Gå til innhold

Ikke invitert hos kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten min i 2 mnd nå. Han bor i et kollektiv med 3 andre gutter, imens jeg bor alene i en leilighet jeg eier. Derfor er vi som regel hos meg når vi er sammen. Jeg har vært hjemme hos han sammen med på romkameratene hans to-tre ganger. 

Nå sier kjæresten min at han har arrangert et surprise-party for han ene han bor med. Han har invitert vennene hans, der flere er felles bekjente av de. Jeg er derimot ikke invitert, og da jeg sa at jeg syns det var litt rart, sa han bare at jeg er jo ikke vennen til kompisen hans, men at jeg kunne komme på neste fest. 

Jeg kjenner at dette er likevel noe jeg blir såret over. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et surprise-party for kompisen er vel for kompisens venner. Og om du ikke er venner med kompisen, hvorfor i all verden skulle du bli invitert?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt såret/skuffet, men dritt i det. Bare finn på noe gøy og ikke nevn dette for han flere ganger. 

Anonymkode: f4a4b...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke kjæresten din sine venner som skal være der, men romkameratens. Jeg synes det hadde vært unaturlig om du hadde blitt invitert.

Anonymkode: 5d09e...265

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ønsket å bli med på en slik fest. Du kjenner jo ikke hovedpersonen. 

Anonymkode: 29a64...a6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket er bare å bli invitert til fest som de skal ha hos seg, der det er invitert opptil 50 personer. Det hadde vært fint for å bli mer kjent med vennene hans. Føles bare rart at jeg ikke får komme på noe som han arrangerer i eget hjem, med en haug av folk. Kan tenke meg at det kanskje er andre som plutselig tar med seg en ekstra selv. 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsket er bare å bli invitert til fest som de skal ha hos seg, der det er invitert opptil 50 personer. Det hadde vært fint for å bli mer kjent med vennene hans. Føles bare rart at jeg ikke får komme på noe som han arrangerer i eget hjem, med en haug av folk. Kan tenke meg at det kanskje er andre som plutselig tar med seg en ekstra selv. 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Det er ikke kjæresten din sin fest. Det er vennen som skal være i fokus, ikke den nye dama til kameraten som ingen kjenner. 

Anonymkode: ec2c5...951

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsket er bare å bli invitert til fest som de skal ha hos seg, der det er invitert opptil 50 personer. Det hadde vært fint for å bli mer kjent med vennene hans. Føles bare rart at jeg ikke får komme på noe som han arrangerer i eget hjem, med en haug av folk. Kan tenke meg at det kanskje er andre som plutselig tar med seg en ekstra selv. 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Synes det er helt naturlig at du ønsket å bli invitert. Du ønsker jo bare å bli bedre hent med omgangskretsen hans, noe som er ofte positivt. Er litt usikker om kjæresten din forstår at det er det det handler om. 

 

Anonymkode: 5f9ae...06d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de andre kompisene ha med damene sine som ikke er direkte venninner av jubilanten utenom?

Anonymkode: 3a2f8...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ukjente kjærester til andre venner blir invitert, skjønner jeg at du føler deg utenfor. Dersom du er den eneste ukjente som skulle bli invitert, virker det som litt korrupsjon siden det er kjæresten din som arrangerer. Dersom det virker som en fest der folk som ikke er invitert også kan komme, kan jo du vurdere om du skal stikke innom senere på kvelden. 

Anonymkode: f8523...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg hadde lurt på forholdet og hvor seriøs han var hvis det hadde vært meg. For siden han har romkamerater, mens du har eiga leilighet hvor du bor alene, så tror jeg du skal vurdere tanken på om han ikke er ilag med deg pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner at dette er likevel noe jeg blir såret over. Hva tenker dere? 

Det er nok bare en helt vanlig guttekveld, ikke bruk energien på mistanker. Noen ganger trenger både gutter og jenter en slik kveld. Men jeg er enig at han burde sagt til deg at det var guttekveld da, så slipper han å gjøre deg bekymret😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en rein guttefest (noe som høres usannsynlig ut med 50 inviterte) er det unaturlig at du er med. Men hvis det er en blanding av kjønn, så er det naturlig at damen til en av hans beste kompiser( vil tro din kjæreste er det når han arrangerer fest for han) er med, kjent eller ukjent av hedersgjesten.

Anonymkode: b178a...542

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det er nok bare en helt vanlig guttekveld, ikke bruk energien på mistanker. Noen ganger trenger både gutter og jenter en slik kveld. Men jeg er enig at han burde sagt til deg at det var guttekveld da, så slipper han å gjøre deg bekymret😊

Det er en fest med både jenter og gutter, som sagt med ca 50 inviterte

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er en rein guttefest (noe som høres usannsynlig ut med 50 inviterte) er det unaturlig at du er med. Men hvis det er en blanding av kjønn, så er det naturlig at damen til en av hans beste kompiser( vil tro din kjæreste er det når han arrangerer fest for han) er med, kjent eller ukjent av hedersgjesten.

Anonymkode: b178a...542

Både gutter og jenter er invitert. Er enig i det du skriver. Derfor jeg blir såret. Men det virker ikke som om han forstår det. 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fest med både jenter og gutter, som sagt med ca 50 inviterte

Da synes jeg det er rart ja, da har jeg mere forståelse av dine tanker om dette😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal de andre kompisene ha med damene sine som ikke er direkte venninner av jubilanten utenom?

Anonymkode: 3a2f8...28e

Det vet jeg ikke. Det er både gutter og jenter som kommer på festen. 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Både gutter og jenter er invitert. Er enig i det du skriver. Derfor jeg blir såret. Men det virker ikke som om han forstår det. 

Anonymkode: 5e1f2...bbc

Da hadde jeg tatt dette som at han ikke tok forholdet til deg seriøst. Han burde sett på deg som en naturlig del hvis du var en han så en fremtid i.

Anonymkode: b178a...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...