elien Skrevet 22. april 2021 #1601 Del Skrevet 22. april 2021 Trodde leger i dag er veldig OBS på medikamenter og bilkjøring, jeg fikk for noen år siden valg av min lege, serfikat eller medikamenter. For meg så hadde jeg ikke noe valg, og leverte inn "lappen". Og det var ikke noe sterkere tabletter jeg hadde, sånn ca likt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. april 2021 #1602 Del Skrevet 22. april 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. april 2021 #1603 Del Skrevet 22. april 2021 Må leses!😅 https://vibbedille.blogg.no/eg-har-anmeldt-kokkejaevel.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. april 2021 #1604 Del Skrevet 22. april 2021 Finlay skrev (13 minutter siden): Må leses!😅 https://vibbedille.blogg.no/eg-har-anmeldt-kokkejaevel.html Humrer 🤣 Men, så er spørsmålet, hvor lang tid tar det før jævelen setter i gang med kommenterings-bonanza på det innlegget? 😜 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 22. april 2021 #1605 Del Skrevet 22. april 2021 Finlay skrev (14 minutter siden): Må leses!😅 https://vibbedille.blogg.no/eg-har-anmeldt-kokkejaevel.html Helt enig! Forøvrig klikker jeg meg inn på vibbedille sin blogg hver dag -fordi hun virkelig fortjener mest mulig klikk inn. Hun har en fantastisk god blogg som det ligger MYE arbeid bak. Ærlig og redlig arbeid. Ikke sånn juksetall fordi mannen hennes reklamerer 4 ganger om dagen i alle fora for bloggen hennes. Ikke fordi blodfansen til mister kokkejævel håper på mer privat info i konas blogg. Men Vibbedille har over tid bygd seg oppe en fast leseskare- fordi hun faktisk KUN får lesere som oppriktig liker og ønsker å lese bloggen hennes. (Bortsett fra mister jævel selv da -som klikker seg inn så han kan mobbe, trakassere og tråkke ned på henne i kommentarfelt og egen blogg). Men de andre rundt 5-6000 lesere hun har -de har hun oppriktig jobbet for og fortjent fått. Håper Vibbedille fortsetter å få mange lesere -som er henne vel fortjent!! Og all ære for at hun svarer saklig tilbake -ikke går ned på kokkejævels sin ynkelige nivå. Og ja - hun har da forlengst informert om at hun var Influenser brukeren her på KG - det var da jammen ingen hemmelighet! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 22. april 2021 #1606 Del Skrevet 22. april 2021 I Kokkens første blogginnlegg i dag, det er forøvrig morsom lesning, innlegget som har som overskrift at han får penger igjen på skatten og at han er innkalt til lensmannen pga å ha kjørt i ruspåvirket tilstand, tenk han skriver også at han legger seg langflat og beklager innlegg der han har forteller om inntak av Paralgin Forte og samtidig bilkjøring. Bra, tenker jeg. Han tok til seg kritikken og vil rette opp. Vel, nei. Han har ikke lært noe. I det siste innlegget hvor han skal fortelle om dagens trimtur. ... For hva er det vi får lese der? Joda, mannen tar dobbel dose for å komme seg til topps, altså fire tabletter som neppe er foreskrevet. Fire tabletter er overdose, det er forgiftning. Står ingen ting om han tok bilen hjem, og det får vi inderlig håpe han ikke gjør. For fire tabletter blir ikke halvert på en time, på fire tabletter vil selv den mest garva være ruset. Lærer ingen ting denne mannen om at han har påvirkningskraft og derfor bør være kritisk i forhold til hva som deles. Riktig legemiddelbruk kan han tydeligvis ingen ting om, og han bør holde sitt feilbruk for seg selv. Makan! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. april 2021 #1607 Del Skrevet 22. april 2021 ClusterOfGrapes skrev (13 minutter siden): Står ingen ting om han tok bilen hjem, og det får vi inderlig håpe han ikke gjør. Tviler på at han tok bil til og fra den turen, for de bor vel bare et par hundre meter fra der hvor stigningen opp til Komsatoppen begynner 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 22. april 2021 #1608 Del Skrevet 22. april 2021 Skrottefar skrev (13 minutter siden): Tviler på at han tok bil til og fra den turen, for de bor vel bare et par hundre meter fra der hvor stigningen opp til Komsatoppen begynner 🙂 Det er jaggu bra!🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. april 2021 #1609 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) Innlegget om tisseprøve er et veldig godt eksempel på at det er vanskelig å skille. Han har skrevet innlegg på innlegg om KG og kloakken her inne og hvordan han har blitt meldt både hit og dit. Dette er nå en befestet sannhet blant leserne. I det innlegget spøker han med at KG og Vibbedille har meldt pillemisbruket hans til politiet. Må innrømme at jeg ikke synes «dementiet» var helt tydelig. Han skriver at «han spøker litt, han skal ikke ta tisseprøve», men lar det dermed henge om han har blitt meldt til politiet. Og i kommentarfeltet dukker det opp noen som i alle fall har lest det som sant. Ingen har foreløpig korrigert vedkommende. Snedig strategi da, kan jo bare avskrive det som misforstått humor. Problemet er bare at han allerede har fylt følgernes hoder med hvor forferdelige folk er her inne og da tar de ikke disse påstandene som spøk. Endret 22. april 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnita Skrevet 22. april 2021 #1610 Del Skrevet 22. april 2021 Slik jeg skjønner retningslinjene til blogg.no bryter han jevnlig deres punkt 4.5. Der står det helt klart at det ikke er lov til å forherlige eller reklamere for blant annet reseptbelagte medikamenter. Og om ikke flere av innleggene hans er forherligelse av medisinene han bruker vet ikke jeg hva som er det.... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar1 Skrevet 22. april 2021 #1611 Del Skrevet 22. april 2021 Linnita skrev (14 minutter siden): Slik jeg skjønner retningslinjene til blogg.no bryter han jevnlig deres punkt 4.5. Der står det helt klart at det ikke er lov til å forherlige eller reklamere for blant annet reseptbelagte medikamenter. Og om ikke flere av innleggene hans er forherligelse av medisinene han bruker vet ikke jeg hva som er det.... Hvor rapporterer man sånt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnita Skrevet 22. april 2021 #1612 Del Skrevet 22. april 2021 Mar1 skrev (15 minutter siden): Hvor rapporterer man sånt? Det vet jeg ikke. Så ingen plasser på blogg.no hvor man kunne rapportere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 22. april 2021 #1613 Del Skrevet 22. april 2021 Tommel opp for at kokken har tatt til seg kritikken som har komt rundt innhold om overdreven medisinbruk og bilkjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 22. april 2021 #1614 Del Skrevet 22. april 2021 2 hours ago, Mar1 said: Hvor rapporterer man sånt? http://support.blogg.no. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 22. april 2021 #1615 Del Skrevet 22. april 2021 Helt ærlig, med tanke på bloggen til kone-moren så mistenker jeg at dette bare er nok et spinoff-produkt fra kokken. Som forretningskonsept er det jo helt genialt: få noen i nær relasjon- fortrinnsvis noen man har felles økonomi med, til å produsere ett eller annet som er økonomisk bærekraftig, tau inn lesere fra egne rekker og vipps- inntektene ruller inn helt av seg selv. Har ikke lest eller engasjert meg i bloggen til fruen, så ha meg unnskyldt om jeg tar i for hard nå, men hun får jo masse kred og sympati for at hun nærmest blir overkjørt av mannen. For meg fremstår det hele som et velregissert stunt fra en som har nese for business og som stadig jakter neste marked som genererer reklame- og klikk inntekter. Kanskje det slett ikke er synd på henne? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 23. april 2021 #1616 Del Skrevet 23. april 2021 Influenseren skrev (6 timer siden): http://support.blogg.no. Her må man vel h blogg selv for å rapportere? Kom ikke videre uten å skrive inn bloggadresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. april 2021 #1617 Del Skrevet 23. april 2021 gmail skrev (5 minutter siden): Her må man vel h blogg selv for å rapportere? Kom ikke videre uten å skrive inn bloggadresse hjelp@blogg.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 23. april 2021 #1618 Del Skrevet 23. april 2021 Turkis Sau skrev (1 time siden): hjelp@blogg.no Den har ikke vært i bruk på mange år, fikk jeg beskjed om da jeg tok kontakt via kontaktskjema en gang. Ligger den ute noe sted? Du trenger ikke skrive din bloggadresse der. Du kan skrive "har ikke blogg" eller noe. Mitt skjema kom gjennom og jeg fikk svar så lenge jeg skrev noe som helst i de feltene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. april 2021 #1619 Del Skrevet 23. april 2021 Rainbow skrev (6 minutter siden): Den har ikke vært i bruk på mange år, fikk jeg beskjed om da jeg tok kontakt via kontaktskjema en gang. Ligger den ute noe sted? Du trenger ikke skrive din bloggadresse der. Du kan skrive "har ikke blogg" eller noe. Mitt skjema kom gjennom og jeg fikk svar så lenge jeg skrev noe som helst i de feltene. Ah, ok. Fikk den opp når jeg googlet kontakt blogg.no, har ikke prøvd den selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 23. april 2021 #1620 Del Skrevet 23. april 2021 (endret) Han har lite å skrive om, siden han starter blogging om morgenen om at folk må lese konas blogg. Uff hun ramlet ned til under 11000 😎, her må han bidra har han funnet ut. Han kommer vel med blogg i kveld om piller og topp tur 🤣🤣🤣 Endret 23. april 2021 av Winther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå