Gå til innhold

Når man ikke har akseptable interesser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer mener så mangt om menns interesser, det er visse interesser som er dealbreakers osv. Damer kan selv drive med omtrent hva de vil uten at det byr på problemer. Det er ikke slik at dersom en dame liker å strikke, så er det en dealbreaker. 

Hva slags interesser har menn lov til å ha utenom trening og "mekking"?

Hvis man blir spurt om hva man driver med og man ikke har akseptable interesser, hva svarer man da? Man kan i hvert fall ikke nevne interesser i tinderteksten etc, og jeg hater å få dette spørsmålet når interessene mine ikke er bra nok, men snarere dealbreakers. 

Anonymkode: 3167c...3c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer mener så mangt om menns interesser, det er visse interesser som er dealbreakers osv. Damer kan selv drive med omtrent hva de vil uten at det byr på problemer. Det er ikke slik at dersom en dame liker å strikke, så er det en dealbreaker. 

Hva slags interesser har menn lov til å ha utenom trening og "mekking"?

Hvis man blir spurt om hva man driver med og man ikke har akseptable interesser, hva svarer man da? Man kan i hvert fall ikke nevne interesser i tinderteksten etc, og jeg hater å få dette spørsmålet når interessene mine ikke er bra nok, men snarere dealbreakers. 

Anonymkode: 3167c...3c5

Fjelltur,trening,gå på standup show kan for eksempel være en interesse.

Anonymkode: b1c14...fac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det ikke om hva som er akseptabelt, men hva vi kan dele med hverandre, og hvordan livsstilene våre matcher. Jeg er ikke så interessert i å date menn som er ekstremt opptatt av å kjøre motorsykkel, for eksempel. Ikke fordi jeg synes det er harry, men fordi jeg på ingen måte vil sitte på, eller kjøre motorsykkel selv, og fordi jeg hadde kommet til å være bekymret for ham hver gang han var på tur.

Hva slags interesser mener du kvinner ser på som uakseptable, egentlig?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten late som du er interessert i friluftsliv og fjellturer hvis du som mann skal date i Norge. Sånn er det bare, ellers får du ingen matcher 

Anonymkode: 7df7c...22e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Svartfugl skrev:

For meg handler det ikke om hva som er akseptabelt, men hva vi kan dele med hverandre, og hvordan livsstilene våre matcher. Jeg er ikke så interessert i å date menn som er ekstremt opptatt av å kjøre motorsykkel, for eksempel. Ikke fordi jeg synes det er harry, men fordi jeg på ingen måte vil sitte på, eller kjøre motorsykkel selv, og fordi jeg hadde kommet til å være bekymret for ham hver gang han var på tur.

Hva slags interesser mener du kvinner ser på som uakseptable, egentlig?

Jeg synes det er ganske ille om du ikke tåler at menn er opptatt av motorsykkel og kanskje helst unngår disse. Jeg har aldri sittet på en motorsykkel selv, men er holdningen jeg reagerer på (selv om du sier at du er bekymret). Illustrerer noe av poenget mitt. Menn står ikke fritt til å drive med det man har lyst til, med mindre man er villig til å snevre inn mulighetene. 

Det er noen åpenbare interesser som de fleste kan tenke seg til, som man bør holde kjeft om så lenge som mulig, til dama liker deg godt nok. 

Anonymkode: 3167c...3c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Damer kan drive med hva de vil" - ja, for menn som ikke kan være kresne. Det er nok av menn som bryr seg om dette. Kjæresten spurte meg tidlig i forholdet om hva jeg drev med og hvor mye, og det var tydelig at han tenkte over om våre livsstiler var kompatible.

Aller helst bør vi ha minst en ting felles som vi kan gjøre sammen. I et langt liv bør man ha noen fellespunkter.

Utover det er det helt greit at han har noen interesser vi ikke deler, som han gjør på egen hånd. Da er det jo fint at det er hobbyer som trener deg enten mentalt eller fysisk, og der han får dekket noe sosial tid.

Som voksen merker jeg jo at tiden må prioriteres mer. Jeg har tid jeg bruker på jobb/karriere, tid jeg skal treffe familie, tid jeg skal treffe venninner, tid jeg skal være med kjæresten, og i tillegg fysisk trening og noe kreativt jeg vil drive med. Da er det klart at jeg er selektiv med tiden min, og vil at fritiden også er "produktiv" på et vis, enten ved å bruke kreative evner, være sosial, fysisk aktiv eller gjøre noe annet som er utviklende. Så nei, jeg kunne ikke datet en mann hvis 'hobby' var dataspill. 

Anonymkode: aefbc...173

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sveiper automatisk bort fjelltur- og friluftslivsentusiaster. Treningsnarkomane også. Jeg foretrekker en sprek livstil, men det blir bare litt for mye av det gode når 98 prosent av menna på tinder er noen spreke jævler som aldri sitter i ro.

Anonymkode: 5c01f...5c6

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett på det som positivt om interessene inkluderte gaming, et instrument, brettspill/rollespill, og dyr/akvariehold. For eksempel. 

Ville styrt unna alt som inkluderte båter, golf, utstrakt reising og stort alkoholinntak ("liker å feste").

Anonymkode: 5305a...91e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har godt av å ha en hobby eller to. Det som for min del er en dealbreaker, er hobbyer som blir altoppslukende. Og dessverre så føler jeg menn ofte går helt inn i hobbyene sine og setter alt annet bak det. Enten det er fotball, trening, gaming eller festing. Så for min del går det ikke så mye på selve hobbyen, men mer hvordan vedkommende håndterer hobbyen. 

Anonymkode: 1b34f...0cb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer mener så mangt om menns interesser, det er visse interesser som er dealbreakers osv. Damer kan selv drive med omtrent hva de vil uten at det byr på problemer. Det er ikke slik at dersom en dame liker å strikke, så er det en dealbreaker. 

Hva slags interesser har menn lov til å ha utenom trening og "mekking"?

Hvis man blir spurt om hva man driver med og man ikke har akseptable interesser, hva svarer man da? Man kan i hvert fall ikke nevne interesser i tinderteksten etc, og jeg hater å få dette spørsmålet når interessene mine ikke er bra nok, men snarere dealbreakers. 

Anonymkode: 3167c...3c5

Hva er dine interesser ? 

Anonymkode: 68d9b...8c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame med veldig mange interesser, og tror faktisk det er litt derfor jeg er singel, fordi menn blir skremt av at jeg holder på med så mye forskjellig og jeg tror at de ikke føler seg tilstrekkelig. Mange av interessene mine er typiske maskuline interesser, så en jeg datet sa rett ut at han synes jeg var mer mann enn det han var personlighetsmessig. 

Så joda, dette gjelder absolutt for kvinner også. 

Anonymkode: fc643...142

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, visp skrev:

Hva er interessene da? Noe i Dexter-sjangeren?

Det er jo de mest åpenbare som alle kan tenke seg til, men registrerer jo at det er enda flere interesser man ikke har lov til å ha. 

Anonymkode: 3167c...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til menn syns jeg alle interesser er ok, med unntak av gaming, som ofte innebærer en spillavhengig mann, som sitter foran PC en til alle døgnets tider, bleik og råtten i kroppen og hodet, totalt turnoff på alle måter! Har datet en mann på 42 år, uten barn, som sitter oppe til kl.03 hver natt for å spille, som kun spiser Grandiosa og is, og som overhodet ikke har noe sosialt liv ellers utover PC en..

Ila sommer ferien hans, var han ute av huset(bortsett fra butikken) 1 gang på fire uker, jeg mener, herregud, get a life!! Hvem ønsker en sånn mann i livet sitt?!🤮

 

Anonymkode: 6a2e6...b8e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har godt av å ha en hobby eller to. Det som for min del er en dealbreaker, er hobbyer som blir altoppslukende. Og dessverre så føler jeg menn ofte går helt inn i hobbyene sine og setter alt annet bak det. Enten det er fotball, trening, gaming eller festing. Så for min del går det ikke så mye på selve hobbyen, men mer hvordan vedkommende håndterer hobbyen. 

Anonymkode: 1b34f...0cb

Her tror jeg du er inne på noe. Jeg kjenner ofte at det er turn off med menn som legger ut flere bilder av trente kroppsdeler, og gjerne også en video der de løfter vekter. Det blir veldig intenst. Ja, du trener, det er sunt for alle. Men det må vel ikke dokumenteres SÅ nøye? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det kommer til menn syns jeg alle interesser er ok, med unntak av gaming, som ofte innebærer en spillavhengig mann, som sitter foran PC en til alle døgnets tider, bleik og råtten i kroppen og hodet, totalt turnoff på alle måter! Har datet en mann på 42 år, uten barn, som sitter oppe til kl.03 hver natt for å spille, som kun spiser Grandiosa og is, og som overhodet ikke har noe sosialt liv ellers utover PC en..

Ila sommer ferien hans, var han ute av huset(bortsett fra butikken) 1 gang på fire uker, jeg mener, herregud, get a life!! Hvem ønsker en sånn mann i livet sitt?!🤮

 

Anonymkode: 6a2e6...b8e

😄 

Du kjenner tydeligvis ikke mange gamere. 

Disse du beskriver er IKKE gjennomsnittsgameren. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Batteri said:

😄

Du kjenner tydeligvis ikke mange gamere. 

Disse du beskriver er IKKE gjennomsnittsgameren. 

Mer enn nok med denne jeg har datet, som sitter oppe og spiller fra han kommer hjem etter jobb og til klokka 1-3 om natta, som er uten barn selv og tror man kan sove til klokka 13-15 utover dagen, når man har barn å ta vare på..

Noe mer avhengig og uansvarlige, og uten evne til å ta vare på sitt eget liv, og enda verre, delta i andre sitt liv, skal jeg lete lenge etter!!

Vel han ble sparka på hodet ut av mitt, og mitt barns liv i alle fall, takk gud for det!!

Anonymkode: 6a2e6...b8e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gaming er en dealbreaker for mange. Selv hadde jeg sett på det som positivt, siden jeg da kunne fått gjøre det selv også. Hilsen kvinne.

Anonymkode: 7e69d...19a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha ganske sære interesser for at de ikke skal være "lov". Problemet når det kommer til interesser er hvor tidkrevende de er. Å date en som har interessen som nr 1 og dama som nr 2 er ikke veldig sjarmerende. Da gjør deg fort uaktuell som familiefar også. 

For min del er det fint å ha en interesse felles med kjæresten og helst noe hver for oss.

Anonymkode: 85f63...941

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...