Gå til innhold

Svigermor mener jeg er kontrollfreak virker det som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det med handlingen sa jeg bare for å si noe. Vi har to små barn, ene er våken om natten , jeg ammer. Har hund , osv osv osv.  Og blir uten bil.

Anonymkode: 327d1...c42

Men da høres det mer ut for meg som at du føler det blir for slitsomt at mannen reiser bort, ikke at det egentlig er så mye å planlegge annet enn å ha mat i hus? Det er jo en ærlig sak å ikke ønske ha ungene alene om de er i en slitsom alder, men gjør det så stor forskjell  om du har en måned eller tre dager til å stålsette deg hvis dere nå først er enige om at han kan dra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hactar skrev:

Men da høres det mer ut for meg som at du føler det blir for slitsomt at mannen reiser bort, ikke at det egentlig er så mye å planlegge annet enn å ha mat i hus? Det er jo en ærlig sak å ikke ønske ha ungene alene om de er i en slitsom alder, men gjør det så stor forskjell  om du har en måned eller tre dager til å stålsette deg hvis dere nå først er enige om at han kan dra?

Nei jeg har ingen problemer med at han drar, vi ønsker bare vite det på forhånd. Så jeg kan avtale å be noen venner på besøk osv. Slik at det blir enklere enn å bare være alene hjemme med barna. Vi ønsker bare vite ting i forveien.

Anonymkode: 327d1...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hactar skrev:

Men da høres det mer ut for meg som at du føler det blir for slitsomt at mannen reiser bort, ikke at det egentlig er så mye å planlegge annet enn å ha mat i hus? Det er jo en ærlig sak å ikke ønske ha ungene alene om de er i en slitsom alder, men gjør det så stor forskjell  om du har en måned eller tre dager til å stålsette deg hvis dere nå først er enige om at han kan dra?

Var mer snakk om å vite det alt annet enn samme dag.

Anonymkode: 327d1...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...