Pasha Skrevet 5. februar 2024 #2641 Del Skrevet 5. februar 2024 han har jo fått en slags konkurent i en Toms matprat. kanskje derfor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. april 2024 #2642 Del Skrevet 17. april 2024 Kokken viser sin joviale og festlige side i Kjerringtankers kommentarfelt for tiden. Mannen kan ikke ha det helt bra med seg selv sånn som han holder på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 17. april 2024 #2643 Del Skrevet 17. april 2024 panzerpølsa skrev (10 minutter siden): Kokken viser sin joviale og festlige side i Kjerringtankers kommentarfelt for tiden. Mannen kan ikke ha det helt bra med seg selv sånn som han holder på. Huff og huff… Har selv bitt meg merke i clickbait «KREFT»-overskriftene hans på egen blogg i det siste. Tror det er som du sier, han har det ikke helt bra med seg selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 17. april 2024 #2644 Del Skrevet 17. april 2024 RachelGreen skrev (2 timer siden): Huff og huff… Har selv bitt meg merke i clickbait «KREFT»-overskriftene hans på egen blogg i det siste. Tror det er som du sier, han har det ikke helt bra med seg selv. Sånn har han alltid holdt på 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. april 2024 #2645 Del Skrevet 17. april 2024 Har han ikke kreft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. april 2024 #2646 Del Skrevet 17. april 2024 Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. april 2024 #2647 Del Skrevet 27. april 2024 Heartgirl skrev (På 17.4.2024 den 20.36): Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. Han valgte selv å ikke bli inkludert i topplista selv om hadde mer enn nok lesere til å forbli nummer 1, men han mente det var for belastende å være på lista eller noe, om jeg ikke husker helt feil 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 28. april 2024 #2648 Del Skrevet 28. april 2024 Heartgirl skrev (På 17.4.2024 den 20.36): Hva i all verden er det som foregår på blogg. Voksne folk som sitter og lager drama i kommentarfeltene til hverandre. Han ligger jo ikke som nr.1. Jeg tok en titt men jeg så ham ikke men fant bloggen hans. I 2019 når tråden ble opprettet, gjorde han nok det… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. april 2024 #2649 Del Skrevet 28. april 2024 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå