Gå til innhold

Damer som har elsker når de er gift har samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Livslang kjærlighet er høyst reelt, vi er på vei dit selv og kjærligheten blir bare sterkere. Livslangt monogamt sexliv derimot, det er noe helt annet.

Anonymkode: 47360...e4c

😂 nei. Hvis du elsker kjæresten din har du selvfølgelig ikke sex med andre

Anonymkode: 4dea4...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en ordbok

Anonymkode: 2a282...fa8

Trengs ikke, siden jeg vet hva poly betyr. Altså flere/mange. 

Poly brukes som et fellesbegrep på alle etisk ikke-monogame forhold, som det vil være om man har elsker på si, hvor alle involverte er informert og samtykker. 

Anonymkode: a131b...94c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har elskere fordi de kan ha sex med menn som er langt mer attraktive enn de de har sjans på forhold med

Anonymkode: 7d857...de3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner flere og vet om flere par der dama har en eller flere elskere, mens de er gift eller har samboer. I flere av disse vet mennene om det. Virker å være litt forskjellige grunner til det. Enten at mannen er dårlig i sengen, sliter med tidlig utløsning, penisstørrelse eller at sexlivet har dabbet av med årene. Lurer på hvorfor det som regel er dama som har elsker og ikke motsatt, og hvor vanlig dette er? Er det noen damer her som lever i sånne forhold, og har dere/disse også sex med partneren sin?

Vet jo ikke hvor vanlig det er normalt sett, selv om jeg vet om en god del kvinner som har dette.

Anonymkode: 19c4e...30d

Jeg lever i et sånt forhold og har gjort det i 10 år. Vi har omtrent alltid hatt det sånn. Det er fordi vi begge tenner på det. Ganske vanlig fetisj for menn å like å se konen bli knullet av en annen mann. Greit for meg som kvinne og ta en for laget og ligge litt rundt 😉

 

Anonymkode: b549e...d6f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 nei. Hvis du elsker kjæresten din har du selvfølgelig ikke sex med andre

Anonymkode: 4dea4...0ff

Livet er ikke så sort/hvitt. Ting som ser klart ut for deg, kan se helt annerledes ut for andre.

Anonymkode: 47360...e4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet er ikke så sort/hvitt. Ting som ser klart ut for deg, kan se helt annerledes ut for andre.

Anonymkode: 47360...e4c

Jada folk er ekle, men det jeg skrev er fakta og ikke noe dere kan endre.

Anonymkode: 4dea4...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i et slikt forhold nå. Vi har vært gift i flere år og har det kjempefint! Hun har nå en slags elsker. De treffes ikke ofte, men når det passer seg slik. Det er ikke fordi vi ikke har et godt sexliv fra før eller fordi jeg ikke er god i senga. Og nei, jeg har heller ikke liten kuk og jeg klarer å tilfredsstille henne på alle mulige måter. Det er heller ikke noen av de andre tåpelige grunnene dere måtte komme på. Hun har lov til å ha andre elskere, hvis hun vil, fordi jeg unner henne nytelse og frihet. Fordi vi stoler på hverandre og fordi jeg vet at hun elsker meg og vil fortsette å leve sammen med meg. Jeg på min side ville fått lov jeg også, og fått tilbudet om andre elskerinner ved et par anledninger, men alltid takket nei. Jeg føler ikke for det og har det såpass bra slik som jeg har det at jeg kjenner ikke på det behovet. Vi tenker ikke på at vi lever i et åpent forhold eller at det er en slags fetish av noe slag. Saken er også at jeg mener at jeg eier ikke hennes kropp, jeg bestemmer ikke hva hun skal gjøre med den. Vi stoler såpass på hverandre at om dette skulle bli en trussel for forholdet eller by på andre problem så stopper vi. I tillegg må det understrekes at vi er veldig flinke til å snakke mye sammen, både om følelser og om sex. Det er nok nøkkelen, ikke bare for slik som vi lever, men for alle slags former for parforhold. 

Endret av Asmodeus
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg hadde noen utenom var todelt. (Han visste om dette.)

På den ene siden var han omtrent uinteressert i sex og tilbringe tid med meg. All tid gikk til gaming.....

Jeg fikk nok, orket ikke å leve med sex maks annenhver uke, noen ganger sex 3 ganger på en uke, men da gikk det 3 uker til neste gang.                     

 Samtidig har jeg alltid hatt ønske om sex med andre, både sammen med han (prøvd) og alene.                                             

Selv om det førte til mer sex også mellom oss, forsvant ikke lysten til å ha sex med andre..... Jeg har både behov for mye begjær og sex med partner OG variasjonen i det å ha sex med andre.....

Endret av *Mocca*
Skrivefeil rettet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada folk er ekle, men det jeg skrev er fakta og ikke noe dere kan endre.

Anonymkode: 4dea4...0ff

Det er gjerne fakta for deg, det er ikke det for alle :) 
Det er mange der ute, som klarer å elske flere personer på en gang. 

Anonymkode: a131b...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Asmodeus skrev:

Jeg lever i et slikt forhold nå. Vi har vært gift i flere år og har det kjempefint! Hun har nå en slags elsker. De treffes ikke ofte, men når det passer seg slik. Det er ikke fordi vi ikke har et godt sexliv fra før eller fordi jeg ikke er god i senga. Og nei, jeg har heller ikke liten kuk og jeg klarer å tilfredsstille henne på alle mulige måter. Det er heller ikke noen av de andre tåpelige grunnene dere måtte komme på. Hun har lov til å ha andre elskere, hvis hun vil, fordi jeg unner henne nytelse og frihet. Fordi vi stoler på hverandre og fordi jeg vet at hun elsker meg og vil fortsette å leve sammen med meg. Jeg på min side ville fått lov jeg også, og fått tilbudet om andre elskerinner ved et par anledninger, men alltid takket nei. Jeg føler ikke for det og har det såpass bra slik som jeg har det at jeg kjenner ikke på det behovet. Vi tenker ikke på at vi lever i et åpent forhold eller at det er en slags fetish av noe slag. Saken er også at jeg mener at jeg eier ikke hennes kropp, jeg bestemmer ikke hva hun skal gjøre med den. Vi stoler såpass på hverandre at om dette skulle bli en trussel for forholdet eller by på andre problem så stopper vi. I tillegg må det understrekes at vi er veldig flinke til å snakke mye sammen, både om følelser og om sex. Det er nok nøkkelen, ikke bare for slik som vi lever, men for alle slags former for parforhold. 

Veldig likt oss! Godt å lese.

Anonymkode: 47360...e4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min mann.

Men jeg har sterke følelser for min elsker også. Selv om han er gift så har han sterke følelser for meg også.

Anonymkode: 3fe7f...5f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det en kort periode i slutten av ekteskapet, fordi jeg var desp etter at noen så meg og begjærte meg. Det var ikke snilt mot mannen, men ga meg styrke til å bryte, noe som var helt riktig. Ingen som vet. 

Anonymkode: ba7ef...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det en kort periode i slutten av ekteskapet, fordi jeg var desp etter at noen så meg og begjærte meg. Det var ikke snilt mot mannen, men ga meg styrke til å bryte, noe som var helt riktig. Ingen som vet. 

Anonymkode: ba7ef...638

Hvorfor så ikke din mann deg? Begjærte deg? Bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 4bcb4...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker min mann.

Men jeg har sterke følelser for min elsker også. Selv om han er gift så har han sterke følelser for meg også.

Anonymkode: 3fe7f...5f1

Vet mannen din om det? Hvorfor har du elsker? Er det fordi han ikke tilfredsstiller deg? Har han også elsker eller bare du? Ble mange spm😅 Men mitt inntrykk er at flere kvinner enn menn har elsker i et forhold. Hvis mannen tenner på dette er nok fantasiene hans om at du knuller med andre nok, slik at han ikke føler behov for å ha elsker selv. Kan være han tenner på å tenke på at dama har sex med andre. Kanskje menn tar litt lettere på det med akkurat sex og godtar at partneren har sex med andre. 

Anonymkode: 19c4e...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått meg en elsker, etter 16 års forhold til mannen min. Han har selvsagt fått samme mulighet, men har ikke funnet noen enda. Grunnen til dette er at jeg har mye høyere sexlyst enn han, og at vi etterhvert har gått litt "lei" av sex med hverandre. Ingen av oss hadde hatt sex før vi ble sammen, så vi hadde 0 erfaring med noen annet. Dette begynte etterhvert å plage meg litt. Det er ikke noe galt med utstyret til min mann, men alikevel følte jeg ett behov for å prøve noe nytt og spennende.

Vi har våre utfordringer  i ekteskapet, både med sykdom og økonomi, og vi har barn som krever mye, og dette følger jo med i sex-livet, om man vil eller ikke. Og jeg merker at det er annerledes og ha sex med elskeren, fordi det ikke er noen bekymringer med på kjøpet, og det er ikke de samme dype følelsene. Vi er bare gode venner som gir hverandre litt nærhet og sex.

For min del er det også noe med at mannen virrer rundt meg hele dagen, og hvis jeg gidder å jobbe for det, kan jeg sikkert få ha til sengs, mens med elskeren som man ikke ser så offte blir det en annen lengsel, og enda bedre de få gangene det passer.

Men jeg elsker mannen min! Vi er verdens beste venner, og vi fungerer bra på alle andre områder enn sex. Derfor løser vi det med at jeg kan få utløp for sexsuelle behov også utenfor ekteskapet.

Ser vi til dyrenes verden, er det svært få arter som holder seg kunn til en partner heler livet....

Anonymkode: f26e7...762

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også å få en elsker, glad i mannen, men mange år med impotens er vanskelig. 

Anonymkode: 0f452...6c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trengs ikke, siden jeg vet hva poly betyr. Altså flere/mange. 

Poly brukes som et fellesbegrep på alle etisk ikke-monogame forhold, som det vil være om man har elsker på si, hvor alle involverte er informert og samtykker. 

Anonymkode: a131b...94c

Skal ikke diskutere språkbruk her, men påpeke at det er en vesentlig forskjell på åpne forhold, og forhold som utvikler seg slik at partner (etterhvert) velger å tolerere, eller se gjennom fingrene med, at den andre har en elsker/elskerinne på si. Den første varianten er særdeles uvanlig i vårt samfunn, den siste ikke.

Anonymkode: 2a282...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tenkt at jeg aldri kommer til å være utro, men siste året har jeg begynt å vurdere det. Flere faktorer som spiller inn. 

- Min mann har et behov for oppmerksomhet fra kvinner, bekreftelse, som medfører at han stadig tøyer grenser litt. Jeg er møkklei dette. 

- Min mann er blitt litt lat. Overlater stort sett seksuelt initiativ til meg, og jeg koser, masserer, og gir ham nytelse på så mange måter, men han gjør lite av slikt tilbake. Joda, jeg har også nytelse av knulling, men ikke så kjekt å gi ham full pakke service stadig, mens han kanskje slikker eller koser med meg toppen 5 minutter en sjelden gang. Har tatt det opp med ham flere ganger, og han unnskylder seg med at jeg er "selvantennene". At jeg blir kåt når jeg koser med ham. Joda, sant det, men jeg gir jo ikke ham nytelse og ekstra service fordi han ikke tenner selv, men fordi jeg liker å gi ham nytelse... jeg begynner bare å bli lei av at det 99% går bare en vei. Han er flink til å knulle, så jeg også får nytelse av det, men at han er så uinteressert i å gi, uten noe egoisme, når han får så mye ikke-egoistisk oppmerksomhet, ja jeg blir lei! Det handler ikke om å tenne, det handler om å ha en partner som nyter at du nyter. Som er like villig til å gi som å motta. Hadde han bare innimellom gitt tilbake tilsvarende, så hadde det vært ok. Savnet etter en som er interessert i å trigge kroppen min, ikke stoler blindt på at den selvantenner, og tillater seg å ta imot så mye uten å gi tilsvarende tilbake, begynner å bli svært stort. Jeg er LEI slik skjevhet! 

Det er altså ikke mangel på sex, og heller ikke størrelsen hans eller at han ikke er en god elsker (angående knulling), men at han tillater seg å være svært selvsentrert. Meg, meg, meg! 

Anonymkode: bcb2c...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...