Gå til innhold

Ikveld skal jeg på min første sugardaddy date. Noen med erf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men gjett hva - jeg blir langt mer provosert når jeg ser idiot-nerder som har tjent millioner av kroner på noe idiotisk som "kryptovaluta" - BitCoin, osv. Hvordan det gir noe "verdi" for noen som helst må jo bare Gudene vite.

Damer har utseende, menn har intelligens. Begge kjønn kan bruke sin fordel til noe fornuftig, eller de kan bruke det til tull som sugardating og kryptovaluta

Anonymkode: 6d316...487

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer har utseende, menn har intelligens. Begge kjønn kan bruke sin fordel til noe fornuftig, eller de kan bruke det til tull som sugardating og kryptovaluta

Anonymkode: 6d316...487

Så lenge vi bor i en kapitalistisk verden, så er penger aldri "tull". Det er et must for et godt liv. Sånn er det bare. Eller så kan man slave for en arb.giver som trer stadig høyere krav over hodet ditt mens du som vanlig ansatt hører følgende: "Digitalisering" Digitalisering! Du må snart kunne programmere ellers så får du sparken!! Vi får kalle det "fleksibilitet" ! Hehe.

Anonymkode: 5f6f9...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg er dritnervøs men samtidig liker jeg det. 

Jeg trenger også pengene, han jeg skal treffe i dag er 54år og vil ha meg på middag date, etter det skal jeg bli med ham på en event. Han er singel og jeg skal være følget hans. Jeg får 25000,- for ikveld. Avtalen er ingen sex, bare date og følge. 

Føler for å dele med noen. Jeg kan ikke fortelle noen jeg kjenner om dette. Jeg er ganske alene om barna mine så syntes det er fine lettjente penger.   Noen som gjør dette avogtil? -og vil fortelle om erfaringer?

Anonymkode: bff5c...48d

😆🤣😂

Anonymkode: 24fbe...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en sugardaddy i noen mnd nå, men jeg har sex med han da. Får 15k for en overnatting. I tillegg kjøper han dyre gaver til meg (klokker, vesker, møbler osv). Vi møtes 1-2 ganger i mnd. Vi trives utrolig godt i hverandre sitt selskap, liker å gå ut å spise sammen, se sport og drikke øl osv. Er superfornøyd med opplegget vi har fått til, eneste er at jeg merker at han liker meg veldig godt. Er redd at han kan bli lei seg den dagen jeg ikke vil treffe han mer... 

Anonymkode: 7dffe...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig være sammen med noen som er så desperat at de betaler 25000 for å treffe noen de aldri har møtt før for å spise noe mat? Hallo? Hvor er den sunne fornuften? Denne mannen er ikke normal i hode, han er en syk syk farlig mann!

Anonymkode: 3b88f...371

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerrig på hvordan dette gikk hvis det ikke er troll. Hvis du overlevde dette, så please oppdater oss snarest TS 🙊

Anonymkode: dad14...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 18.9.2019 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg er dritnervøs men samtidig liker jeg det. 

Jeg trenger også pengene, han jeg skal treffe i dag er 54år og vil ha meg på middag date, etter det skal jeg bli med ham på en event. Han er singel og jeg skal være følget hans. Jeg får 25000,- for ikveld. Avtalen er ingen sex, bare date og følge. 

Føler for å dele med noen. Jeg kan ikke fortelle noen jeg kjenner om dette. Jeg er ganske alene om barna mine så syntes det er fine lettjente penger.   Noen som gjør dette avogtil? -og vil fortelle om erfaringer?

Anonymkode: bff5c...48d

Jeg har ett råd: La vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en sugardaddy i noen mnd nå, men jeg har sex med han da. Får 15k for en overnatting. I tillegg kjøper han dyre gaver til meg (klokker, vesker, møbler osv). Vi møtes 1-2 ganger i mnd. Vi trives utrolig godt i hverandre sitt selskap, liker å gå ut å spise sammen, se sport og drikke øl osv. Er superfornøyd med opplegget vi har fått til, eneste er at jeg merker at han liker meg veldig godt. Er redd at han kan bli lei seg den dagen jeg ikke vil treffe han mer... 

Anonymkode: 7dffe...c24

Men det er jo prostitusjon, kall det gjerne sugardaddy om det høres bedre ut. Men er prostitusjon okke som. Sex pluss selskap, helt enkelt.

 

Håper du beholder selvrespekten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tranedatter skrev:

Men det er jo prostitusjon, kall det gjerne sugardaddy om det høres bedre ut. Men er prostitusjon okke som. Sex pluss selskap, helt enkelt.

 

Håper du beholder selvrespekten!

Føler selv at jeg har selvrespekten i behold. Jeg hadde ligget rundt uansett, ser ikke problemet om han vil betale meg for en natt med meg. Det tenner meg egentlig at en kjekk mann er villig til å betale for mitt selskap og for å ha sex med meg. 

Anonymkode: 7dffe...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en sugardaddy i noen mnd nå, men jeg har sex med han da. Får 15k for en overnatting. I tillegg kjøper han dyre gaver til meg (klokker, vesker, møbler osv). Vi møtes 1-2 ganger i mnd. Vi trives utrolig godt i hverandre sitt selskap, liker å gå ut å spise sammen, se sport og drikke øl osv. Er superfornøyd med opplegget vi har fått til, eneste er at jeg merker at han liker meg veldig godt. Er redd at han kan bli lei seg den dagen jeg ikke vil treffe han mer... 

Anonymkode: 7dffe...c24

Hvordan er det å leve som prostituert?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Hvordan er det å leve som prostituert?

Det går ganske fint egentlig?? Dette er snakk om 1-2 ganger i mnd. Resten av tiden min bruker jeg på å studere, jobbe, være sammen med venner og familie, og reise litt. 

Anonymkode: 7dffe...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎2019‎-‎09‎-‎19 den 21.16, SupaWoman skrev:

Hvordan er det å leve som prostituert?

Dømmende er du, forkastelig holdning du har. Skam deg, du er noe av det verste her i verden. Du vet best, vet hvorfor andre tar sine valg Født med pappas kredittkort i hånden, mamma som passer på deg fra morgen til kveld, ny bil på 18 års dagen, leilighet som gave . Det er jo deg. Eier ingen medfølelse med andres situasjon. Blir gøy å se når far går konkurs, ut på egenhånd, da rakner hele din boble :-) 

Anonymkode: 5e89f...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dømmende er du, forkastelig holdning du har. Skam deg, du er noe av det verste her i verden. Du vet best, vet hvorfor andre tar sine valg Født med pappas kredittkort i hånden, mamma som passer på deg fra morgen til kveld, ny bil på 18 års dagen, leilighet som gave . Det er jo deg. Eier ingen medfølelse med andres situasjon. Blir gøy å se når far går konkurs, ut på egenhånd, da rakner hele din boble 🙂 

Anonymkode: 5e89f...5fb

Så du er nødt til å prostituere deg altså... Hva tror du alle menn som ikke er født rike gjør da, som ikke har mulighet til å prostituere seg? Dør av sult? 

Anonymkode: 6d316...487

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dømmende er du, forkastelig holdning du har. Skam deg, du er noe av det verste her i verden. Du vet best, vet hvorfor andre tar sine valg Født med pappas kredittkort i hånden, mamma som passer på deg fra morgen til kveld, ny bil på 18 års dagen, leilighet som gave . Det er jo deg. Eier ingen medfølelse med andres situasjon. Blir gøy å se når far går konkurs, ut på egenhånd, da rakner hele din boble 🙂 

Anonymkode: 5e89f...5fb

Det DER har da de fleste mennesker ikke. Det er et ytterst fåtall som voksner opp slik. De fleste av oss er helt normale folk, mat på bordet, klær og passe med fritidsaktiviteter. Men ingen bil og kreditkort. Det sparer vi opp selv. 

---

Og der har man kanskje en sammenheng. Alle tror at "alle har alt, foruten de". Men ingen er villige til å spare eller prioritere, så man velger tilsynelatende lette utveier for "å få alt". Dyre kreditlån, sugardaddy/prostitusjon, velger bort spare for å bruke opp på sånt som kan flashes på sosiale medier.

Anonymkode: cbcb3...218

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel ikke verre for en ung jente å gå på betalt date med en eldre mann, enn ung mann som går på betalt date med en eldre kvinne? 

Anonymkode: 52feb...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 13.10, AnonymBruker skrev:

Dette er jo et typisk lokkebeløp, for å få deg til å møte opp. Jeg har sugardatet, og det vanlige er at man får 10-20% av dette, for å faktisk ha sex, også tror du at du får dette for å bare ta en middag? Dette er noe de gamle revene gjør med nye, naive jenter, og så kommer du på daten og så legger de en vesentlig lavere sum på bordet, for at du skal bli med dem på hotellrommet. Og siden du allerede har pynta deg og satt av kvelden, og det ligger 5000,- på bordet, tar du til takke med det. Alt over 10k er bullshit i 90% av tilfellene, og at du skal ha funnet gullfuglen på første forsøk tviler jeg sterkt på. Egentlig anbefaler jeg ingen å begi seg ut på dette, uten å ha en mentor med litt erfaring, jeg hadde det, og det har spart meg for så mye dritt.

Anonymkode: 1c6d3...1cc

Både og......  Avhengig av hvor mye penger fyren har......

Har fått tilbud om 5000 for at en fyr skal få leke med føttene mine, ingenting annet....

Men også fått tilbud om 25000 for en middag og se.....

Rik utenlandsk forretningsmann som ville ha noen fast når han var i Norge annenhver mnd......

Også fått forespørsel om å selge pakke med sko, strømper, sokker osv som jeg har brukt godt....... For 5000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dømmende er du, forkastelig holdning du har. Skam deg, du er noe av det verste her i verden. Du vet best, vet hvorfor andre tar sine valg Født med pappas kredittkort i hånden, mamma som passer på deg fra morgen til kveld, ny bil på 18 års dagen, leilighet som gave . Det er jo deg. Eier ingen medfølelse med andres situasjon. Blir gøy å se når far går konkurs, ut på egenhånd, da rakner hele din boble 🙂 

Anonymkode: 5e89f...5fb

 Jeg er voksen og har tjent egne penger i over 30 år..  Har aldri fått noenting.  Var syltetøy og margarin og noen ganger melk i kjøleskapet vårt.  Det første merkeplagget mitt kjøpte jeg selv for egne penger.  Mammaen min sluttet å passe på meg  tidlig i tenårene.  En far har jeg aldri hatt.   Bil og leilighet?Jadda.  Aldri fått ei krone fra noen.  🤣

Endret av SupaWoman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...