Gå til innhold

Farmen 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.10.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev:

De har allerede spoiler hvem som ryker.. Både på Torpet og Farmen😡

Anonymkode: 2feaa...8ac

Jeg så tydelig hvem som røyk på Torpet, at TV2 skal drive å røpe det som skjer irriterer, snart så jeg ikke gidder seg. Torpet som ble lagt ut i natt gadd jeg ikke se. Var jo ingen vits

Men jeg spolte og titta mange ganger, men jeg må si jeg ikke klarte å se hvem det var som kom til Torpet av deltakterene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I neste episode innrømme vel gutta de har spist lefsene. Jeg kommer til å bli irritert om alle bare ler og synes det er så morsomt 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smalls skrev:

I neste episode innrømme vel gutta de har spist lefsene. Jeg kommer til å bli irritert om alle bare ler og synes det er så morsomt 🙄

Det så du jo når de viste hva som skjer neste episode.

Da kommer de ned med kaketinen med lefser, så de spiser nok ikke mer alene enn det vi så forrige gang. Resten tar de med ned til gruppa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, tonebelinda skrev:

Det så du jo når de viste hva som skjer neste episode.

Da kommer de ned med kaketinen med lefser, så de spiser nok ikke mer alene enn det vi så forrige gang. Resten tar de med ned til gruppa

Nei, jeg så ikke det. Fikk bare med meg de kom inn i rommet med lefsene 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tonebelinda skrev:

Jeg så tydelig hvem som røyk på Torpet, at TV2 skal drive å røpe det som skjer irriterer, snart så jeg ikke gidder seg. Torpet som ble lagt ut i natt gadd jeg ikke se. Var jo ingen vits

Men jeg spolte og titta mange ganger, men jeg må si jeg ikke klarte å se hvem det var som kom til Torpet av deltakterene

Du hører det på stemmen, på den som kommer! 

Anonymkode: 6d5c1...f77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hører det på stemmen, på den som kommer! 

Anonymkode: 6d5c1...f77

Legg det inn i en spoil, da. Jeg er nysgjerrig 😅

Anonymkode: 70bf6...9ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Legg det inn i en spoil, da. Jeg er nysgjerrig 😅

Anonymkode: 70bf6...9ae

Så Torpet nå, og de har ikke spoilet noe som helst. Det er en «frøken Samuelsen» som kommer, en dame som skal sove der en natt før hun drar videre på avholdskonferanse i Kragerø😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vibeke er ganske manipulerende, Ingebjørg er ikke noe koselig og Erik og Kristian skuffer. Håper Marte kommer lengre enn disse typene.

Anonymkode: 77a4f...2e7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Blekkulfina skrev:

Så Torpet nå, og de har ikke spoilet noe som helst. Det er en «frøken Samuelsen» som kommer, en dame som skal sove der en natt før hun drar videre på avholdskonferanse i Kragerø😁

Syntes det er Torpet som bærer årets Farmensesong, 3 nydelige mennesker 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Blekkulfina skrev:

Det hadde vært fint om du kunne lagt det i spoilertag neste gang og skrevet det i riktig tråd. Ikke alle som har mulighet til å se torpet på dagtid og dette er jo tråden om farmen. Bedre om du skriver det i torpet-tråden :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jukkapalme skrev:

Det hadde vært fint om du kunne lagt det i spoilertag neste gang og skrevet det i riktig tråd. Ikke alle som har mulighet til å se torpet på dagtid og dette er jo tråden om farmen. Bedre om du skriver det i torpet-tråden :) 

Men leser du ikke nettaviser, er på fb eller snakker med folk i løpet av en dag. Det står omtalt flere steder og folk snakker om det. Da får du heller la være å gå inn i denne tråden da.

Anonymkode: 5540f...ecd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men leser du ikke nettaviser, er på fb eller snakker med folk i løpet av en dag. Det står omtalt flere steder og folk snakker om det. Da får du heller la være å gå inn i denne tråden da.

Nei, det burde ikke være nødvendig å unngå å gå inn i denne tråden, for dette er tråden om Farmen, ikke Torpet... Har kun vært innom Aftenposten og de skriver ikke om Torpet og Facebook slettet jeg for 10 år siden. Ingen på min jobb snakker om Torpet-episoden som er lagt ut natta før, nei for når man skal opp kl 0630 sover man kl 3 på natta... Var uansett ikke ment som kjeft, jeg sa bare fra på en pen måte :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, ikke meningen å spoile🙈 trodde ikke det ble regnet som spoiling når det ikke avslørte noe som var viktig for serien som sådan. Mange som spekulerte rundt denne Torpet-personen her inne nå, derfor jeg svarte her. Hva gjelder Farmen er jeg også skuffet over Erik og Kristian, og kan ikke helt skjønne hva godt som kan komme ut av denne lefsespisingen. Utrolig dum måte å gjøre det på også, hvis de bare hadde tatt ut 10 enkeltlefser og ikke tatt hele boksen hadde det jo sikkert ikke blitt oppdaget så fort heller🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakker med folk? Tror du alle i Norge ser på Farmen/Torpet eller? Dette er ikke Torpet tråden, så unødvendig å si det her.

Endret av smalls
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Jeg leser Aftenposten på nett, ingen "Farmen-nyheter" der. 
Ingen jeg har på FB poster Farmen-relaterte ting. 
Ingen jeg kjenner snakker om Farmen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Synes Vibeke er ganske manipulerende, Ingebjørg er ikke noe koselig og Erik og Kristian skuffer. Håper Marte kommer lengre enn disse typene.

Anonymkode: 77a4f...2e7

Håper hun tar Ingebjørg eller Vibeke. Uansett tror jeg Agna og Erik står igjen til slutt.

Anonymkode: ed42c...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper hun tar Ingebjørg eller Vibeke. Uansett tror jeg Agna og Erik står igjen til slutt.

Anonymkode: ed42c...72d

Tviler på hun velger Vibeke, for de er jo veldig close der inne. Det står nok mellom Ingebjørg og Silje. Jeg håper hun velger Ingebjørg og knuser henne. Er så lei av Ingebjørg nå

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå MÅÅÅ Ingebjørg ut! Hun har ekkelt høy selvtillit og tror hun allerede har vunnet 🙄

Anonymkode: eba03...ec0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå MÅÅÅ Ingebjørg ut! Hun har ekkelt høy selvtillit og tror hun allerede har vunnet 🙄

Anonymkode: eba03...ec0

Hun Vivian var jo heeelt lik forrige uke 😛 så kjepphøy og ikke redd for å ryke i det hele tatt. Se hvor bra det gikk for henne 😂 

Anonymkode: fe08f...3af

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg og det selvgode gliset skal rett inn på Torpet, det hadde vært prima! Frank og Ingebjørg 😂

Anonymkode: e7e66...a23

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...