Gå til innhold

Spandering på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe en kompis har sagt, som jeg kunne visst null og niks om. 

Det er jo ikke et alternativ 

Let opp trangsynt i ordboka. Turnoff med uselvstendige damer også, dette går begge veier. 

Jeg er jo ikke gjerrig når jeg er villig til å bruke/tape disse pengene, men bare ikke vil bruke pengene på henne. Gud bedre. 

Evt må damer bli voksne, vise litt selvstendighet og skjønne at likestilling går begge veier. Utgangspunktet er at man betaler for seg og sitt. 

Anonymkode: 98c02...0ce

Jo å avlyse før en date er alltid et alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnprinsipp til et menneske man aldri har møtt på før, og har "truffet en på internett" at man ikke bruker en krone på det. Fordi i sånne tilfeller er det kun begjær som råder. Derfor er det bedre å dele prisen på hotellrom og kondomer. 

Anonymkode: c9ba3...654

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grunnprinsipp til et menneske man aldri har møtt på før, og har "truffet en på internett" at man ikke bruker en krone på det. Fordi i sånne tilfeller er det kun begjær som råder. Derfor er det bedre å dele prisen på hotellrom og kondomer. 

Anonymkode: c9ba3...654

De skal på en DATE ikke sextreff!!

Anonymkode: 26db1...811

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De skal på en DATE ikke sextreff!!

Anonymkode: 26db1...811

Her er det snakk om utgift håndtering, fordi mannen vil ikke legge ut. Og alle date i Norge ender med sex. 

Anonymkode: c9ba3...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes damer som forventer å bli spandert på er turn off. Derfor hadde jeg heller ikke invitert med noen jeg regnet med kom til å forvente det, på date. Du får se se om hun tar initiativ til å dele regningen eller spandere en runde når det er hennes tur, alt ettersom. Gjør hun ikke det, er det bare å betale for å unngå en klein situasjon (du inviterte, tross alt) og lete videre etter noen andre som er mer i din gate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kleint om kvinnen skal betale, selvsagt betaler mannen. Dessuten er det en som har fått skikkelig følelse for, og derfor dater han jo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nina1975 skrev:

Den som inviterer betaler.

Ikke helt enig der. Ble kjent med på Tinder å spurte om han ville bli med på standup show for å bli bedre kjent,men syns det blir unaturlig at jeg skal måtte betale billettem hans vi har jo aldri før møtt hverandre engang.

Anonymkode: 26db1...811

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt enig der. Ble kjent med på Tinder å spurte om han ville bli med på standup show for å bli bedre kjent,men syns det blir unaturlig at jeg skal måtte betale billettem hans vi har jo aldri før møtt hverandre engang.

Anonymkode: 26db1...811

det unaturlige er selvsagt og i det hele tatt at man bruker internett for å få kontakt med et nytt menneske i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Egenskap skrev:

det unaturlige er selvsagt og i det hele tatt at man bruker internett for å få kontakt med et nytt menneske i livet. 

Hehe ja men sånn er verden blitt. Du ser jo bare hvor populær Tinder er blitt.

Anonymkode: 26db1...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja men sånn er verden blitt. Du ser jo bare hvor populær Tinder er blitt.

Anonymkode: 26db1...811

populært og populært, finnes ingen statistikk. Det er vel det man kan si er å bomme på målet i livet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Her er det snakk om utgift håndtering, fordi mannen vil ikke legge ut. Og alle date i Norge ender med sex. 

Anonymkode: c9ba3...654

Tror nok du er litt på bærtur her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt enig der. Ble kjent med på Tinder å spurte om han ville bli med på standup show for å bli bedre kjent,men syns det blir unaturlig at jeg skal måtte betale billettem hans vi har jo aldri før møtt hverandre engang.

Anonymkode: 26db1...811

Jeg hadde om jeg kom med forslaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Egenskap said:

kleint om kvinnen skal betale, selvsagt betaler mannen. Dessuten er det en som har fått skikkelig følelse for, og derfor dater han jo. 

Feil. Del regningen. Uansett. 

Anonymkode: 4bc3e...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Nina1975 said:

Den som inviterer betaler.

Om det var noe uforventet dyrt ok. Ellers er normal forventingen at dere deler. 

Om damen er opptatt av gratis mat og drikke er det ikke noen bra grunnlag for et forhold. Best om du la henne finne noen andre på Tinder. 

Anonymkode: 4bc3e...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del avlys, at du heller vil kaste penger i sjøen høres jo ut som om du ikke er interessert engang? Høres ganske smålig ut og det virker ikke som om dere er en «great match» fra det alene...

Anonymkode: b2175...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/15/2019 at 8:50 PM, Fru Uperfekt said:

Jeg hadde om jeg kom med forslaget

Har du noen gang gjort det? "Den som inviterer betaler" er en typisk replikk fra folk som nesten aldri tar første skritt.

Anonymkode: eff77...30e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2019 den 13.35, Nina1975 skrev:

Den som inviterer betaler.

Ja, fordi damer inviterer.... Duuhhhh

De dør før de tørr å ta sjansen på å bli avvist

Anonymkode: eb128...84a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkerheten er for stor for at en dame skal tørre å invitere. Så da blir "den som inviterer, betaler" helt feil. For 95% av gangene er det mannfolka som tar iniative og inviterer

Anonymkode: eb128...84a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er sjenert og merkelig har jeg stort sett alltid blitt invitert ut, ikke tatt initiativet selv. Samtidig kan jeg aldri huske å ha opplevd å bli spandert på. Nå skal det også sies at jeg heller aldri har gjort som Nina1975 da, satt der med armene i kors når regningen kom og sagt "den som invterer betaler!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...