Gå til innhold

Farmen 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har likt Erik og Kristian godt. Det gjør jeg ikke lenger!

Anonymkode: 1ba41...418

Det gjør jeg. Endelig skjer det noe 😁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være kjipt å være Marthe å ha flesteparten i mot seg. Kan skjønne hun føler seg urettferdig behandlet. Hadde Agna hatt guts hadde hun valgt en av de tøffeste konkurrentene, altså gutta. Er Marthe plutselig en tøff konkurrent fordi hun vant en kunnskapskonkurranse..?

Men hun sa det selv; "jeg ble påvirket i valget". Samtidig er det en viss taktikk i å bli kvitt ei jente, med mindre sannsynlighet for jentekamper fremover og et steg videre mot finalen. Men hjelper ikke når hun møter de sterkeste konkurrentene i finaleuka.

Ingebjørg er ei skikkelig bitch. Ufordragelig dame, rett og slett. Håper det blir henne som ryker.

Akkurat nå er mine favoritter til å vinne, Jan-Erik eller Marthe. Jan-Erik fordi han er den mest oppegående personen der inne; en ordentlig real fyr. Marthe fordi hun har "alle" i mot seg, og jeg heier alltid på dem.

Endret av Fornuftig-mann
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vintage skrev:

Det gjør jeg. Endelig skjer det noe 😁

Er det positivt med menn som har evne til å lyve og bedra?😮 Det lukter vel litt sånn utroskapstrekk, spør du meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kvalm oppførsel av Ingebjørg, Leif Kristian og Erik i dag. Trodde i det minste gutta var fine fyrer men så feil kan man ta. Så på det klippet på tv2 hvor Marte sier de er feige og Kristian som hadde en god tone med Marte i starten og så bare neeeh fordi hun liksom flørta med både han og Erik? Syns skikkelig synd på Marte nå.. Ingebjørg er så usmakelig. Håper hun blir valgt og ryker. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Skikkelig kvalm oppførsel av Ingebjørg, Leif Kristian og Erik i dag. Trodde i det minste gutta var fine fyrer men så feil kan man ta. Så på det klippet på tv2 hvor Marte sier de er feige og Kristian som hadde en god tone med Marte i starten og så bare neeeh fordi hun liksom flørta med både han og Erik? Syns skikkelig synd på Marte nå.. Ingebjørg er så usmakelig. Håper hun blir valgt og ryker. 

100 % enig med deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fornuftig-mann skrev:

https://www.tv2.no/v/1509066/

Erik (24) om Marthe (22); "hun er jo veldig ung"..🤣 Marthe er mye mer moden enn Erik iallefall, slik han holder på.

Reagerte på det samme jeg og.. Wow hele 2 år eldre.. Barnslig er han. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, stakkars Agna som har to hjelpere som saboterer for henne. :fnise: Men glad det endelig skjer noe! Lurer på hva Ingebjørg mener med at Marte er så sytete. Jeg kan ikke se at Marte har sytet noe mer enn de andre. Stakkars jente, får helt vondt av henne når så mange vil ha henne ut. Ingebjørg er helt forferdelig, for en bitch! Hun lager ikke noe morsomt drama en gang, hun er bare irriterende og voksne folk som ikke gidder å snakke rent irriterer meg grenseløst! Hun snakker som en fjortis. 

Jan Erik er min favoritt, ordentlig koselig og likandes kar. Selv om jeg ikke helt skjønte hvorfor han valgte Marte forrige uke. Mathias er jeg drittlei, han er bare altfor mye, jeg syns sånne overentusiastiske folk som han er ufattelig slitsomme. Og nei, det har fortsatt ingenting med legningen hans å gjøre for den som trodde det tidligere i tråden. Er drittlei Vibecke også, ut med henne og åndene hennes! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte har gjort en fantastisk figur på farmen. Ikke den som stikker seg frem og brøler og sjefer. Men det betyr ikke at hun ikke har meninger. Heier på Marte. Håper hun vinner hele farmen 

Anonymkode: 4411f...37e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Marte har gjort en fantastisk figur på farmen. Ikke den som stikker seg frem og brøler og sjefer. Men det betyr ikke at hun ikke har meninger. Heier på Marte. Håper hun vinner hele farmen 

På hvilken måte?

Anonymkode: 1ba41...418

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Marthe! :)
Er så lei av at det skal være negativt å ikke være den som stikker seg mest ut, virker som ei oppegående jente, håper hun vinner tvekampen! 

Litt rart at Eirik, som både er en hjelper og en god venn av Agna saboterer... selv om jeg skjønner at det må være vanskelig å gå uten skikkelig mat.

Mine favoritter til å vinne farmen i år er, Marthe, Jan Eirik, Mathias eller Vibeke. 

Røpte dem ikke i kveld at det er "Vesla" som drar fra torpet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker jo ganske søt, men det eneste vi egentlig har sett av henne er vel at de andre baksnakker henne og hennes kommentarer til det. Så at hun har gjort en fantastisk figur er vel littegranne overdrevet.

Anonymkode: b5412...fe0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Marte. Synes hun virker som en skikkelig snill og hyggelig jente!

Ingebjørn, fy flate for et utrivelig menneske!! Håper hun snart ryker på hodet og ræva ut! God gammeldags bitch!

Anonymkode: 0ef1a...86b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig at det er på skjermen hun har gjort en fantastisk figur. Oppførselen vi ser og hvordan de andre snakker om henne, det harmonerer bare ikke.

Anonymkode: 70bf6...9ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dropi skrev:

Jeg husker det som at det var Kristian+Marte og Erik+Stine. Men mulig jeg husker feil?

Tror du har rett jeg også når jeg får tenkt meg litt om. Men jeg la ikke merke til at han ville ha henne ut. Sikkert ikke fulgt så godt med. 

Vet ikke helt hvem jeg heier mest på, men håper Marte kommer til finalen. Ingebjørg og Mathias er dem jeg liker minst nå. Det vil si at jeg er så lei av Mathias sin være måte og Ingebjørg er en bitch. 

Anonymkode: 6f9de...bc2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare ikke Marte ryker nå😕 Fikk så vondt av henne da Ingebjørg og co står baksnakker henne. Skjønner ikke hvorfor Ingebjørg mener hun er så sutrete?? Agna var feig som valgte Marte og lot seg påvirke av de andre 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingebjørg sutrer overfor de andre deltakerne, om at Marte sutrer så mye 😅🤪 

Hun virker som om hun ikke har utviklet seg siden ungdomsskolen. Når man er voksen så tar man opp problemer og irritasjoner med den det gjelder! Ikke alle andre, slik at de også tenker dårlig om den det gjelder. Denne konflikten var jo lett å løse da det viste seg å være en misforståelse mellom dem. Det er så mye mer trivelig når man kan få ordnet opp i en konflikt med en gang, fremfor å gjøre den verre ved å baksnakke 🙄 De andre har jo ikke noe med det å gjøre. Slike folk irriterer meg skikkelig og det er nok av dem der ute! 

Anonymkode: fe08f...3af

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ny favoritt, Marte, første kjempe to ganger på rad, overlever hun denne så er hun helt der oppe...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets mangel-på-selvinnsikt-øyeblikk var for meg da selve dronninga av dårlig stemning satt og whina til storbonden om at Marte liksom laga så dårlig stemning. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg oppfører seg som en av de verste fjortisdrittjentene på ungdomskolen der hun løper rundt til alle og baksnakker Marthe i stedet for å gå direkte til Marthe for å snakke ut om det som hun ser på som problemet. Kan ikke tro at dama faktisk er over 30 og har et barn, skulle tro man var ferdig med sånn oppførsel for lenge siden i den livsfasen Ingebjørg er i nå. Kudos til Vibecke som faktisk hentet Marthe og sa klart i fra at sånn oppførsel fra Ingebjørg sin side er ikke greit. 

Håper Marthe vinner tvekampen, og håper Ingebjørg snart ryker ut. 

Håper Mattias snart ryker ut også, sånn konstant gladløk på speed-oppførsel er innmari slitsomt i det lange løp. Hadde jeg skulle bodd med Mattias i ukesvis hadde jeg sikkert revet av meg armen og kastet den på han i uke 2. 

Og må si Agna ramlet mange, mange hakk ned på favorittstigen min etter denne uka her; hadde ikke trodd at hun var så lettpåvirkelig og lot seg manipulere så mye som hun gjør av de to ungguttene. Trodde hun var en sterk og staut sogning med bein i nesten, men skulle bare to blonde, blåøyde unggutter med vaskebrettmage og sjarmørsmil til før hun ble mjuk som smør 

Hadde håpet det ble litt mere ståhei ang de lefsene, ikke bare en eksplosjon rundt middagsbordet også var alt greit. Hallo; Berit er jo politi, hva med å sette i gang med sikring av spor, full etterforskning og avhør?? Det kunne vært gøy og skapt litt drama 

Til nå så håper jeg Jan Erik vinner, lugn og dyktig fyr. Og synes det er kult at de andre ikke vet hva han jobber med. Har lest at han ville holde det skjult at han har jobbet som livvakt i sikkerhetstjeneste og FN i de verste krigssonene i verden og heller si at han jobbet innen humanitært arbeid hvis yrket hans kom opp der inne på gården. Tipper at det kjapt ville blitt forsøk på å få han ut på et tidlig tidspunkt hadde det kommet frem hvilken sterk konkurrent han egentlig er. Til nå så fremstår han som en avslappa bestefar som er litt flink til å snekre og jobbe, men da det var skytekonkurranser på markedet så fikk vi et glimt av hans virkelige jeg 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...