Gå til innhold

Hvordan greide Sandberg å kapre en så deilig dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på om dere hadde ment det samme om hun ikke hadde operert nese, leppefillers osv? Tror ikke det. 

Anonymkode: 62ea6...53b

Hun var ikke spesielt pen før nei. Men fått sponset litt oppgraderinger av kjæresten. Fordelen med en eldre og mer bemidlet mann. 

Anonymkode: 88c40...5a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Baharet

Anonymkode: bf62b...5b0

 

44 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bahare

 

16 minutter siden, tirben skrev:

Bahare

Siden ingen i tråden har klart å skrive navnet hennes riktig så langt: Hun heter Bahareh.

Anonymkode: ac1a9...473

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært vanlig at iranere fikser på nesen sin.  De har ofte en stor krum nese,  og opererer seg derfor til en mindre og rettere nese.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Siden ingen i tråden har klart å skrive navnet hennes riktig så langt: Hun heter Bahareh.

Anonymkode: ac1a9...473

Sannsynligvis alt for vanskelig, i alle fall for litt tungrodde nordmenn.   

Anonymkode: 60b73...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12175668-03FC-4F18-97D4-1E5F01EF8126.jpeg

Anonymkode: 908b4...2ba

Det ser ut som hun har forandret seg litt. Godt mulig hun har tatt noen operasjoner, men uansett, det går da ikke an å si at hun var stygg før ..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk dette er ekte kjærlighet jeg. Magefølelse. :)  Muligens en upopulær oppfatning etter og ha lest tråden så langt, dog. Men de er altfor PR-kåte etter min smak.

Endret av Strawberrie <3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har nå fikset endel på utseende sitt, og har ikke alltid sett sååå bra ut. 

Anonymkode: 62ea6...53b

Enig. Hun ser virkelig ikke bra ut. Synd at hun har ødelagt utseendet sitt med så mye operasjoner, hun var sikkert en pen jente en gang i tiden. 

Anonymkode: 6dbf8...d14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hans ex og hans største kritikker når han startet det forholdet:

image.png.58a8af9cd958fde43b9ad6452915cf23.png

Anonymkode: f53fe...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hyachint31 skrev:

Etter å ha sett de på charterfeber så syns jeg det virker som hun er oppriktig glad i han. 

Jeg tenkte det motsatte, de snakker jo nesten ikke sammen, hun sier bare ja til alt eller flirer litt. Ikke berører de hverandre og jeg ser ikke kjemien eller hva de har til felles. Veldig gøy ser det heller ikke ut til at de har. 

Anonymkode: a7d42...f91

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir pene med operasjoner. Har hun derimot en spennende personlighet? Humor? Dybde? Intelligens? Sjarm? Talenem? 

Anonymkode: a7d42...f91

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til Bahareh annet enn fra diverse avisoppslag.

Pen dame, for all del, og Sandberg er forelsket i henne,  det er tydelig. Om hun er forelsket i ham vet jeg ikke, det er hun sikkert.

Men jeg reagerer på at han sier at "det ligger noe annet bak" hvis hun ble stemt ut.

Hva annet ligger bak enn at folk ikke syntes hun var den beste, ikke den mest sjarmerende, ikke den mest spennende, og dermed fikk færre stemmer enn resten?

Hun har ikke et stort nettverk som stemmer henne opp og frem, og hun er temmelig forglemmelig blant alle de andre,  som enten er flinke, sjarmerende, morsomme, eller spennende .  Det er ikke nødvendig å komme med konspirasjonsteorier fra hans side,  svaret på hvorfor hun ble stemt ut er innlysende, selv for ham.

I løpet av 3 programmer klarte hun ikke å få oppmerksomheten fra seerne, og de stemte dermed på noen andre enn henne. 

Men hun synes sikkert det er fint å bli beskyttet av kjæresten sin.

 

 

Anonymkode: f1427...5ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var ikke spesielt pen før nei. Men fått sponset litt oppgraderinger av kjæresten. Fordelen med en eldre og mer bemidlet mann. 

Anonymkode: 88c40...5a2

Operasjonene ble foretatt flere år før hun traff Sandberg, så er vel neppe han som har sponset disse.

Anonymkode: 02ece...b92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forståelse for forhold der det er aldersforskjell, men jeg sliter med å forstå når det er så mange år som dette. 30 år! Han er på alder med foreldrene til hennes generasjon, og om han er fin eller ikke har ikke så mye med saken å gjøre. Han er mye eldre, ser eldre ut, har levd dobbelt så lenge som henne, har sikkert barn på hennes alder etc. 

Om man synes hun er pen eller ikke, er kanskje ikke relevant for diskusjonen. Hun er ung, han er gammel. 10-20 år hadde vært mer likt aldersmessig. 

Dette forholdet holder ikke så lenge tror jeg, men det er sikkert greit også, aldersforskjellen tatt i betraktning.

Anonymkode: 14c10...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte det motsatte, de snakker jo nesten ikke sammen, hun sier bare ja til alt eller flirer litt. Ikke berører de hverandre og jeg ser ikke kjemien eller hva de har til felles. Veldig gøy ser det heller ikke ut til at de har. 

Anonymkode: a7d42...f91

Så dem på dax18 i fjor. Han satt og så på henne med store øyne hele tiden, mens hun så ikke på ham en eneste gang. 

Anonymkode: 7c826...0ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er forelsket er det ingen tvil om. Hva hun er vil vise seg, hun har stått ved hans side så langt.

Anonymkode: 79b0a...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier det ikke er feil, jeg sier bare at det ikke blir langvarig. 

30 år er mye. Og fyren er ikke spesielt ung for alderen. Han gir nok trygghet og hengivenhet, men ekte kjærlighet fra hennes side? Tviler. 

Anonymkode: 88c40...5a2

Han ser kanskje ikke ut som han er noe yngre enn 59, men han virker ikke akkurat som en satt gammel gubbe. Jeg trodde hun var eldre enn 29, og synes egentlig det ser ut for å være mer "liv og røre" med han enn med henne. Du skal ikke se bort i fra at de er perfekte for hverandre :) 

Anonymkode: cdbfb...30c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hun er iransk og der er det veldig  vanlig at de fikser på nesene sine, fordi de aller fleste damer er født med en stor klumpete nese. For iranere eller damer fra Midtøsten generelt er det helt naturlig å velge en partner som er en god del eldre enn de selv. De tenker at en mann som gjerne er 15 til 25 år eldre enn de selv har livet sitt på stell, ordnet økonomi og vet hva han vil med livet. En sånn mann er en trygg  livsledsager for de. Vi nordmenn ser på utseende humor,pen kropp og noenlunde samme alder som oss selv, når vi skal velge partner. Vi velger med hjertet og hvem som er best i sengen, de velger med fornuften. 

Anonymkode: 67bd9...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...