Gå til innhold

Ikke invitert hos kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fest for romkameraten til kjæresten din, så jeg forstår hvorfor du ikke blir invitert, selv om det hadde vært hyggelig å bli invitert på fest. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke kompisene til kjæresten min og jeg hadde synes det var rart hvis jeg ble invitert i en bursdagsfest for en av kompisene hans. Jeg hadde heller bedt han kose seg med gutta og sagt at det hadde vært hyggelig å møte de en gang. 

På samme måte som at han sikkert hadde synes det var rart å bli invitert i bursdagsfest til en venninne av meg han ikke kjenner eller har møtt før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, GulSitron skrev:

Jeg kjenner ikke kompisene til kjæresten min og jeg hadde synes det var rart hvis jeg ble invitert i en bursdagsfest for en av kompisene hans. Jeg hadde heller bedt han kose seg med gutta og sagt at det hadde vært hyggelig å møte de en gang. 

På samme måte som at han sikkert hadde synes det var rart å bli invitert i bursdagsfest til en venninne av meg han ikke kjenner eller har møtt før. 

Forstår godt hva du mener, men jeg tenker at siden festen er hjemme hos han så er det naturlig at jeg blir invitert

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om de andre kompisene er invitert med følge. Hvis TS er omtrent den eneste som er utelatt, så skjønner jeg godt skuffelsen. Om typen er nær kompis (siden han arrangerer festen for han, så er han trolig det), så vil det jo være naturlig at TS blir en del av gjengen sammen med de andre damene fremover. Feil å ekskludere henne pga at forholdet er ferskt. Akkurat som om hun er på prøvetid.

Anonymkode: 3a2f8...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med kjæresten min i 2 mnd nå. Han bor i et kollektiv med 3 andre gutter, imens jeg bor alene i en leilighet jeg eier. Derfor er vi som regel hos meg når vi er sammen. Jeg har vært hjemme hos han sammen med på romkameratene hans to-tre ganger. 

Nå sier kjæresten min at han har arrangert et surprise-party for han ene han bor med. Han har invitert vennene hans, der flere er felles bekjente av de. Jeg er derimot ikke invitert, og da jeg sa at jeg syns det var litt rart, sa han bare at jeg er jo ikke vennen til kompisen hans, men at jeg kunne komme på neste fest. 

Jeg kjenner at dette er likevel noe jeg blir såret over. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Jeg skjønner godt du er lei deg. Det er jo kjæresten din som arrangerer. Jeg vil tro han inviterer kjærestene til de andre kompisene av romkameraten sin, så hvorfor ikke deg? Eller er det slik at dette er en guttefest?

Du er en del av kjæresten din nå, i og med at dere er et par. Mange ser ikke ut til å skjønne det. Om en venn av deg inviterer deg, er det som regel selvsagt at du tar med partner. I alle fall gjør man det sånn når man er voksen. (Unntak: utdrikningslag, jentefest o.l.)

 

Anonymkode: f08de...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...