Skrottefar Skrevet 23. juni 2021 #1981 Del Skrevet 23. juni 2021 Nå blir det salg av Hoftepluss igjen etter at han forrige trakk seg, og den som skal kjøpe mener det er en gullgruve, Jævelen sier ikke noe særlig mer enn at alt skal være på plass med kontrakter og slikt i løpet av uka, så da vet vi det 😛 https://kokkejaevel.blogg.no/hei-er-hoftepluss-as-fortsatt-til-salgs.html 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. juni 2021 #1982 Del Skrevet 23. juni 2021 Skrottefar skrev (15 minutter siden): Nå blir det salg av Hoftepluss igjen etter at han forrige trakk seg, og den som skal kjøpe mener det er en gullgruve, Jævelen sier ikke noe særlig mer enn at alt skal være på plass med kontrakter og slikt i løpet av uka, så da vet vi det 😛 https://kokkejaevel.blogg.no/hei-er-hoftepluss-as-fortsatt-til-salgs.html Vet ikke hva det er, men jeg klarer ikke helt å tro på denne historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 23. juni 2021 #1983 Del Skrevet 23. juni 2021 Liker at det som skulle bli Norges største podcast tilsynelatende døde etter ca. to uker (10 episoder), og at alle oppskriftene (som skulle bli hovedinnholdet på bloggen, etter at alle de villige hadde betalt for bruk ut året (for å unngå "kulinarisk forbannelse" og whatnot...)) også døde etter en drøy måned... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 23. juni 2021 #1984 Del Skrevet 23. juni 2021 Den type blogging basert på drama og «ærlig og usminket» personlighet som han har haldt på med har som regel ein utløpsdato. I begynnelsen går det heilt greitt å dra til seg lesarar med livshistorier, dårleg helse og kontroversar generelt, men etterkvart vert publikum leie av den same mølla heile tida og forsvinn sakte men sikkert. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 23. juni 2021 #1985 Del Skrevet 23. juni 2021 decker skrev (11 minutter siden): Den type blogging basert på drama og «ærlig og usminket» personlighet som han har haldt på med har som regel ein utløpsdato. I begynnelsen går det heilt greitt å dra til seg lesarar med livshistorier, dårleg helse og kontroversar generelt, men etterkvart vert publikum leie av den same mølla heile tida og forsvinn sakte men sikkert. Hvor mange hjerter gidder folk å sende for den samme historien med døde barn, pillebruk og sykdomsprat? Jeg forstår det bare ikke. Å når han sitter der for 100 gang å bæser om denne prolapsen, burde han ta turen innom mamma på hjul sin blogg. Du ser ikke henne holde på slik, selv om hun hadde hatt all rett og grunn til det. Hele fyren er intet annet enn patetisk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 24. juni 2021 #1986 Del Skrevet 24. juni 2021 Skrottefar skrev (5 timer siden): Nå blir det salg av Hoftepluss igjen etter at han forrige trakk seg, og den som skal kjøpe mener det er en gullgruve, Jævelen sier ikke noe særlig mer enn at alt skal være på plass med kontrakter og slikt i løpet av uka, så da vet vi det 😛 https://kokkejaevel.blogg.no/hei-er-hoftepluss-as-fortsatt-til-salgs.html «Elleville nyheter» varslet i morgen! « æ får nesten ikkje sove « De e så spænnanes! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 24. juni 2021 #1987 Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) Mollami skrev (6 timer siden): «Elleville nyheter» varslet i morgen! « æ får nesten ikkje sove « De e så spænnanes! Klart fansen var spente! De hadde da sannelig gjort seg sine tanker om hvem som skulle kjøpe spisestedet😂 En skriver at det må være en berømt person som har meldt interesse, men hvem🤔 Andre foreslår Hellstrøm, Arne Hjeltnes eller Petter Stordalen. Så viser det seg at det er en lokaleid kafé som driver i samme kjøpesenter som overtar😆 Endret 24. juni 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. juni 2021 #1988 Del Skrevet 24. juni 2021 Finlay skrev (3 timer siden): Klart fansen var spente! De hadde da sannelig gjort seg sine tanker om hvem som skulle kjøpe spisestedet😂 En skriver at det må være en berømt person som har meldt interesse, men hvem🤔 Andre foreslår Hellstrøm, Arne Hjeltnes eller Petter Stordalen. Så viser det seg at det er en lokaleid kafé som driver i samme kjøpesenter som overtar😆 Og det var en ellevill nyhet? Snakker om å hause opp stemningen for å få klikk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 24. juni 2021 #1989 Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) Oppland skrev (2 timer siden): Og det var en ellevill nyhet? Snakker om å hause opp stemningen for å få klikk. Virker som om følgerne tror han er en større kjendis enn han i realiteten er. De kobler ham uten videre med Hellstrøm og Petter Stordalen, og kommenterte et gammelt bilde av kokken i militæret med at dette kan bare bety EN ting. Nå, NÅ skal han være med i Kompani Lauritzen! Det er nå trøysamt da🤣 Endret 24. juni 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 24. juni 2021 #1990 Del Skrevet 24. juni 2021 «Opp som en bjørn, ned som en skinnfell» har vel sjelden passet bedre 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. juni 2021 #1991 Del Skrevet 25. juni 2021 Finlay skrev (På 24.6.2021 den 13.18): Virker som om følgerne tror han er en større kjendis enn han i realiteten er. De kobler ham uten videre med Hellstrøm og Petter Stordalen, og kommenterte et gammelt bilde av kokken i militæret med at dette kan bare bety EN ting. Nå, NÅ skal han være med i Kompani Lauritzen! Det er nå trøysamt da🤣 Følgerne gjør jo faktisk jobben for ham ved å generere fantasifull klikkåte. Han burde jo betale dem, ikke at de betaler ham. Jøsses. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 25. juni 2021 #1992 Del Skrevet 25. juni 2021 Håper ny eier (for meg totalt ukjent bedrift på et kjøpesenter i Alta) endrer til et mer tiltalende navn. Hoftepluss er ikke særlig selgende. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 25. juni 2021 #1993 Del Skrevet 25. juni 2021 Mollami skrev (På 24.6.2021 den 2.49): «Elleville nyheter» varslet i morgen! « æ får nesten ikkje sove « De e så spænnanes! Jeg syns du skrev at «Nå var han så full i pågangsmot og energi at han likevel ikke skulle selge hoftepluss (Sjokk 🤔 ) Så var det altså kjøper som hadde trukket seg. Igjen og igjen er det synsing og det dere tror dere har rett i her inne,det er jo bare til å skratte høyt av! Lykke til med søvnen,du finner sikkert på noe som du tror du har rett i! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 25. juni 2021 #1994 Del Skrevet 25. juni 2021 Lopploella skrev (5 timer siden): Håper ny eier (for meg totalt ukjent bedrift på et kjøpesenter i Alta) endrer til et mer tiltalende navn. Hoftepluss er ikke særlig selgende. Hva i alle dager er galt med hoftepluss?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. juni 2021 #1995 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) Snacky skrev (1 time siden): Jeg syns du skrev at «Nå var han så full i pågangsmot og energi at han likevel ikke skulle selge hoftepluss (Sjokk 🤔 ) Så var det altså kjøper som hadde trukket seg. Igjen og igjen er det synsing og det dere tror dere har rett i her inne,det er jo bare til å skratte høyt av! Lykke til med søvnen,du finner sikkert på noe som du tror du har rett i! Om han nølte med å selge Hoftepluss, eller om kjøper trakk seg, vet vi strengt tatt ingenting om😊 Salget er heller ikke endelig avgjort, etter hva Kokkejævel selv opplyser. Så her er det du som synser😊 Endret 25. juni 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. juni 2021 #1996 Del Skrevet 25. juni 2021 Lopploella skrev (7 timer siden): Håper ny eier (for meg totalt ukjent bedrift på et kjøpesenter i Alta) endrer til et mer tiltalende navn. Hoftepluss er ikke særlig selgende. Han han har jo forsåvidt ordene sine i behold da, når han legger opp til spekulasjoner med: "Jeg har solgt Hoftepluss - dere gjetter aldri til hvem!" Nei, hvordan skulle folk kunne gjette at en annen lokal sjappe i Alta skal overta spisestedet hans? Altså eieren av en kafe som svært få utenfor Alta vet eksisterer😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 26. juni 2021 #1997 Del Skrevet 26. juni 2021 Snacky skrev (6 timer siden): Jeg syns du skrev at «Nå var han så full i pågangsmot og energi at han likevel ikke skulle selge hoftepluss (Sjokk 🤔 ) Så var det altså kjøper som hadde trukket seg. Igjen og igjen er det synsing og det dere tror dere har rett i her inne,det er jo bare til å skratte høyt av! Lykke til med søvnen,du finner sikkert på noe som du tror du har rett i! Sorry, Kokkejævel! Vi er alle feilbarlige mennesker😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 26. juni 2021 #1998 Del Skrevet 26. juni 2021 Snacky skrev (6 timer siden): Hva i alle dager er galt med hoftepluss?? Ikke noe galt med dét.😊 Tenker at det spiller på at maten er så god, at den ‘legger seg på hoftene’ bl.a.? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 26. juni 2021 #1999 Del Skrevet 26. juni 2021 panzerpølsa skrev (På 23.6.2021 den 22.48): Hvor mange hjerter gidder folk å sende for den samme historien med døde barn, pillebruk og sykdomsprat? Jeg forstår det bare ikke. Å når han sitter der for 100 gang å bæser om denne prolapsen, burde han ta turen innom mamma på hjul sin blogg. Du ser ikke henne holde på slik, selv om hun hadde hatt all rett og grunn til det. Hele fyren er intet annet enn patetisk. “Døde barn”, er to sønner han har mistet. Slike tragedier følger en hele livet, så dét synes jeg var upassende i en ‘oppramsing’ over ting man irriterer seg over! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 26. juni 2021 #2000 Del Skrevet 26. juni 2021 Hadde jeg vert «Kokkejævel», ville jeg kutta ut alle tanker om podcast, -der har han ingenting å gjøre. YouTube- kokkelering derimot, tror jeg kunne vert hans arena! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå