Gå til innhold

Ikveld skal jeg på min første sugardaddy date. Noen med erf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier du til venner, kolleger eller familie om dere tilfeldigvis er på samme restaurant som dere eller ser dere på eventet? Du er nok ung så ryktene vil gå om noen ser deg med en 59 åring. 

Hva om han putter noe i drinken din, som skjedde med min venninne? Vil du la deg overtale til å bli med på hotellrommet eller hjem til han? Han betaler deg visstnok 25 000, men har du tenkt på at han kan lokke deg med et større beløp utpå kvelden når du har drukket endel? For å ha sex? 

Anonymkode: 5e2a1...766

For det første er han 54 og ikke 59 i og med at TS påpeker det i startinnlegget sitt.

Det er uansett kvinnen generelt sett som har makta - til tross for at han har penger, så finnes det ulike måter - som påpekt på forrige side, å tjene mye penger på for ei attraktiv kvinne uten at det er noe sex inne i bildet. 

"Sex appeal" derimot, går det ikke an å komme unna. Du ser det overalt - musikkvideoer, på film, ja, til og med overalt på gata - og ikke minst i sosiale medier. Damer som trener, og går i ekstremt trange klær, osv. Det å ha denne "appealen" gir en fordeler. Det er et faktum som ingen kan benekte. Så kan du selvsagt være sur for at noen utnytter "sex appeal" potensialet sitt, men sånn er det bare, i og med at naturen ikke gjør oss like "sexy" alle sammen. 

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/P3bXB5/Urettferdig-vakker

Det paranoide scenarioet du skisserer kan skje i hvilken som helst sammenheng uten at 25.000 kroner er involvert. Så det scenarioet du skisserer i de tilfellene det har skjedd, skjer som oftest uten at det har noe med 25.000 kroner å gjøre. 

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unge kvinner i dag eier ikke selvrespekt. For en forferdelig trist utvikling.

Anonymkode: 2fcf0...52d

Unge kvinner er idag smarte og vet å utnytte sin sex appeal, så kan du bare være sjalu så mye du vil. Før i tiden hadde denne "sex appealen" bare nytte i når en kvinne skulle finne en mann og gifte seg altfor tidlig for å være en fødemaskin. Men nå, føler du og dine likesinnede seg "truet" av at en kvinne kan tjene mange millioner av kroner rett og slett fordi hun er attraktiv, UTEN at hun trenger å gjøre noe som helst seksuelt. Denne muligheten har dukket opp nettopp fordi vi har hatt den teknologiske utviklingen innenfor sosiale medier de siste årene som gjør at kvinner har kunnet "globalisere" en del av sin egen makt. Bra for attraktive kvinner, men dårlig for menn på bunnen. Men sånn er det.

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan fant du han? Har veldig lyst til dette selv også. 

Anonymkode: cc27c...a99

Kan godt fortelle deg? Om du er interessert. Er egentlig lett å google det.

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier du til venner, kolleger eller familie om dere tilfeldigvis er på samme restaurant som dere eller ser dere på eventet? Du er nok ung så ryktene vil gå om noen ser deg med en 59 åring. 

Hva om han putter noe i drinken din, som skjedde med min venninne? Vil du la deg overtale til å bli med på hotellrommet eller hjem til han? Han betaler deg visstnok 25 000, men har du tenkt på at han kan lokke deg med et større beløp utpå kvelden når du har drukket endel? For å ha sex? 

Anonymkode: 5e2a1...766

Les hovedinnlegget, det er en 54 åring

Anonymkode: 9a101...599

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske at du skal skatte av disse "horepengene".

Noe skattesnusk vil vi ikke ha noe av.

Anonymkode: 54f32...c22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en grei deal, jeg. Ser ofte menn er på buisnessreise i utlandet som leier selskap, man hører på praten at de ikke kjenner hverandre og de ikke prater fag. Noen trenger selskap, noen trenger penger og noen har for mye penger.

Som noen nevnte, maks to enheter alkohol. Det er forskjell på smilende og hyggelig selskap, og fnisende og flåsete selskap. 

Anonymkode: 5974d...cac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen ville betale meg 25 000 for å sitte å glo så hadde jeg fryktet at han planla et sadodrap ala Hostel😂

Endret av Macro
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Macro skrev:

Om noen ville betale meg 25 000 for å sitte å glo så hadde jeg fryktet at han planla et sadodrap ala Hostel😂

Herregud, vi er ikke i Slovakia nå, lol. Er du en attraktiv kvinne som vet at du er sjefen og du bestemmer, så får du lett penger. Mange menn liker en litt "dominant" kvinne. Er du bare "myk", så har du Seeking Arrangement nettsiden og mange andre - er lett å google det. Er du "dominant" , gå for "FinDom" på sosiale medier.

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at dette ikke gjør noe med selvrespekten din? Det høres ut som lettjente penger, men det er faktisk ikke sikkert det er det! 

Pluss enig med de som sier at prisen er så høy at jeg blir skeptisk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, vi er ikke i Slovakia nå, lol. Er du en attraktiv kvinne som vet at du er sjefen og du bestemmer, så får du lett penger. Mange menn liker en litt "dominant" kvinne. Er du bare "myk", så har du Seeking Arrangement nettsiden og mange andre - er lett å google det. Er du "dominant" , gå for "FinDom" på sosiale medier.

Anonymkode: 5f6f9...8be

Gale folk finnes i hele verden. Jeg hadde ikke tatt sjansen for usle 25 000 eller noen annen pengesum. Hva andre gjør får være opp til de selv😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Macro skrev:

Gale folk finnes i hele verden. Jeg hadde ikke tatt sjansen for usle 25 000 eller noen annen pengesum. Hva andre gjør får være opp til de selv😊

Sånn paranoid tankegang kan gjelde også for hele Tinder - og alle andre datingapper og datingnettsider. "Tar ikke sjansen på å ta en kaffe med en mann fordi han tar en Hostel på meg".😂😂

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et typisk lokkebeløp, for å få deg til å møte opp. Jeg har sugardatet, og det vanlige er at man får 10-20% av dette, for å faktisk ha sex, også tror du at du får dette for å bare ta en middag? Dette er noe de gamle revene gjør med nye, naive jenter, og så kommer du på daten og så legger de en vesentlig lavere sum på bordet, for at du skal bli med dem på hotellrommet. Og siden du allerede har pynta deg og satt av kvelden, og det ligger 5000,- på bordet, tar du til takke med det. Alt over 10k er bullshit i 90% av tilfellene, og at du skal ha funnet gullfuglen på første forsøk tviler jeg sterkt på. Egentlig anbefaler jeg ingen å begi seg ut på dette, uten å ha en mentor med litt erfaring, jeg hadde det, og det har spart meg for så mye dritt.

Anonymkode: 1c6d3...1cc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn paranoid tankegang kan gjelde også for hele Tinder - og alle andre datingapper og datingnettsider. "Tar ikke sjansen på å ta en kaffe med en mann fordi han tar en Hostel på meg".😂😂

Anonymkode: 5f6f9...8be

Tja, jeg er ikke på tinder eller noen form for dating da det ikke interesserer meg. Det er dessverre et faktum at prostitusjon og eskortetjeneste er en risikosport. Det er ulovlig og dermed har begge parter interesse av unngå politi og andre forøvring. Som TS selv sier så vet ingen hvor hun skal. Er ikke paranoid, men selger meg ikke på svart marked. Vi vet at det øker risikoen.

 

Men som sagt. Andre gjør som de vil, så jeg skal ikke snakke deg ifra noenting😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Macro skrev:

Tja, jeg er ikke på tinder eller noen form for dating da det ikke interesserer meg. Det er dessverre et faktum at prostitusjon og eskortetjeneste er en risikosport. Det er ulovlig og dermed har begge parter interesse av unngå politi og andre forøvring. Som TS selv sier så vet ingen hvor hun skal. Er ikke paranoid, men selger meg ikke på svart marked. Vi vet at det øker risikoen.

 

Men som sagt. Andre gjør som de vil, så jeg skal ikke snakke deg ifra noenting😊

Problemet er at du svarer på bakgrunn av uvitenhet eller fordommer. Jeg har ikke "gjort" noenting, jeg. Jeg prøver å oppklare ovenfor slike som deg at i dagens verden så tjener kvinner på sin "sex appeal" - det betyr at de IKKE har sex. Jeg gjentar: Det er INGEN sex inne i bildet.

For det andre: Om det skulle ha vært sex inne i bildet (men det er det ikke), så er det mannen som sliter i og med at det er forbudt for mannen å kjøpe. 

For det tredje: Alle avtaler mellom to individer er individuelle - og dermed så kan de ikke automatisk overføres til to andre individer. Noen vil sikkert være villig til å selge sex, mens andre gjør det ikke i det hele tatt. 

For det fjerde: Som sagt, sjekk ut hva "FinDom" er. Der renner pengene inn hos "dominante" kvinner - og de møter IKKE engang sine "slaver". Det meste foregår online. 

Det er virkelig helt på viddene - og svært uvitende - når folk alltid tror at det er snakk om "sex salg". Det er det overhodet ikke. Vi bor i en verden der det å ta bilde av sine "perfekte rompe" på Instagram kan gi en jobb, sponsorer eller penger - dette har ingenting med direkte sex mellom to mennesker å gjøre, men det har med at kvinner har begynt å se at de har makt til å utnytte sin "sex appeal" og det synes jeg er bra, mens de som er sure og bitre, vil alltid mene noe annet.

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/P3bXB5/Urettferdig-vakker

I motsetning til "gamle dager" - da kvinnen måtte bruke sitt utseende for å gifte seg med en for penger og dermed også bli hans fødemaskin, så er ikke det tilfellet lenger. Idag kan smarte kvinner "dra ut" mye penger fra menn uten at det er noe sex inne i bildet i det hele tatt. Det brukes til og med "sex appeal" i markedsføring- og salg hva gjelder blant annet diverse produkter. Du har vel ikke sett en "stygg kvinne" eller en "stygg mann" reklamere for hudpleie produkter eller hårsjampo, for å ta et eksempel.

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at du svarer på bakgrunn av uvitenhet eller fordommer. Jeg har ikke "gjort" noenting, jeg. Jeg prøver å oppklare ovenfor slike som deg at i dagens verden så tjener kvinner på sin "sex appeal" - det betyr at de IKKE har sex. Jeg gjentar: Det er INGEN sex inne i bildet.

For det andre: Om det skulle ha vært sex inne i bildet (men det er det ikke), så er det mannen som sliter i og med at det er forbudt for mannen å kjøpe. 

For det tredje: Alle avtaler mellom to individer er individuelle - og dermed så kan de ikke automatisk overføres til to andre individer. Noen vil sikkert være villig til å selge sex, mens andre gjør det ikke i det hele tatt. 

For det fjerde: Som sagt, sjekk ut hva "FinDom" er. Der renner pengene inn hos "dominante" kvinner - og de møter IKKE engang sine "slaver". Det meste foregår online. 

Det er virkelig helt på viddene - og svært uvitende - når folk alltid tror at det er snakk om "sex salg". Det er det overhodet ikke. Vi bor i en verden der det å ta bilde av sine "perfekte rompe" på Instagram kan gi en jobb, sponsorer eller penger - dette har ingenting med direkte sex mellom to mennesker å gjøre, men det har med at kvinner har begynt å se at de har makt til å utnytte sin "sex appeal" og det synes jeg er bra, mens de som er sure og bitre, vil alltid mene noe annet.

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/P3bXB5/Urettferdig-vakker

I motsetning til "gamle dager" - da kvinnen måtte bruke sitt utseende for å gifte seg med en for penger og dermed også bli hans fødemaskin, så er ikke det tilfellet lenger. Idag kan smarte kvinner "dra ut" mye penger fra menn uten at det er noe sex inne i bildet i det hele tatt. Det brukes til og med "sex appeal" i markedsføring- og salg hva gjelder blant annet diverse produkter. Du har vel ikke sett en "stygg kvinne" eller en "stygg mann" reklamere for hudpleie produkter eller hårsjampo, for å ta et eksempel.

Anonymkode: 5f6f9...8be

Leste bare litt av det du skrev her. Jeg vet ikke hvilken knapp jeg har trykket på, men jeg har åpebart fornærmet deg. Det beklager jeg. Mitt første innlegg avsluttet jeg med en " 😂 ". Jeg var ikke dødsalvorlig når jeg nevnte Hostel..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Macro skrev:

Leste bare litt av det du skrev her. Jeg vet ikke hvilken knapp jeg har trykket på, men jeg har åpebart fornærmet deg. Det beklager jeg. Mitt første innlegg avsluttet jeg med en " 😂 ". Jeg var ikke dødsalvorlig når jeg nevnte Hostel..

Det går greit, jeg ville bare påpeke at det finnes ting og "fetisjer" som ikke har noe med intim, seksuell nærkontakt å gjøre. Der en attraktiv kvinne kan tjene store penger uten at det er noe sex inne i bildet mellom to individer.  "Sex appeal" er noe helt annet - betyr bare å være attraktiv - men det har ikke noe med sex å gjøre.

Nå er FinDom annerledes enn Sugar Dating, (FinDom har ALDRI noe sex), men ofte behøver det ikke være noe sex inne i bilde ved Sugar Dating heller. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Financial_domination

Så når det gjelder TS, så må vi gå utifra at det IKKE er noe sex inne i bildet i og med at det var det som var avtalen mellom henne og han på 54. 

Så min irritasjon gikk ut på at folk nesten alltid konkluderer "over hodet" på det som faktisk står skrevet - at det uansett "må bare dreie seg om sex", men slik er det ikke. 

En attraktiv kvinne vet å "dra ut" penger ut av menn uten at hun noen gang har hatt sex med dem og en attraktiv og smart kvinne kan tjene flere millioner kroner på denne måten, for fakta er at det å se attraktiv ut er "høy kapital" i seg selv. 

 

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går greit, jeg ville bare påpeke at det finnes ting og "fetisjer" som ikke har noe med intim, seksuell nærkontakt å gjøre. Der en attraktiv kvinne kan tjene store penger uten at det er noe sex inne i bildet mellom to individer.  "Sex appeal" er noe helt annet - betyr bare å være attraktiv - men det har ikke noe med sex å gjøre.

Nå er FinDom annerledes enn Sugar Dating, (FinDom har ALDRI noe sex), men ofte behøver det ikke være noe sex inne i bilde ved Sugar Dating heller. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Financial_domination

Så når det gjelder TS, så må vi gå utifra at det IKKE er noe sex inne i bildet i og med at det var det som var avtalen mellom henne og han på 54. 

Så min irritasjon gikk ut på at folk nesten alltid konkluderer "over hodet" på det som faktisk står skrevet - at det uansett "må bare dreie seg om sex", men slik er det ikke. 

En attraktiv kvinne vet å "dra ut" penger ut av menn uten at hun noen gang har hatt sex med dem og en attraktiv og smart kvinne kan tjene flere millioner kroner på denne måten, for fakta er at det å se attraktiv ut er "høy kapital" i seg selv. 

 

Anonymkode: 5f6f9...8be

Too be fair så finnes det flere kvinner som tjener penger på kvinner enn på menn. For min del synes jeg det er tryggere å selge en kampaje for Max Factor enn å være selskapsdame for enn fremmed for en kveld. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dritnervøs men samtidig liker jeg det. 

Jeg trenger også pengene, han jeg skal treffe i dag er 54år og vil ha meg på middag date, etter det skal jeg bli med ham på en event. Han er singel og jeg skal være følget hans. Jeg får 25000,- for ikveld. Avtalen er ingen sex, bare date og følge. 

Føler for å dele med noen. Jeg kan ikke fortelle noen jeg kjenner om dette. Jeg er ganske alene om barna mine så syntes det er fine lettjente penger.   Noen som gjør dette avogtil? -og vil fortelle om erfaringer?

Anonymkode: bff5c...48d

Det der er en eskortepike. Vil du virkelig være en slik?

Anonymkode: f212c...9c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo et typisk lokkebeløp, for å få deg til å møte opp. Jeg har sugardatet, og det vanlige er at man får 10-20% av dette, for å faktisk ha sex, også tror du at du får dette for å bare ta en middag? Dette er noe de gamle revene gjør med nye, naive jenter, og så kommer du på daten og så legger de en vesentlig lavere sum på bordet, for at du skal bli med dem på hotellrommet. Og siden du allerede har pynta deg og satt av kvelden, og det ligger 5000,- på bordet, tar du til takke med det. Alt over 10k er bullshit i 90% av tilfellene, og at du skal ha funnet gullfuglen på første forsøk tviler jeg sterkt på. Egentlig anbefaler jeg ingen å begi seg ut på dette, uten å ha en mentor med litt erfaring, jeg hadde det, og det har spart meg for så mye dritt.

Anonymkode: 1c6d3...1cc

Takk for at du skrev dette, synes egentlig du burde ha opprettet en egen tråd om din og andres erfaringer slik at andre unge og naive jenter ikke går i samme fella. 

Jeg skjønner meg bare ikke på at jenter kan være så enormt lettlurt at de går på dette. Og det i 2019,jeg trodde dagens ungdom visste bedre. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...