Gå til innhold

Hva har du "gjort riktig" I livet?


kaleidoskop

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det meste. Jeg er veldig fornuftsstyrt. Tok en god utdannelse, fant rett mann, fikk jobb, hus, unger og alt mulig. Er svært glad for de gode valgene jeg har tatt. Lever et lykkelig liv i dag. 

Vet det er kjedelig å gjøre alt «korrekt». Men sånn er jeg dessverre 🙄. Så egentlig burde jeg ikke svart i denne tråden, for jeg får ofte spydigheter tilbake når jeg skriver sånt. 

Anonymkode: 1b760...f87

Jeg liker det :) 

Anonymkode: 0f3b9...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Bortsett fra at jeg tok utdannelse, bodde i utlandet, tok meg av barn, fikk en god jobb og alt det der, er jeg glad for at jeg har vært modig nok til å forfølge en usannsynlig kjærlighet.

Jeg klarer dessuten å holde kjeft når det er nødvendig, og er derfor en god venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at det ikke bare hjelper med vgs??

Anonymkode: d5f60...896

Hva er poenget med å ta vgs som ufør?

Anonymkode: 7e01b...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket nei til Heroin siden jeg var barn. Søkte meg inn i forsvaret ASAP. -Skaffet meg, -for meg ¨verdens beste¨ sivile jobb.

Prøvde å ¨være der¨ for pappa og mamma når den tiden kom. :vetikke:

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg valgte å beholde sønnen min. Jeg var virkelig på vei ut i grøfta når jeg fikk ham, men han ga meg en grunn til å leve og vokse opp. 

Ja , du har iallefall gjort noe meget viktig, kloke valg tatt på kanten kan mange ganger gi et nytt liv, klem til deg💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en lang utdannelse og fikk tilslutt drømmejobben. At jeg valgte å satse på kjæresten min som jeg møtte tidlig i 20-årene, han viser at han er drømmemannen gang på gang. To fine barn og leilighet akkurat der vi vil bo:) Ble dessverre syk og var utenfor arbeidslivet i mange år. Jeg er stolt av at jeg søkte hjelp og kjempet meg tilbake til livet. 

Anonymkode: 42fc9...40e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg fullførte høyere utdanning som alenemor og med en fullstendig klin kokos eks som pustet meg i nakken (han har diagnosen psykopat) Det er jeg stolt av i dag..og skjønner ikke hvor jeg hentet kreftene fra! Det var møter med politi, fotballkamper, dugnader, gal eks som lusket rundt og eksamener om en annen. Men jeg er så glad for at jeg fullførte løpet mitt, og på den måten sikret avkommet en god og stabil fremtid. 

Anonymkode: a1f4d...91b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en kombinasjon mellom å ha gjort ting riktig, og en like stor dose med flaks som har gjort at livet er så utrolig godt som det er.  Jeg har grepet tak i de mulighetene som har dukket opp selv om veien ikke har vært helt strømlinjeformet.  Det jeg er mest fornøyd med at jeg som oftest ser positivt på det meste, og har tørt og ta utfordringene som har dukket opp underveis.

Og ikke minst er jeg utrolig takknemlig for alt jeg har, og prøver å minne meg selv på og sette pris på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det riktigste jeg har gjort er å "velge" kjæreste og livspartner utfra intellektuell og emosjonell kjemi fremfor stormforelskelse og seksuell kjemi. Er snart 50 og kjærligheten vokser seg bare større og større, dypere og dypere, sexlivet har vært på oppadgående hele veien bortsett fra småbarnsperioden, og vi har fått så mye ut av hverandre intellektuelt og emosjonelt at jeg ikke vet hvor eller hvem jeg hadde vært uten vedkommende. Står i stor kontrakt til turbulente forhold basert på forelskelse og sex tidligere i livet, og står i kontrast til venner med forhold som enten har havarert eller der mye er på konstant nedadgående.

Har også satt av syv år av livet mitt til humanitært arbeid som ga meg veldig mye og har vært med på å forme meg til den jeg er.

Anonymkode: d47e1...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid forholdt meg til filosofien jeg utviklet for eiga liv tidlig i tyveårene. Det har gjort til at jeg aldri havnet i skiten som jeg observerte andre kvinner havne i.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det meste. Jeg er veldig fornuftsstyrt. Tok en god utdannelse, fant rett mann, fikk jobb, hus, unger og alt mulig. Er svært glad for de gode valgene jeg har tatt. Lever et lykkelig liv i dag. 

Vet det er kjedelig å gjøre alt «korrekt». Men sånn er jeg...

Anonymkode: 1b760...f87

Er vel fint det, vel? 

Anonymkode: aa859...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Jeg har alltid forholdt meg til filosofien jeg utviklet for eiga liv tidlig i tyveårene. Det har gjort til at jeg aldri havnet i skiten som jeg observerte andre kvinner havne i.

Hva slags filosofi da? 

Anonymkode: aa859...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, O.G. skrev:

Hemmelig.

Si det da, jeg vil også gjerne slippe å "havne i skiten"!

Anonymkode: dbec8...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huttetuen

Til meg så var alt bedre før.

Livet mitt er som tatt ut av filmen en rekke uheldige hendelser.

Ved siden av det jobber jeg hardt for å fullført utdanning og komme meg ut i jobb, få starte familie etterhvert og spare opp til egen boplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det da, jeg vil også gjerne slippe å "havne i skiten"!

Anonymkode: dbec8...41f

Lær av andres feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...