Gå til innhold

Hva har du "gjort riktig" I livet?


kaleidoskop

Anbefalte innlegg

Mottråd til "hva angrer du på hver I livet". 

Hva har du "gjort riktig" som du er glad for i livet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet på medisinstudiet, selv om mange trodde jeg ikke kom til å klare det. Gitt meg ny motivasjon, venner og drømmer.

Anonymkode: 4da99...0ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg med mannen "ingen" trodde var riktig for meg. 🥰

Anonymkode: b6e34...78a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Fullførte VGS. Kjenner utrolig mange som knoter med å få studiekompetanse i voksen alder. Virker ikke veldig artig.
 

Anonymkode: 19f1f...3dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg valgte å få barn er det beste valget jeg tok 😊 og glad for at jeg tok skolen seriøst, reiste og jobbet litt i utlandet før jeg fikk barn.

Anonymkode: c15bf...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg fant mannen i mitt liv da jeg var over 30. Mye skjedde med meg mellom 20-30 år. Jeg forandret meg og utviklet meg som person. Fant ut hvem jeg var, derfor også lettere å finne en mann jeg passet sammen med. Kjipt som 27 åring å ikke ha kjæreste, glad for det i dag. 

Jeg har reist masse. Sett verden, bodd i et annet land. Jobbet masse for å tjene penger til reise, det har vært fantastisk. 

Kjøpte leilighet tidlig i livet. Hatt god omkastning på salg og bor derfor i dag I et fint hus. Dette var flaks og ikke bevist at jeg kom til å tjene så mye på salget. Men kjekt med flaks også :)

Jeg ble mor i "voksen alder". Igjen forde jeg er en annen person. Jeg er roligere og behersket, takler barnet, hører på det. Var ikke ferdig festet da jeg var 25. Nå er jeg det, har ikke behov for en ny ungdom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutta kontakt med min mor for fem år siden. Riktigste jeg har gjort! Hun var svært giftig for meg. 

Anonymkode: 07ec2...1d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok utdanning og har jobb jeg trives i.

Fått to nydelige solstråler.

Dumpa den narsissist-eksen min, og kjøpte min egen leilighet.

Gikk til psykolog når ting ble vanskelig, og har det nå kjempebra til tross for kronisk sykdom:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte rett utdanning. Hadde alltid ville bli det jeg studerer til nå, men fikk stadig høre jeg burde velge en annen utdanning med myyye høyere snitt fordi det var bortkastet med gode karakterer hvis ikke. 

Anonymkode: 0e006...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest riktige jeg har gjort;

Fått sønnen min<3, dyrker interesser, eget hus/ bil, singel livsstil, har venner som går overens med mine interesser og verdier og roet ned på arbeidsmengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Ble alvorlig og uhelbredelig syk og fikk bare jobbet i 15 år. Planer om videre utdannelse, karriere og alt gikk rett i dass, det var et nederlag uten like. Sover nesten døgnet rundt fordi jeg er så dårlig. Så har ikke fått til noe i livet. 

Anonymkode: 67536...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette egentlig er to sider av samme sak. Jeg har gjort riktig i den forstand at jeg har jobbet my på siden av skole i ungdomstiden og under studiene, og tatt trygg utdannelse, spart store mengder EK og har kjøpt meg leilighet.
Men. Til gjengjeld sitter jeg jo igjen med ingen opplevelser eller minner, jeg bare jobbet. Så da jeg ble 28 så fikk jeg en identitetskrise for jeg visste jo ikke hvem jeg var eller hva jeg ville nå som jeg liksom hadde nådd målet om utdannelse og stabil inntekt. Så selv om jeg har gjort mye fornuftig så har jeg nå brukt de siste 2 årene(er 30) på å være litt mer ufornuftig, og har reist veldig mye for det har jeg alltid hatt lyst til men ikke tatt meg råd til. Reiser riktignok billig men.

Anonymkode: 35798...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ingenting. Ble alvorlig og uhelbredelig syk og fikk bare jobbet i 15 år. Planer om videre utdannelse, karriere og alt gikk rett i dass, det var et nederlag uten like. Sover nesten døgnet rundt fordi jeg er så dårlig. Så har ikke fått til noe i livet. 

Anonymkode: 67536...a48

Men noe må da ha gått bra. Har du en hund du er glad i? Flink til å lage god mat, en bestevenn. Hva som helst som kan være et lite lyspunkt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa ja til den jobbmuligheten i utlandet. Kommer nok aldri tilbake til Norge igjen.

Anonymkode: 14832...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 20 årene. Ingenting som har gått riktig for min del. Ung ufør. Barn i fosterhjem og flere døde i familien. Ikke fullført vgs så alle veier videre og fremtidsplaner skjer ikke. 

Anonymkode: d5f60...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det meste skulle gå rett vest. Men jaggu fikk jeg gode barn, god jobb, hus og bil. 

Anonymkode: 67535...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...