AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #41 Del Skrevet 25. september 2019 Dagbladet har sett litt på deltakerne, samt første episode 😅 https://www.dagbladet.no/kultur/dette-kan-bli-en-lang-host-folkens/71636554 Anonymkode: 70bf6...9ae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. september 2019 #42 Del Skrevet 25. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagbladet har sett litt på deltakerne, samt første episode 😅 https://www.dagbladet.no/kultur/dette-kan-bli-en-lang-host-folkens/71636554 Anonymkode: 70bf6...9ae Så bra oppsummert:-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #43 Del Skrevet 25. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagbladet har sett litt på deltakerne, samt første episode 😅 https://www.dagbladet.no/kultur/dette-kan-bli-en-lang-host-folkens/71636554 Anonymkode: 70bf6...9ae Haha, så utrolig bra! Anonymkode: 5aed2...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 25. september 2019 #44 Del Skrevet 25. september 2019 Ekkel type han Asad. Og ikke minst stein, stokk dum. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #45 Del Skrevet 25. september 2019 Hun som nettopp sa «er JEEEG bitch mot deg?» må ha (litt for mye) silikon. Ikke at det er noe galt med silikon, men snakk om å flashe kirurgens arbeid i beste sendetid da. Syns farmen har blitt altfor likt paradise. Synd, for farmen var noe for seg selv og et program som ikke frontet kroppspress blant unge. Kanskje har det utspilt sin rolle, jeg vet ikke. Jeg syns ihvertfall ikke det er like stas som før. Fine dyr da, de gjør det verdt å se på. Anonymkode: 38774...033 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #46 Del Skrevet 25. september 2019 9 minutter siden, Fornuftig-mann skrev: Ekkel type han Asad. Og ikke minst stein, stokk dum. Syns han er kul jeg. Kommer til å skape liv! For en skrue, haha Anonymkode: 38774...033 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. september 2019 #47 Del Skrevet 25. september 2019 Bra førstekjempe valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #48 Del Skrevet 25. september 2019 noen som vet hva resturantene til asad heter? slik at man kan holde seg unna? makan til kvinnesyn, fælt menneske Anonymkode: 444e6...23d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #49 Del Skrevet 25. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: noen som vet hva resturantene til asad heter? slik at man kan holde seg unna? makan til kvinnesyn, fælt menneske Anonymkode: 444e6...23d Sikkert bare skuespill. Mener han det er han jo dust. Håper likevel han blir siden han er en kranglefant. Kebabsjappene hans ligger vel i Stavanger tror jeg, men vet ikke hva de heter. Anonymkode: 38774...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #50 Del Skrevet 25. september 2019 Underboob, g-streng og lyst flagrende hår når man sager, allerede i første episode🙈😂 nesten som PH eller ex on the beach light, jo! Helt greit for meg (har underboobs, g-streng og lyst flagrende hår selv, jeg (😁) men Farmen har forandret seg som alt annet på TV. Syntes Torpet virker mer gøy, bare synd han som kom først fikk sitt første møte m en flerkulturell nordmann på TV. Tok litt tid før han forstod vi mennesker er like, uansett pigment i huden🙈 Anonymkode: 6a25b...f44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 25. september 2019 #51 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg kjenner hun Ingebjørg. Man kan si mye om henne men "silikonpuppene" hennes er faktisk 100% ekte og naturlig. Ingen juks der. Sier seg jo selv at damen får kløft uansett hva hun går i med mindre hun har høyhalset genser. Hun er jo ikke mindre kledd enn resten av jentene så akkurat "puppehets" bør man spare seg for.. Det som derimot er jævli irriterende med den damen det er at hun leter etter ting å bli fornærmet av og krangle om.. men det er absolutt ingen "blond silikondukke". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #52 Del Skrevet 25. september 2019 23 minutter siden, kindagirl skrev: Jeg kjenner hun Ingebjørg. Man kan si mye om henne men "silikonpuppene" hennes er faktisk 100% ekte og naturlig. Ingen juks der. Sier seg jo selv at damen får kløft uansett hva hun går i med mindre hun har høyhalset genser. Hun er jo ikke mindre kledd enn resten av jentene så akkurat "puppehets" bør man spare seg for.. Det som derimot er jævli irriterende med den damen det er at hun leter etter ting å bli fornærmet av og krangle om.. men det er absolutt ingen "blond silikondukke". Hvordan vet du at hun ikke har silikon? Er ikke det at jeg ikke tror deg, for det gjør jeg, men jeg har selv silikon, noe absolutt ingen vet om, ikke en gang kjæresten min. De er veldig myke og har litt naturlig «heng» Ikke hengepupper, men de står heller ikke rett ut. Jeg fortalte det ikke til noen da jeg tok det og det er 10 år siden nå. Hun virker som en dramaqueen som elsker å krangle, ja. Og litt bimbo. Underboob er tacky uansett om man har store eller små pupper. Hun hadde nok passet bedre inn på Paradise eller ex on the beach. Hun og Melina sammen hadde blitt bråk tror jeg! Anonymkode: 6f52a...9c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #53 Del Skrevet 25. september 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at hun ikke har silikon? Er ikke det at jeg ikke tror deg, for det gjør jeg, men jeg har selv silikon, noe absolutt ingen vet om, ikke en gang kjæresten min. De er veldig myke og har litt naturlig «heng» Ikke hengepupper, men de står heller ikke rett ut. Jeg fortalte det ikke til noen da jeg tok det og det er 10 år siden nå. Hun virker som en dramaqueen som elsker å krangle, ja. Og litt bimbo. Underboob er tacky uansett om man har store eller små pupper. Hun hadde nok passet bedre inn på Paradise eller ex on the beach. Hun og Melina sammen hadde blitt bråk tror jeg! Anonymkode: 6f52a...9c9 det er ganske tydelig at du kjenner henne fra før og av en eller annen grunn ikke liker hu. kanskje misunnelig. Anonymkode: 444e6...23d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #54 Del Skrevet 26. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: det er ganske tydelig at du kjenner henne fra før og av en eller annen grunn ikke liker hu. kanskje misunnelig. Anonymkode: 444e6...23d Hva ER det med KG og misunnelseskortet? Jeg blir så oppgitt over at det ikke er lov å ha en kritisk mening om en kvinne uten at man blir stemplet som misunnelig. Og nei, jeg er ikke misunnelig! Syns ikke så digre pupper er noe å misunne, dessuten hadde jeg ikke likt den feile oppmerksomheten det hadde gitt. Virker som hun liker den da selv om hun hevder det motsatte, men hadde hun ikke likt det hadde hun brukt bikinitopper/sportsbher som passer og ikke vist masse underpupp. En passende topp er ikke noe varmere enn en som passer. Og stringbikini og underboob er tacky uansett om du heter Heidi Klum eller Edel Hammersmark. Om jeg liker henne eller ikke kan jeg ikke svare på etter bare to episoder, men førsteinntrykket er dramaqueen og bimbo. Anonymkode: 6f52a...9c9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #55 Del Skrevet 26. september 2019 En passende topp er ikke varmere enn en som ikke passer skulle det stå. Anonymkode: 6f52a...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #56 Del Skrevet 26. september 2019 Flere enn meg som ofte syns det er lettere å skille mennene fra hverandre? 😅 Jeg syns mange av jentene er så like, og klarer aldri å skille dem fra hverandre før ut i uke 3-4 😂 Mulig det bare er jeg som er rar! Anonymkode: c035f...95a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #57 Del Skrevet 26. september 2019 Ikke bare på kg hennes pupper blir diskutert 😄 https://www.tv2.no/v/1497553/?fbclid=IwAR1lgT9YB6JJ6g_SpzH7ykg4U53s8grVJjS7S-fs9DDhTY_M8pt_NZ7TJ8w Anonymkode: 70bf6...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #58 Del Skrevet 26. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare på kg hennes pupper blir diskutert 😄 https://www.tv2.no/v/1497553/?fbclid=IwAR1lgT9YB6JJ6g_SpzH7ykg4U53s8grVJjS7S-fs9DDhTY_M8pt_NZ7TJ8w Anonymkode: 70bf6...9ae Hun får gjennomgå i kommentarfeltet på saken på facebook. Anonymkode: 70bf6...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 26. september 2019 #59 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Jeg regner med at Asad ryker ut på søndag. De som kan lage litt liv og røre ryker ofte fort ut. Han er irriterende men kjedelig når det er god stemning og alle er venner Endret 26. september 2019 av smalls 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 26. september 2019 #60 Del Skrevet 26. september 2019 2 minutter siden, smalls skrev: Jeg regner med at Asad ryker ut på søndag. De som kan lage litt liv og røre ryker ofte fort ut. Han er irriterende men kjedelig når det er god stemning og alle er venner Håper ikke han ryker enda. Merkelig det der; hvordan så mange vil få ut de som skaper liv og røre, for deretter å klage på at det er kjedelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå