kjennes ut som jeg plutselig har fått en megainjeksjon med energi Så får vi håpe det varer da.................. Positiv ting; på fredag kommer feriepengene Og i neste uke kommer skattepengene Det skal jaggu meg bli herlig å få litt cash å plassere på div kontoer og kanskje kjøpe meg en liten ting.........eller to......? Er så gira og positiv og ser så lyst på ting nå at jeg nesten blir irritert på megselv "Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror!" Får håpe det hjelper da.....!!! Natta........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juni 2005 #49 Del Skrevet 6. juni 2005 :o For en dag! Jeg er imponert(og inspirert,jeg drar på trening i morgen!) Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 7. juni 2005 KA CHING!! Dag to i mitt "nye" liv! Var på trening etter jobb idag også *skryte megselv opp i skyene* Det er såå godt!! Så var det handling og en sunn fiskekakemiddag på menyen! Men etter det har jeg ikke gjort så mye.........Har slappet av og lest blader og vært på nett! Skal snart slafse i meg JORDBÆR som vi kjøpte idag!! Yammmmi!!!! Passer jo så bra i 7 grader og pissregnvær........ :veldigsur: Men det er nå godt likevel! Så har jeg lest en gang at frøene på jordbær visstnok skal være i samme kategori som f.eks østers..... Afrodisiakum er det vel det heter?!? Trengte litt tid på den...... Har jeg andre rare ting å formidle idag tro.......... Det er ingenting nytt på prøverfronten............ :veldigsur: Har ingen symptomer på noe som helst annet enn hyperaktivitet Noe som kan være slitsomt nok etter to tre mndr i koma! Litt av en overgang! Lurer på når jeg skal gripe fatt på gjesterommet..........Hoho.........21 dger til det må være mottakelig for min snuppesnellevenninne! *gleder meg villt* Ingen ømme bryster....Det har jeg visst sluttet med sist syklus. For helt siden jeg sluttet på pillen, så var boobsen så ømme ti 14 dager før mensen t fyttikatta...Men nicht mehr.... Har heller ingen andre symptomer så tanta kommer ve denne mnd også :evil: :evil: :evil: Men nå skal jeg jo ikke være negativ da.........Men så er det forskjell på å være negativ og realistisk da!!Hehehe! Jeg tror det ikke før jeg får se det.........! Håper på flere besøk i boka mi! Det er så koselig og jeg blir såå glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. juni 2005 #51 Del Skrevet 7. juni 2005 *besøke, besøke,besøke,besøke,besøke* Var det ikke det du ville ha? Flott å høre at du har kommet ut av dvale, fortsett den gode stimen du! Og takk for hyggelige ord i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 8. juni 2005 Supermega antiaktiv dag idag! Men det var med vilje! Har vært på seinvakt, så formiddagen gikk med til å vaske klær å pusle litt i huset! Å sitte med pcn å tråle på nett! Trodde jeg fikk mensen før idag. Plutselig bare kjentes det veldig ut som om den kom tvert, så jeg måtte bare forte meg på do...Men der var ingen ting Vet ikke hva det var. Et illebefinnende på tantefronten?! Imorgen har jeg fri!!!!! Planer for dagen: *Kjøre sambo på jobb *spise frokost *Ikke sovne igjen........... *Vaske huset *Trene *Ikke sitte på nett hele formiddagen........ *Koke middag *Besøke noen jeg ikke har sett på lenge Så får jeg se hva jeg orker når jeg våkner inorgen....Kommer helt an på kroppen og helsa hv som blir gjort. Dessuten regner det så jævlig her at man helst bare vil forbli innendørs og slett ikke bevege seg ut :veldigsur: Nå ble magen rar igjen...helsikes altså hvis tanta er på tur plutselig........Ja,ja time will show....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 9. juni 2005 #53 Del Skrevet 9. juni 2005 Puh! Da var da veldig til aktivitet da. Det er deilig å få gjort ting og føle at man har gjort noe fornuftig også. Men det er også veldig deilig med avslappende dager... de har jeg mange av fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. juni 2005 #54 Del Skrevet 9. juni 2005 *husjer bort tantemonster* Håper du fikk en fin dag, har vel sikkert hatt samme nydelige været som oss.....(les; 8 grader, overskyet, kuling og bortover-regn :evil: ) Hvorfor kan ikke sommer`n komme hit også???? Blir vel knall vær når jeg omsider havner på føden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. juni 2005 #55 Del Skrevet 9. juni 2005 Fikk du gjort noen av punktene på lista di da? Tanta kom innom meg i dag,så hun får nok ikke tid til deg denne mnd Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 10. juni 2005 Jippi!! Masse besøk!! Kjempekoselig det jenter Igår fikk jeg ryddet og vasket kåken! Ble meeget fornøyd med resultatet! Vasket vinduene innvendig, ordnet blomstrene, byttet duker, vasket kjøkkeninnredningen, tok asken ut av ovnen og vasket ruta i døra, skiftet på senga, vasket klær, støvsugde sofaen og gulvene, tørket støv og vasket gulvene! Var sliten etterpå ja......Men det var verdt det! Så ringte dem fra jobb og var desperate etter ei nattevakt og jeg sa ja! Så prøvde jeg å sove mest mulig på mins mulig tid, hvilket selvsagt var håpløst Ble ikke noe av treningen da...Fikk ikke tid til det liksom...Men men. Var heldigvis ei rolig nattevakt! Og ei grei dame jeg jobba med, vi skravla så natta gikk fort selv om det var lite å gjøre! Godt det også, å ikke bare løpe føttene av seg på arb! Kjørte sambo på jobb imorges før jeg la meg og svimte av til han ringte og lurte på om jeg kunne hente han!? Ups...men det var deilig å sove lenge! Så kom feriepengene idag!!!!!!!! IIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA!!!!!!! Det var et nydelig syn på nettbanken Deilig å vite at vi har penger til ferien og div annet....Skulle fått slik lønn hver mnd!! Ellers så var magen min helt på blætur igår. Var svimmel og uggen og det var svinetungt å bli ferdig med all vaskingen...Og på arb inatt gikk det bra, men så spiste jeg yoghurt og frukt og gulrot omtr hele natta..Hmmmmm...... Idag har jeg vært litt ekkel i formen, men det pleier jeg å være etter nattvakt så det er ikke noe spes. Men det igår var slik jeg hadde her før endag da jeg var ute med venninna mi og hun kjørte meg hjem. Tørr bare ikke tenke tanken på at det kan være symptomer.........Er så lei av å kjenne ditt og datt så er det bare innbildning, eller i allefall ikke symptomer på bebis i magen....... Vel,vel det er enda noen dager til IKM så jeg får bare vente å se! Nå skal jeg kjøre sambo på klassetreff så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre resten av kvelden! Blir vel innpå her endel kanskje...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 10. juni 2005 #57 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei! Symptomjakt er ikke gøy, been there done that. Helt utrolig mye man kan innbille seg,jeg innbilte meg at jeg var gravid selvom tanta kom. "Kan jo hende at det bare er en liten blødning", jeg var virkelig ikke god. Ha en kjempefin helg! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #58 Del Skrevet 10. juni 2005 I know! Men jeg har blitt bedre etterhvert som tiden har gått. Nå prøver jeg bare å fortrenge alt som kan kjennes ut som symptomer! Men nå er jeg kvalm og har halsbrann...Men det er nok pga jeg er sulten, igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal spise...Har ikke lyst på noen ting. Vil bare brekke meg...Og helst bare sove...Ble visst ikke nok soving etter arb...For nå verker det i hodet også...Å fysj å æsj for en form...Å for ei syting!!! Shame on me............ Det bør altså bare være en spire i magen for jeg orker ikke føle meg slik til ingen nytte liksom....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 10. juni 2005 #59 Del Skrevet 10. juni 2005 Må nesten le når jeg leser hva du tenker for sånn tenkte jeg også. "Nå bør det være en liten spire der inne for sååå dårlig gidder jeg da ikke å være ellers, hvis det er en der så er det greit" Det første uttaket mitt var helt grusomt og etter det tenkte jeg at nå fortjener jeg at det klaffer, men det hjalp visst ingenting hva jeg sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. juni 2005 #60 Del Skrevet 10. juni 2005 Heisann, innom for å ønske deg en god helg. Måtte humre litt da jeg leste om formen din, for det stemte sånn med begge gangene jeg fant ut jeg var gravid. Null energi, vondt i hodet, uggen i kroppen, på tur til å bli kvalm og sulten på en gang. Unnskyld meg om jeg skrur forventningen opp i taket her, men hadde vært koselig med en litenskytte nå. Forresten, jeg så noe blå himmel i dag og et merkelig gult lys der oppe. Vet du hva det kan være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå