Gå til innhold

Farmen 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har enda ikke fått med deg at hun heter Ingebjørg?

Anonymkode: 1ba41...418

Det er stavekontrollen. Beklager så mye. Men ikke så big deal vel!?

Anonymkode: 2feaa...8ac

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingebjørg fikk også beskjed om å rette ut armene sine flere ganger, Marte fikk ikke én eneste beskjed om å senke armene. Skjønner godt at folk stusser over dette. Når det i tillegg har blitt diskutert tidligere at produksjonsselskapet drar litt vel mye i tøylene og styrer spillet dit de selv vil, så er det ikke så veldig rart at folk reagerer nå heller. 

Anonymkode: 09a56...8cf

Skal man være petimeter så får msn korrigere alt. Ingebjørg holdt  hverken 90 grader på sine armer eller holdt de rett ut. Hun holdt de nedover. Det er lettere enn p holde armene oppover. Så nei, skjønner ikke reaksjonen til folk. Marte var klart best..

• Liker 10
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har enda ikke fått med deg at hun heter Ingebjørg?

Anonymkode: 1ba41...418

Er det så himla nøye egentlig??

Anonymkode: 0ef1a...86b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det så himla nøye egentlig??

Hadde du likt å bli kalt noe annet enn det du heter?! Er faktisk en viss forskjell på Ingeborg og Ingebjørg. Hadde du spurt henne selv hadde hun kanskje syntes det var «himla nøye» Uansett har det med respekt å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, jukkapalme skrev:

Hadde du likt å bli kalt noe annet enn det du heter?! Er faktisk en viss forskjell på Ingeborg og Ingebjørg. Hadde du spurt henne selv hadde hun kanskje syntes det var «himla nøye» Uansett har det med respekt å gjøre. 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt kalt Katrina i stedet for Katarina, og det går faktisk helt greit. Er vel ikke det som er essensen i denne tråden, om hun heter Ingebjørg eller Ingeborg. Hadde det vært en venninne som snakket direkte til Ingebjørg er det normalt å korrigere. Dette er en generell tråd om Farmen, og det der kaller jeg flisespikkeri. Du skjønte hva hun mente, og da er det unødvendig å pirke så mye, bare for å lage dårlig stemning.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt kalt Katrina i stedet for Katarina, og det går faktisk helt greit. Er vel ikke det som er essensen i denne tråden, om hun heter Ingebjørg eller Ingeborg. Hadde det vært en venninne som snakket direkte til Ingebjørg er det normalt å korrigere. Dette er en generell tråd om Farmen, og det der kaller jeg flisespikkeri. Du skjønte hva hun mente, og da er det unødvendig å pirke så mye, bare for å lage dårlig stemning.

Jeg har ikke pirket i det hele tatt. Det er ikke jeg som er den ABen som sa fra og som kanskje har sagt fra flere ganger (jeg vet ikke om det er samme person som har sagt fra hver gang) Jeg er aldri anonym, jeg tør nemlig å vise brukernavnet mitt og stå for det jeg skriver. Men når du spør om det er så himla nøye klarte jeg ikke å la være å svare. Beklager så meget, men det er ikke å lage dårlig stemning. 

Skrevet

For et syt på han der kristian.. og forsåvidt Erik(?) og. Trodde de virkelig at de ville få spise godt med mat på farmen??  Så mye syt om den maten...

• Liker 16
Skrevet
30 minutter siden, kindagirl skrev:

For et syt på han der kristian.. og forsåvidt Erik(?) og. Trodde de virkelig at de ville få spise godt med mat på farmen??  Så mye syt om den maten...

Prøv å stå med fysisk aktiv jobb, god gammeldags håndverk i 8 t pr dag, så skal du se hvor tungt det er og hvor mye energi som kreves. Forstår de godt. De har hatt de tyngste oppdragene siden dag 1. Og de er ikke akkurat så kraftige at de kan bruke sine fettreserver. Kristian har blitt tynn. Mathias, ingebjørg mfl virker ikke å ha ha gått så mye ned i vekt fordi de slipper unna de fysiske jobbene. Synes det egentlig er ganske fair. De som har hatt kjøkkentjeneste har tross alt spist av fellesgodene de også. 

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, kindagirl skrev:

De stjeler jo mat utenom, så hvorfor skal de i tillegg klage på at maten blir fordelt likt i fellesskapet?

Heia Jan Erik, flott fyr og verdig vinner!

• Liker 17
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å stå med fysisk aktiv jobb, god gammeldags håndverk i 8 t pr dag, så skal du se hvor tungt det er og hvor mye energi som kreves. Forstår de godt. De har hatt de tyngste oppdragene siden dag 1. Og de er ikke akkurat så kraftige at de kan bruke sine fettreserver. Kristian har blitt tynn. Mathias, ingebjørg mfl virker ikke å ha ha gått så mye ned i vekt fordi de slipper unna de fysiske jobbene. Synes det egentlig er ganske fair. De som har hatt kjøkkentjeneste har tross alt spist av fellesgodene de også. 

De stjeler jo mat da.. Så de bør ikke syte. Og de visste hva de meldte seg på og at det var lite mat. 

• Liker 8
Skrevet

De to driver jo å stjeler mat hele tiden, så er ikke kjempe vondt av de. Vil man være med på Farmen, så blir det lite mat. Sånn er det bare 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ikke bare de 2 som jobber fysisk der inne!

Skjønner godt at Jan Erik tok opp dette jeg. 

Hadde de andre visst at disse 2 gutta i tillegg stjal mat og spiste og koste seg, hadde det nok blitt mye reaksjoner fra alle de andre

En nevnte at de som har kjøkkentjeneste også spiser av fellesskapets mat, ja, de gjør det. Men Erik og Kristian har også passet på at de har smisket seg inn på de som jobber mye på kjøkkenet, så de også får smaksprøver der

• Liker 12
Skrevet

Er det noen jeg IKKE håper vinner, så er det Erik og Kristian. Fordi de stjeler mye mat, og faktisk synes at de fortjener mer mat enn de andre. Mer mat enn JanErik også, selv om han også jobber fysisk, men de trenger mer mat enn han, fordi de er unge.....

Jeg heier på Jan Erik

• Liker 12
Skrevet

Kan ikke huske sist en mann på 50 + var min favoritt i reality-TV. Jan Erik er en skikkelig real fyr! Heier på han og Marte.

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Irja skrev:

Kan ikke huske sist en mann på 50 + var min favoritt i reality-TV. Jan Erik er en skikkelig real fyr! Heier på han og Marte.

Han er faktisk 60. Han er min favoritt også  :)

Men tipper dessverre en av disse to ungguttene vinner, men det håper jeg virkelig ikke

• Liker 1
Skrevet

Kanskje en av disse unge guttene blir førstekjempe denne uken? Hvem tror dere det blir?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en av disse unge guttene blir førstekjempe denne uken? Hvem tror dere det blir?

Tja, ettersom Mathias har valgt Kristian som medhjelper, så tviler jeg på at han velger Erik som førstekjempe. Det tror jeg nok Kristian klarer å snakke han fra

Tipper det blir utfordreren som blir førstekjempe, husker ikke hva han heter. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at Erik og Agna står igjen til slutt. Kristian har ikke en sjans i helv... mot Erik

Anonymkode: ed42c...72d

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han velger nok han nye. Husker ikke navnet.

Anonymkode: 78c47...5bd

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje den mannlige utfordreren?  Tror ikke Mathias våger å risikere å miste Vibeke så tett på Ingebjørg så jeg tviler på jentekamp.  Det ville også være rart å velge sin egen hjelper til førstekjempe, så Kristian tror jeg er trygg.

Når det gjelder å vinne hele Farmen, slik TV2 klipper det nå, holder jeg en knapp på Marte.  De fleste deltakerne ser noe hos henne som vi som publikum ikke ser, ergo vil man presentere henne i et godt lys for seerne.  Det virker som om produksjonen ønsker å bygge opp Marte som en litt underdog som kom fra ingenting og vant det hele.  I tillegg har hun jo vist seg sterk i kamp.

Men altså, Agna og Erik er sterke.

Anonymkode: 660df...6ef

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...