Irja Skrevet 24. november 2019 #941 Skrevet 24. november 2019 Jens velger nok Erik, og Vibecke blir førstekjempe. 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #942 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Irja skrev: Jens velger nok Erik, og Vibecke blir førstekjempe. Ja, la oss håpe du har rett. Anonymkode: ed42c...72d 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #943 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, Bukkenbruse skrev: Legg ut taperen med spoiler så skal vi se om du har rett Brukeren sa akkurat det samme i forrige tvekamp også 😏 Anonymkode: 70bf6...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #944 Skrevet 24. november 2019 59 minutter siden, Irja skrev: Jens velger nok Erik, og Vibecke blir førstekjempe. Åh det hadde vært flott, håper du får rett! Klarer ikke pendeldama mer 🤦🏼♀️ Anonymkode: fe08f...3af 9
Turkis Sau Skrevet 24. november 2019 #945 Skrevet 24. november 2019 (endret) 2 timer siden, jukkapalme skrev: Håper Vibecke blir 1.kjempe neste uke. Død og pine, så lei jeg er av det slitsomme kvinnemennesket! Jaaaaaaa. Jeg er møkklei Energibecke! 2 timer siden, Sitronmelis skrev: Hvem blir storbonde nå da tro 🤔 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si, men håper deg blir Kristian, Agna eller Erik 😀 Anonymkode: 2feaa...8ac Jeg tror det blir Silje. Men håper på Erik, Agna eller Leif Kristian! Eller Hjalmar da😎 1 time siden, Apis skrev: Politibærta, har kommet i dårlig selskap og handler smuglervarer. Engleviskeren beskylder førstekjempen for å være ulv i fåreklær fordi han smugdrikker melk, samtidig som hun ikke vil dele verken sjokoladekake eller rødvin på resten av gjengen. For en gang skyld enig med Agna, det kan være vanskelig å følge pendeldamens måte å resonnere på True words spoken!😁 Endret 24. november 2019 av Turkis Sau 2
AntiBullshit Skrevet 25. november 2019 #946 Skrevet 25. november 2019 Merkelig at Vibeke messer om fellesskapet og kjefter på Kristian for at han drikker melk, når hun selv velger å gjemme unna en hel kake og flaske vin? 20
Turkis Sau Skrevet 25. november 2019 #947 Skrevet 25. november 2019 12 minutter siden, AntiBullshit skrev: Merkelig at Vibeke messer om fellesskapet og kjefter på Kristian for at han drikker melk, når hun selv velger å gjemme unna en hel kake og flaske vin? Døh, pendelen sa at det var greit. Såh. 11
jukkapalme Skrevet 25. november 2019 #948 Skrevet 25. november 2019 32 minutter siden, AntiBullshit skrev: Merkelig at Vibeke messer om fellesskapet og kjefter på Kristian for at han drikker melk, når hun selv velger å gjemme unna en hel kake og flaske vin? Hun har sikkert lært at dobbeltmoral er bedre enn ingen moral 11
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #949 Skrevet 25. november 2019 Å ikke dele den kaka med fellesskapet var så egoistisk at jeg har ikke ord. Det var kvalmt å se hvordan de selv gaflet i seg hele kaka 😣 Anonymkode: d9a8a...ed3 17
Meadow Skrevet 25. november 2019 #950 Skrevet 25. november 2019 Å spise hele den kaka selv var slemt, og kvalmt å se på. Håper de fikk mageknip alle tre. 9
Little Diva Skrevet 25. november 2019 #951 Skrevet 25. november 2019 4 timer siden, AntiBullshit skrev: Merkelig at Vibeke messer om fellesskapet og kjefter på Kristian for at han drikker melk, når hun selv velger å gjemme unna en hel kake og flaske vin? Det er vel ofte de som roper høyest som er verst.. 🙈 3
Annihilator Skrevet 25. november 2019 #952 Skrevet 25. november 2019 Tok ikke Vibecke med vin tidligere i sesongen og som hun og to andre delte alene? Altså at hun var med på det når en av mennene foreslo det. Så....skjønner ikke helt hennes virkelighetsoppfatning. Og det er noe annet å godta andre mennesker mot det å få andre menneskers syn trykt så langt ned i halsen at det formelig tyter ut bak. Skjønner godt de andre deltakerne blir lei. Tror det er dette hun ikke skjønner, at hun presser sitt syn og verdier på andre helt fra begynnelsen av sesongen og dermed reagerer de. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #953 Skrevet 25. november 2019 Jeg tror Jens vil Vibecke skal bli førstekjempe, så han velger nok Erik eller Kristian til storbonde. Eller kanskje Agna. Sikkert ikke noe vondt i Vibecke, men må si jeg er lei henne nå. Egoistisk av de å spise opp kaken og smugle med seg vin på loftet Anonymkode: eba03...ec0 3
tonebelinda Skrevet 25. november 2019 #954 Skrevet 25. november 2019 Jeg skjønner ikke at alle er så negative mot Vibecke, synes hun virker som en trivelig dame jeg. Ja, ser at det kan bli mye av dette med hjelpere/pendel og slik - men husk at mye er regissert fra TV2 At de tok kaka for seg selv synes jeg var helt greit, så lenge de ikke brukte penger de hadde jobbet for alle sammen på den, derfor synes jeg det var dårlig gjort med vinen. Men dere som roper høyest om at hun ikke delte vinen og kaka, for det første var de 3 som var enige i dette - det var ikke bare Vibeke som tok denne avgjørelsen. Erik feks - har forsynt seg med MYE mat - men det er tydeligvis greit 4
Apis Skrevet 25. november 2019 #955 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, tonebelinda skrev: Jeg skjønner ikke at alle er så negative mot Vibecke, synes hun virker som en trivelig dame jeg. Ja, ser at det kan bli mye av dette med hjelpere/pendel og slik - men husk at mye er regissert fra TV2 At de tok kaka for seg selv synes jeg var helt greit, så lenge de ikke brukte penger de hadde jobbet for alle sammen på den, derfor synes jeg det var dårlig gjort med vinen. Men dere som roper høyest om at hun ikke delte vinen og kaka, for det første var de 3 som var enige i dette - det var ikke bare Vibeke som tok denne avgjørelsen. Erik feks - har forsynt seg med MYE mat - men det er tydeligvis greit De andre har ikke kritisert på samme måte, ellers kan de tuske og spise så mye de vil for meg , er det ikke kampen for tilværelsen som er mottoet? Ps Vibecke er sikkert både snill og grei hun
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #956 Skrevet 25. november 2019 Blæh.... Hadde et lite håp om at Jens skulle vinne hele dritten, det hadde vært så kult 😂 Er møkklei alle der inne. Likte Agna tidligere, men nå synes jeg at hu oppfører seg mer og mer som ei kjerring. Ja, det er bra hun sier i fra og alt det der, men så fort noen sier noe kritisk om disse toskete guttebassene ''hennes'' steiler hun. Hun kjeftet Marte huden full pga lav arbeidsmoral, men når yndlingsbassen hennes lå og sløvet i stedet for å jobbe, så var alt bare fryd og gammen 🙄 Dobbeltmoralen ligger høyt hos hele gjengen der inne, gitt. Anonymkode: 5d1c0...1e6 16
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #957 Skrevet 25. november 2019 Hva er det med hu Agna som føler at hu må fortelle andre hva hu synes om dem? Hverken Marte eller Vibecke har bedt om å få vite hva hu synes om dem. Hu er ihvertfall ingen verdig vinner av Farmen. Ja, hu har stått på, men for ei støgg drittkjerring. Anonymkode: 1f741...f9d 12
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #958 Skrevet 25. november 2019 Synes mange her inne er litt stygge mot Vibeke. Jeg tror heller ikke på det energisnakket, men jeg synes hun virker som en veldig snill og sympatisk dame likevel! Forstår ikke hvorfor så mange heier på Erik. Han har vel vært den mest egoistiske av deltakerne siden dag en! Ingen som har jukset, gjemt unna og sabotert mer enn han. Ingen verdig vinner! Da håper jeg heller Agna vinner. Beint fram ærlig dame. Anonymkode: 0ef1a...86b 8
Sitronmelis Skrevet 25. november 2019 #959 Skrevet 25. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blæh.... Hadde et lite håp om at Jens skulle vinne hele dritten, det hadde vært så kult 😂 Er møkklei alle der inne. Likte Agna tidligere, men nå synes jeg at hu oppfører seg mer og mer som ei kjerring. Ja, det er bra hun sier i fra og alt det der, men så fort noen sier noe kritisk om disse toskete guttebassene ''hennes'' steiler hun. Hun kjeftet Marte huden full pga lav arbeidsmoral, men når yndlingsbassen hennes lå og sløvet i stedet for å jobbe, så var alt bare fryd og gammen 🙄 Dobbeltmoralen ligger høyt hos hele gjengen der inne, gitt. Anonymkode: 5d1c0...1e6 Enig 🤬 5
Irja Skrevet 25. november 2019 #960 Skrevet 25. november 2019 (endret) Blir noe annet med den kaka enn f.eks melken og vinen. Melken skal deles, siden den kommer fra dyrene de har felles ansvar for. Vinen kjøpte de for pengene de sammen hadde tjent for godkjent ukesoppdrag. Kaka derimot, den vant de på markedet. Så synes det er greit at de delte den seg i mellom. Endret 25. november 2019 av Irja 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå