Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Mollami skrev (5 timer siden):

“Døde barn”, er to sønner han har mistet. Slike tragedier følger en hele livet, så dét synes jeg var upassende i en ‘oppramsing’ over ting man irriterer seg over!

Det er vel det at han stadig bruker tragediene som klikk-åte på bloggen sin. Jeg personlig føler at han selger ut sorgen, og det finner jeg usmakelig og respektløst. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (12 timer siden):

Om han nølte med å selge Hoftepluss, eller om kjøper trakk seg, vet vi strengt tatt ingenting om😊 Salget er heller ikke endelig avgjort, etter hva Kokkejævel selv opplyser.

Så her er det du som synser😊

Really? Hva med å vente litt med å hive seg over tastaturet til dere faktisk vet hva som skjer? For siden dere ikke vet om det var han som nølte eller kjøper som trakk seg,så var jo flere av dere veldig raske til å dømme at det var han som plutselig ikke ville selge. Og sånn synsing er det jammen mye fra dere her inne! Jippi om dere kan få synse eller skrive noe negativt,når det er noe positivt han kommer med er det helt stille fra de fleste av dere. Lurer på om dere er slik i det virkelige livet også!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Snacky skrev (18 minutter siden):

Really? Hva med å vente litt med å hive seg over tastaturet til dere faktisk vet hva som skjer? For siden dere ikke vet om det var han som nølte eller kjøper som trakk seg,så var jo flere av dere veldig raske til å dømme at det var han som plutselig ikke ville selge. Og sånn synsing er det jammen mye fra dere her inne! Jippi om dere kan få synse eller skrive noe negativt,når det er noe positivt han kommer med er det helt stille fra de fleste av dere. Lurer på om dere er slik i det virkelige livet også!

Jeg kan gjerne si en positiv ting om Kokkejævel.

Synes han er flink til å skjerme det yngste barnet. Nå leser jeg sjelden bloggen (synes kommentarfeltet på Facebook er betydelig mer underholdende😅), men mener det knapt har vært bilder av barnet. Heller ikke inngående beskrivelser av personlighet o.l. Det synes jeg er flott!👍 Har sett at følgerne ønsker seg bilder, uten at han gir etter👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky skrev (5 timer siden):

«Dere her inne»?? Du er jo her inne selv…

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (3 timer siden):

«Dere her inne»?? Du er jo her inne selv…

Det er jeg,men er ikke en av dem som hiver seg over den minste ting han skriver om og vrir det om til en negativ sannhet. Men ok,veldig mange av dere her inne da! Det er utrolig mye synsing,du kan jo lese hele tråden fra start så ser du selv. Han kan ikke gjøre mye rett i de flestes øyne,virker som flere gnir seg i nevene i glede før de hamrer løs på tastaturet! Nå sist var det salget/ikke salget av hoftepluss.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (8 timer siden):

Jeg kan gjerne si en positiv ting om Kokkejævel.

Synes han er flink til å skjerme det yngste barnet. Nå leser jeg sjelden bloggen (synes kommentarfeltet på Facebook er betydelig mer underholdende😅), men mener det knapt har vært bilder av barnet. Heller ikke inngående beskrivelser av personlighet o.l. Det synes jeg er flott!👍 Har sett at følgerne ønsker seg bilder, uten at han gir etter👍

Tipp topp tommel opp! 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (10 timer siden):

Det er vel det at han stadig bruker tragediene som klikk-åte på bloggen sin. Jeg personlig føler at han selger ut sorgen, og det finner jeg usmakelig og respektløst. 

Så når han skriver fra hjertet sitt og tankene sine,så er det klikkåte for å selge sorgen sin? Her er det faktisk du som er kynisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med alle sine vondter og mens han venter på rygg-operasjonen så skal kokken ha for sin stå-på-vilje, stiller opp og gjør så godt han kan for bedriftene sine. Det er kanskje ikke det beste for helsa, men han gjør det for det som har vært hjertebarna sine, Hoftepluss og FyFader og dets ansatte :klappe:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er totalt avsporing, men jeg lurer oppriktig på hvorfor navnet hoftepluss er valgt? Syns det er et annerledes navn i serveringsbransjen, syns nesten det er litt kult. Får du mer på hoftene, eller er det et nikk til dem som har brukket lårhalsen (det er min type humor). Noen som vet? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northelia skrev (10 timer siden):

Dette er totalt avsporing, men jeg lurer oppriktig på hvorfor navnet hoftepluss er valgt? Syns det er et annerledes navn i serveringsbransjen, syns nesten det er litt kult. Får du mer på hoftene, eller er det et nikk til dem som har brukket lårhalsen (det er min type humor). Noen som vet? 

Svarer deg i nytt blogginnlegg nå 😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (12 timer siden):

Selv med alle sine vondter og mens han venter på rygg-operasjonen så skal kokken ha for sin stå-på-vilje, stiller opp og gjør så godt han kan for bedriftene sine. Det er kanskje ikke det beste for helsa, men han gjør det for det som har vært hjertebarna sine, Hoftepluss og FyFader og dets ansatte :klappe:

Flott sagt 😊👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en leser bloggen ,og gjerne litt mellom linjene - ja da ser vi en desperat mann. Når følgerene avtar - da kjøres det på uten bremser. Blir folk aldri lei av dette "stakkars meg".  (Sykdom og død)  Alle virkemidler brukes for å sette seg selv i sentrum og dyrke egoet.                                                               *det blir en del selfies med fans på sommeren.                                                              *er bevisst at min blogg har like mange lesere som ei middels stor avis.                          *på topp 10 eller 15 mest leste nettsidene i konkurranse med nrk, vg, dagbladet osv.          *blitt voksen og ferdig med den voldsomme persondyrkelsen.                                                  Og ja-  denne mannen VIL gjerne være kjendis. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (7 timer siden):

Svarer deg i nytt blogginnlegg nå 😂😂

😅 Syns som sagt navnet er artig og uforventet i den bransjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (12 timer siden):

Når en leser bloggen ,og gjerne litt mellom linjene - ja da ser vi en desperat mann. Når følgerene avtar - da kjøres det på uten bremser. Blir folk aldri lei av dette "stakkars meg".  (Sykdom og død)  Alle virkemidler brukes for å sette seg selv i sentrum og dyrke egoet.                                                               *det blir en del selfies med fans på sommeren.                                                              *er bevisst at min blogg har like mange lesere som ei middels stor avis.                          *på topp 10 eller 15 mest leste nettsidene i konkurranse med nrk, vg, dagbladet osv.          *blitt voksen og ferdig med den voldsomme persondyrkelsen.                                                  Og ja-  denne mannen VIL gjerne være kjendis. 

Jeg synes faktisk ikke at det er «stakkars meg»,men derimot realiteten i hans liv,og det er ikke noe man bare kan legge av seg,og det er spesielt tungt på merkedager. Jeg har selv holdt to døde babyer i armene mine,det setter varige arr i sjelen. Om han være kjendis…det vet jeg ikke noe om,men i så fall so what? Landet er fullt av mennesker som vil være det,ser ikke noe galt i det heller jeg,vi er alle forskjellige. Enhver av de som melder seg på realityprogrammer vil også være kjendiser. Jeg dømmer ingen fordi de ikke er lik meg selv som aldri ville vært kjendis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på når har han tid til å være med dette etterlengtede barnet? Først er det 10 timers arbeidsdager, så er det daglig tur til Komsalaia, så flater han ut på sofaen. Så,oppdatering på blogg. Lurer på hvor mange minutter sønnen ser faren i løpet av et døgn….

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky skrev (7 timer siden):

Jeg synes faktisk ikke at det er «stakkars meg»,men derimot realiteten i hans liv,og det er ikke noe man bare kan legge av seg,og det er spesielt tungt på merkedager. Jeg har selv holdt to døde babyer i armene mine,det setter varige arr i sjelen. Om han være kjendis…det vet jeg ikke noe om,men i så fall so what? Landet er fullt av mennesker som vil være det,ser ikke noe galt i det heller jeg,vi er alle forskjellige. Enhver av de som melder seg på realityprogrammer vil også være kjendiser. Jeg dømmer ingen fordi de ikke er lik meg selv som aldri ville vært kjendis.

Ett godt tips er å lese bloggen. Kanskje du får lyst til å bli kjendis også 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Finlay
Skrottefar skrev (På 26.6.2021 den 21.32):

I utgangspunktet enig. Han står på.

Men ikke uten å utbrodere til det kjedsommelige hva det koster av smerter og lidelser, og i tillegg fortelle at han er sommervikar for en med prolaps i ryggen! 

HAN - med en prolaps som er verre enn alle andres (det MÅ den være!) stepper inn for en svekling som sykmelder seg (med andre ord en som beriker seg på andres bekostning). HAN jobber døgnet rundt med prolaps han. Og går attpåtil fjelltur hver eneste dag etter arbeidsdagens slutt!

Flott at han står på for bedriften. Men det sett så mye bedre ut uten disse stikkene mot ansatte. Det er ikke første gang han har en nedlatende tone overfor sykmeldte.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (3 timer siden):

Ett godt tips er å lese bloggen. Kanskje du får lyst til å bli kjendis også 🤓

Jeg er fast leser av bloggen hans 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Ut fra der han selv skriver er det et tveegget sverd at han jobber der. Han skrev jo at mange i Alta boikottet stedene hans og han så for seg at når ny eier overtok ville omsetningen øke med 25% fordi folk da ville komme tilbake når han var ute av bildet. 

Det er forøvrig veldig stygt å henge ut ansatte som er sykemeldt på en blogg på denne måten. Spesielt når han setter det opp mot sin egen innsats og offervilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, CecilieX said:

Ut fra der han selv skriver er det et tveegget sverd at han jobber der. Han skrev jo at mange i Alta boikottet stedene hans og han så for seg at når ny eier overtok ville omsetningen øke med 25% fordi folk da ville komme tilbake når han var ute av bildet. 

Det er forøvrig veldig stygt å henge ut ansatte som er sykemeldt på en blogg på denne måten. Spesielt når han setter det opp mot sin egen innsats og offervilje. 

Det er jeg enig i, hvis det var meg som «sykemeldte meg» for samme sak som han selv klager over hadde jeg følt meg hengt ut av den slags omtale (selv om den er nøytral, ikke-kritisk). Altså, nå er det selvsagt ikke naturlig at en vanlig ansatt strekker seg like langt som en eier/leder - men likevel.

Og så er han selvsagt som vanlig ikke i stand til å se problemet med det han har skrevet, at folk synes det er over streken.

Endret av Andrea59
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...