Gå til innhold

Mange har samledilla og samler på forskjellige ting. Har du noe du samler på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell om din samling! Er det bruksting eller pyntegjenstander?

Som barn var jeg storsamler av servietter, klistermerker og viskelær😃

Har ingen samlinger nå. Ikke noen offisiell og selverklært samling i alle fall, som typ nøkkelringer ol.

Eier servisesamlinger, og pynt til diverse høytider, men regner det som helt vanlig. De fleste har jo akkurat det.

Håper på å få lese om både inspirerende, spesielle, vakre og artige samlinger! 🌺

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg samler på gamle julekort. Jeg blir spesielt glad for kort som har en historie. Dvs at det har blitt skrevet julehilsninger på og påsatt frimerke. Har flere med vakre hilsninger på. Det gjør meg litt varm i hjerte, spesielt hvis det har vært kort som har blitt sendt fra en slektning i usa eller andre land. Jeg tenker ofte på hva de har tenkt på når de skrev kortet og om de som fikk kortet ble glad.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko.. Jeg elsker sko. Ikke høyhælet men lave. Vil kalle min samling en litt ufrivillig samling, ettersom jeg vet jeg har et slags shoppingproblem på det feltet. 

Anonymkode: 347eb...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg samler på gamle julekort. Jeg blir spesielt glad for kort som har en historie. Dvs at det har blitt skrevet julehilsninger på og påsatt frimerke. Har flere med vakre hilsninger på. Det gjør meg litt varm i hjerte, spesielt hvis det har vært kort som har blitt sendt fra en slektning i usa eller andre land. Jeg tenker ofte på hva de har tenkt på når de skrev kortet og om de som fikk kortet ble glad.

Det hørtes hyggelig ut!

Anonymkode: b03ba...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sko.. Jeg elsker sko. Ikke høyhælet men lave. Vil kalle min samling en litt ufrivillig samling, ettersom jeg vet jeg har et slags shoppingproblem på det feltet. 

Anonymkode: 347eb...576

Sko ja, den samlingen min glemte jeg å nevne! 😃

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg samler på tekanner. Har mange fine, gamle tekanner som jeg har skaffet gjennom flere år. De står fremme på en åpen hylle og jeg bruker dem alle sammen ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg samler på sìlkeskjerf!

Anonymkode: 525ba...037

Lekkert!

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maude skrev:

Jeg samler på tekanner. Har mange fine, gamle tekanner som jeg har skaffet gjennom flere år. De står fremme på en åpen hylle og jeg bruker dem alle sammen ☺️

Så sjarmerende! Hyggelig med en samling som både kan nytes og brukes.

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel en litt usunn obsession med penner, tusjer o.l. så har en god samling av det. 

Anonymkode: 5696c...4a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vel en litt usunn obsession med penner, tusjer o.l. så har en god samling av det. 

Anonymkode: 5696c...4a6

Kjekt å ha! Brukes alle, eller mest for å ha?

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekt å ha! Brukes alle, eller mest for å ha?

Anonymkode: b03ba...121

De fleste brukes! Problemet er bare at jeg har altfor mange sorter og farger at det er umulig å bruke alle til det punktet at alle er like nyttige😂 Men, jeg liker å ha utvalg så jeg kan bruke akkurat den typen penn/tusj og typen farge jeg vil ha når jeg tegner o.l.!

Anonymkode: 5696c...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopper. Det finnes så uendelig mange fine og unike. Men nå er det nok stopp, kan ikke bruke all skapplass på det 😶

Anonymkode: 91625...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper kjøleskapmagnet når vi er på reise. Alle er på kjøleskapet og brukes. Fine minner. 

Tar også vare på kortholdere vi får på hoteller, de er samlet i boks som henger på veggen. 

Anonymkode: dc82e...6b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler på ting fra naturen. Skjell, steiner, kvister, pinner, drivved, beinrester osv. Synes de er så fine. 

Anonymkode: 6ab34...983

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg samler på bøker, og i all hovedsak historiebøker av alle slag, romaner og fagbøker! ❤️ Elsker å omgi meg med bøker på alle kanter og i alle rom, organisert etter sjanger, og jeg har bøker om det aller meste. :) De er skattene mine, jeg er glad i hver eneste en! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker. Har en greie med at jeg må eie alle bøker jeg liker (i innbundet format pga bedre varighet), og det begynner å bli noen bøker nå siden jeg startet å bruke ukelønn på bøker da jeg var ca 12 år. Låner bøker på biblioteket også, men hvis jeg likte boka godt så ender jeg med å kjøpe den. 

Mummikopper. Begynte med det for mange, mange år siden pga jeg fikk mummikopp ved blodgivning. Kjøper ikke mummikopper selv men får de i gaver fra venninner og familie, eller når jeg gir blod. 

Har også fått dilla på garn nå som jeg har lært meg å strikke, men det er forsåvidt ikke en samle-greie siden jeg bruker garnet fortløpende 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...