Janzypants Skrevet 24. september 2019 #21 Del Skrevet 24. september 2019 Tror dette kan bli en spennende sesong! Mange sterke personligheter 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juks Skrevet 24. september 2019 #22 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) 17 minutter siden, Janzypants skrev: Mange sterke personligheter 😅 Er jo samme personlighetstyper hvert år. En leder, en frittalende, en mannlig "modell" og en kvinnelig "modell" i samme alder, en bonde, en kokk, en spirituell, en uten noe erfaring, en bygutt osv osv. Samme personligheter, historie, programleder, ukesoppdrag og marked, bare nye navn og ansikt. Man kan allerede nå se hva som skjer resten av sesongen. Endret 24. september 2019 av Juks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 24. september 2019 #23 Del Skrevet 24. september 2019 Anleggsarbeiderenen var slitsom, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #24 Del Skrevet 24. september 2019 Hvorfor er det bare pene mennesker (av de unge) som kommer inn på Farmen? Farmen er ikke et konsept for den jevne nordmann. Anonymkode: 52371...ef0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. september 2019 #25 Del Skrevet 24. september 2019 Kragerø er så vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #26 Del Skrevet 24. september 2019 26 minutter siden, Juks skrev: Er jo samme personlighetstyper hvert år. En leder, en frittalende, en mannlig "modell" og en kvinnelig "modell" i samme alder, en bonde, en kokk, en spirituell, en uten noe erfaring, en bygutt osv osv. Samme personligheter, historie, programleder, ukesoppdrag og marked, bare nye navn og ansikt. Man kan allerede nå se hva som skjer resten av sesongen. Ja. Farmen har funnet sin oppskrift. Og hvor mange ganger har det ikke brent på gården i løpet av de aller første episodene? Hver eneste sesong er det noen "slemme mennesker" som er ute etter gården/deltakerne. De kommer til å stå i fare for å miste gården på et tidspunkt, men når det ser som mørkest ut, får de en arv, oppdager et skattekart som leder til en stor formue eller får inndrevet gjeld noen skylder gården. Garantert! Anonymkode: 660df...6ef 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. september 2019 #27 Del Skrevet 24. september 2019 Som vanlig, haugevis av mennesker som er høye på seg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juks Skrevet 24. september 2019 #28 Del Skrevet 24. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Farmen har funnet sin oppskrift. Og hvor mange ganger har det ikke brent på gården i løpet av de aller første episodene? Hver eneste sesong er det noen "slemme mennesker" som er ute etter gården/deltakerne. De kommer til å stå i fare for å miste gården på et tidspunkt, men når det ser som mørkest ut, får de en arv, oppdager et skattekart som leder til en stor formue eller får inndrevet gjeld noen skylder gården. Garantert! Anonymkode: 660df...6ef Yes. Noe i den duren. Garantert. Man kan også si allerede nå hvem som går langt og hvem som ryker tidlig. Hvem som fløter, og hvem som klinsjer. Samt 1000 andre momenter man egentlig vet kommer til å skje. Så får vi akkurat det samme på nytt igjen over nyåret når Farmen kjendis starter. Skjønner at plottet har vært en suksess, men det er på enkelte områder både mulig og lov å fornye eller endre seg litt. Det er faktisk sunt. Men men. Det blir vel bra. Men merker at interessen er ikke like stor lengre, og KG gjorde at Farmen ble mer stående på i bakgrunnen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #29 Del Skrevet 24. september 2019 36 minutter siden, Apis skrev: Anleggsarbeiderenen var slitsom, Synest han var (er) tøff eg. Eg trur ein av dei 3 som er på storbondeloftet no, er vinnaren. Oslo/sentral-østlandspinglene har ikkje ein sjangs. Anonymkode: ed42c...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 24. september 2019 #30 Del Skrevet 24. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synest han var (er) tøff eg. Eg trur ein av dei 3 som er på storbondeloftet no, er vinnaren. Oslo/sentral-østlandspinglene har ikkje ein sjangs. Anonymkode: ed42c...72d Litt vanskelig å si etter en episode, men han og Frank kan bli en interessant kombinasjon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 24. september 2019 #31 Del Skrevet 24. september 2019 Sitter og ser nå. Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 25. september 2019 #32 Del Skrevet 25. september 2019 8 timer siden, Fornuftig-mann skrev: 2012-sesongen var bedre! Ikke i nærheten, vil faktisk si at 2012 var av de svakere sesongene. Eneste lyspunkt var Andreas, men kun en svale gjør ingen sommer, og han forsvant jo bare litt over halvveis i 2012 var betydelig bedre enn 2011 som var den aller svakeste, men like fullt, uansett ikke i nærheten av legendariske 2014, som nok aldri kommer til å bli overgått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #33 Del Skrevet 25. september 2019 2 hours ago, Hedersbrukeren said: Ikke i nærheten, vil faktisk si at 2012 var av de svakere sesongene. Eneste lyspunkt var Andreas, men kun en svale gjør ingen sommer, og han forsvant jo bare litt over halvveis i 2012 var betydelig bedre enn 2011 som var den aller svakeste, men like fullt, uansett ikke i nærheten av legendariske 2014, som nok aldri kommer til å bli overgått Oi, du hadde skremmende god koll. Tror kanskje du bør finne deg noen nye hobbier Anonymkode: 46159...74f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #34 Del Skrevet 25. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det bare pene mennesker (av de unge) som kommer inn på Farmen? Farmen er ikke et konsept for den jevne nordmann. Anonymkode: 52371...ef0 TV 2 ønsker selvfølgelig å få inn mest mulig romanse mellom deltakerne. Nettopp derfor de er med så mange unge mennesker. Farmen har tydeligvis bytte navn fra "kampen for tilværelsen" til "Paradise Hotell på gårdsferie" Anonymkode: 7e503...6fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. september 2019 #35 Del Skrevet 25. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: TV 2 ønsker selvfølgelig å få inn mest mulig romanse mellom deltakerne. Nettopp derfor de er med så mange unge mennesker. Farmen har tydeligvis bytte navn fra "kampen for tilværelsen" til "Paradise Hotell på gårdsferie" Anonymkode: 7e503...6fe Akkurat det synes jeg er litt irriterende. At de alltid har med unge pene single for å skape romanse mellom de. Det er kjedelig synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #36 Del Skrevet 25. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: TV 2 ønsker selvfølgelig å få inn mest mulig romanse mellom deltakerne. Nettopp derfor de er med så mange unge mennesker. Farmen har tydeligvis bytte navn fra "kampen for tilværelsen" til "Paradise Hotell på gårdsferie" Anonymkode: 7e503...6fe Så det er ikke mulig å få til en romanse mellom de som ikke er modellpene? Syns det er synd at ingen ordinært pene unge mennesker er med, det skaper bare enda mer kroppspress blant unge og det er mer enn nok som det er. På farmen burde man få komme som man er, selv om man har noen skavanker, men man må visst være rålekker som dame om man er under 30 der. Trist. Og stringbikini burde vært forbudt uansett hvor vakker man er og hvor lekker kropp man har! Det eeeer så Harry og tacky! Men hun liker vel å seg frem da. Og før noen drar misunnelseskortet, nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg har ganske lik kropp og rumpe som henne, men hadde aldri vist meg i stringbikini om jeg så fikk en million for det, spesielt ikke på TV, men ikke ellers heller. Ikke en gang hvis jeg soler meg på hytta der det ikke finnes folk hadde jeg gjort det. Anonymkode: 38774...033 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 25. september 2019 #37 Del Skrevet 25. september 2019 Mine tanker etter første episode: Synd at Farmen på død og liv må fokusere på intriger og sex. Årets casting virker som å være gjort ut fra et ønske om å kombinere farmen med Paradise hotell og Åndenes makt.... Det stabbuet med mat... Jeg sa med en gang jeg så det at det helt sikkert kommer til å bli tent på. Det var jo nøyaktig det samme i en annen sesong. Utrolig forutsigbart. Det er litt for tydelig at castingen har lagt veldig stor vekt på å finne motsetninger, steder der det bare MÅ bli bråk. Samtidig syns jeg jo det er noen spennende typer der. De jentene klarte i alle fall ikke jeg skille fra hverandre. Blir sikkert litt lettere etter hvert, men generelt syns jeg det var for mange unge, pene med stringbikini.... Kommer jeg til å fortsette å se på uansett? Selvsagt 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 25. september 2019 #38 Del Skrevet 25. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, du hadde skremmende god koll. Tror kanskje du bør finne deg noen nye hobbier Anonymkode: 46159...74f Fordi jeg pleier å se på Farmen? Haha, er ikke dette en tråd for de som ser på? Farmen er vel for øvrig bortimot det eneste jeg ser på av TV-programmer, vil tippe du sløser bort mer tid enn meg på «unyttige» ting Hvorfor Farmen? Det er noe med kombinasjonen av forholdsvis normale mennesker og de vanvittige konfliktene som kan oppstå (hvor 2014 var i særklasse), hvor mange viser fullstendig mangel på selvinnsikt, noe jeg synes er svært så underholdende 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 25. september 2019 #39 Del Skrevet 25. september 2019 10 minutter siden, Angelheart2 skrev: Mine tanker etter første episode: Synd at Farmen på død og liv må fokusere på intriger Så uenig som man kan få blitt Intrigene er det som gjør dette til en fest, uten intriger er det gørr kjedelig, som f.eks mye av fjorårssesongen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. september 2019 #40 Del Skrevet 25. september 2019 Synes castingen er god i år, på tross av flere klisjeer, som nevnt over her. Likevel er jeg spent. Jeg har i grunn bare fulgt med de siste to åra, så jeg har ikke feks sett stabburet bli tent på. Hva tenker dere om at han storbonden virker mer interresert i å lure alle for å vinne enn å være ærlig om feks stabbur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå