Gå til innhold

Mange har samledilla og samler på forskjellige ting. Har du noe du samler på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er det vesker det går i. Ikke sånn ekstremt dyre designervesker til 20000+, men litt ''obskure'' designere, gjerne norske. Har en god samling fra Cala & Jade for eksempel. Begynte å samle før de ble så populære som de er nå, og kjøper mye brukt.

Kan man samle på grønne planter? Føler det flytter inn nye omtrent ukentlig hjemme. :Knegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste brukes! Problemet er bare at jeg har altfor mange sorter og farger at det er umulig å bruke alle til det punktet at alle er like nyttige😂 Men, jeg liker å ha utvalg så jeg kan bruke akkurat den typen penn/tusj og typen farge jeg vil ha når jeg tegner o.l.!

Anonymkode: 5696c...4a6

Fint med godt utvalg! Forstår det er lett å samle opp, siden du er en tegner. Artig! 

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samler litt på parfymer

Anonymkode: 0b9ff...298

Hvilken er favoritten? Går du etter lukt eller utseende på flasken? 

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Her er det vesker det går i. Ikke sånn ekstremt dyre designervesker til 20000+, men litt ''obskure'' designere, gjerne norske. Har en god samling fra Cala & Jade for eksempel. Begynte å samle før de ble så populære som de er nå, og kjøper mye brukt.

Kan man samle på grønne planter? Føler det flytter inn nye omtrent ukentlig hjemme. :Knegg:

Spennende! Hvilke norske designere?

Grønne planter kan man godt samle på ja! 😃 Dekorativt og fint.

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kopper. Det finnes så uendelig mange fine og unike. Men nå er det nok stopp, kan ikke bruke all skapplass på det 😶

Anonymkode: 91625...c58

Finnes mange fine kopper. Mye å få tak i utenlans også! 😊

Anonymkode: b03ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! Hvilke norske designere?

Grønne planter kan man godt samle på ja! 😃 Dekorativt og fint.

Anonymkode: b03ba...121

Cala & Jade er som sagt favoritten. Er også veldig glad i Hippi Grace. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler på doble emaljerte sølvhjerter av Nils Elvik.

Det startet med at jeg oppdaget et i en annen farge enn det hvite jeg fikk i dåpsgave. Nå har jeg alle disse fargene og bruker dem ofte.

Har fått høre at det skal finnes lilla og en annen blåfarge, så jeg holder øynene åpne for det :fnise:

Bildet kan inneholde: smykker

Anonymkode: d3a48...086

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samler på tekanner og brosjer, jepp jeg høres ut som ei på 70 år hahahahaha

 

 

C93B182C-1609-4552-AAEE-7F1B5C453B7A.jpeg

F5C1C602-7CFD-406A-8E67-63E7BFB040FF.jpeg

Anonymkode: d8f41...d75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaster😜. Starta med at jeg kjøpte en pakke hello kittyplaster på halv pris. Litt senere fant jeg en pakke med mummiplaster på butikken. De var sååå søte, så jeg måtte bare kjøpe dem. Så var jeg i Japan en stund senere og var på en billigbutikk. Kjøpte masse småting som jeg egentlig ikke har bruk for, bl.a noen kjempesøte plaster. 

Etter hvert kom jeg på at jeg kunne jo fortsette å samle. Nå hadde jeg så mange forskjellige, så hvorfor ikke. :) 

 

Anonymkode: 06a32...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn hadde jeg en rar fascinasjon for glassflaske-korker, hadde mange kasser til slutt. Plukka dem langs veien og fikk korkene etter at familien min hadde drukket øl eller brus på glass. Det hendte også at søsknene mine hadde med seg korker hjem fra fest, og flere av venninnene til mamma hadde en skål som de puttet korker i og tok med når de kom på besøk.

Har aldri vært så stolt som den gangen mamma, farmor og jeg var i Sverige og spiste på en kafé som solgte mye av brusen sin i glassflasker og jeg fikk den store pappesken med korker som de hadde stående bak kassa. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyshus. Både fra billig butikker og kæhler. Noen ganger har jeg alle fremme samtidig, og vi lager en juleby, påskeby osv. Ellers så bytter jeg de ut nå og da. Nå har jeg bare fremme 2 av mange lyshus. Skal snart ta frem flere 😄

Anonymkode: c98f9...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler på et eldre Figgjoservise som dessverre er vanskelig å finne deler til. 

Av ting jeg ikke «samler på», men som jeg likevel kjøper for mye av, har vi bøker, deler fra andre serviser enn det jeg egentlig samler på, sko (jeg også), turutstyr og grønne planter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoler. Elsker 50- og 60-tallskjoler.

Ellers samler jeg på kjøleskapsmagneter og små sånne drinkeglass fra ulike steder jeg har besøkt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Knapper! Har en boks som jeg samler på knapper i. Plutselig står man der og skal gjøre ferdig et sy- eller strikkeprosjekt og trenger knapper så da er det greit å ha litt liggende. Er mest knapper som er tatt fra kasserte plagg. Og så er det litt det at bestemoren min hadde en boks med knapper som jeg elska å gå gjennom da jeg var liten. Så det er en nyttig samling

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...