Gå til innhold

Hvordan greide Sandberg å kapre en så deilig dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ser for meg en type som Sandberg pese og jukke oppå meg så må jeg si at hun hvertfall er tøff som orker det på regelmessig basis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innbiller meg at når dette forholdet ikke lenger blir skrevet om, så vil forholdet også være over. Kanskje hun er glad i makt og oppmerksomhet, og hvis han forsvinner helt fra det offentlige, så anser hun han ikke lenger som interessant. Men for all del jeg kan ta feil.

Anonymkode: 70272...e07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett skal vi danse, men så de på charterfeber. Synes hun fremsto som typisk "blond" bare lo og " Per ikke så foooooott," men tror også det er med overlegg, smarte damer vet å leke uskyldige og hjelpesløse så faller menn som fluer. Pen er hun da. 

Anonymkode: c446b...7b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun er spes pen, kraftig, dårlig hud og gulbrune tenner. 

Anonymkode: 868a5...efe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, StovnerJune skrev:

Når jeg ser for meg en type som Sandberg pese og jukke oppå meg så må jeg si at hun hvertfall er tøff som orker det på regelmessig basis.

Stygt sagt av deg synes jeg. 

Anonymkode: ba068...1e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det ble kjent trodde jeg det kom til å bli slutt etter noen måneder. Synes det er litt koselig at de fortsatt er sammen. 

Anonymkode: dc64c...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser egentlig ikke så ille ut i dette intervjuet, om hun liker han, og liker det de kan oppnå sammen så er det forståelig syns jeg. Men jeg tror ikke hun hadde vært interessert i han om han bare var mannen i gata. Hun vil nok (videre) opp og fram og han er kanskje en del av planen hennes. 
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9vXwpr/her-er-alle-skal-vi-danse-deltagerne-per-sandberg-og-bahareh-letnes-blir-rivaler

Anonymkode: d286d...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎2019‎-‎09‎-‎14 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Hun er enkel. Han har (hadde) makt og status. Det var alt.

Anonymkode: 88a7c...b22

Men nå da, nå som han har ingenting. Hun er der ennå. Kanskje din forutinntatthet  er feil, ? Tror jammen du må gi deg jeg :-) Misunnelse er den største folkesykdommen. Nr 2 er å vite hva som skjer i andres forhold, det kjente bygdedyret er den 3. Du er litt rammet av de alle ! La nå disse få leke seg sammen, og hvem vet, er det ekte så holder det. Er det spill, neppe, de kjøper hus nå.

Anonymkode: c40bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner går etter penger, ikke utseende.

Anonymkode: 396c2...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert en grei og snill mann. Han var jo gift i mange år tidligere. Synes dette forholdet er ganske morsomt med tanke på FrP sin politikk og deres syn på innvandrere. Men kjærligheten kjenner som man vet ingen grenser 😍

Anonymkode: b838c...8ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst slippe å høre om de og se de i media. Blir kvalm av aldersforskjellen og at de ikke passer sammen. De har helt forskjellig bakgrunn og personlighet osv. Men man kan bli lykkelig med noen som er forskjellig fra en selv på alle måter. Synes det er litt snålt at en gris på 60 skal starte en familie med en på min alder. Stakkars unge som må være hjelpepleier for faren sin.

Anonymkode: be7a4...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.9.2019 den 21.32, ti10 skrev:

Det ser ut som hun har forandret seg litt. Godt mulig hun har tatt noen operasjoner, men uansett, det går da ikke an å si at hun var stygg før ..?!

Nesa er ikke pen. Fryktelig bred og fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frankalexanderberg
På 14.9.2019 den 19.43, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/wPXrrP/per-sandberg-om-kjaeresten-hvis-hun-ryker-ut-blir-jeg-rimelig-forbanna?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Dama er jo kjempedeilig. Og virker oppriktig glad i den mye eldre mannen. 

Anonymkode: ba068...1e1

Vil ikke si akkurat kjempedeilig, veldig seksualisert også 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner går etter penger, ikke utseende.

Anonymkode: 396c2...e3b

Har han så mye penger da? Og hun er jo forretningskvinne og har penger selv vil jeg tro.

Anonymkode: 0bb7a...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iranere er slanger. Møkkafolk. Se på Mazyar K, Sharok Ezazi, Amir mirmotahari. Ekle mennesker.

Anonymkode: e739e...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...