Gå til innhold

71 grader nord 2019


Janzypants

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle se dagens episode på dplay jeg nå tenkte jeg, men den ligger ikke der? Kommer den opp hos dere andre som har dplay?

Anonymkode: 3d7e7...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på Thale sin instagram. Typisk oppmerksomhetskrevende, selvopptatt kjerring. Sånne typer har en tendens til å baksnakke og bli furt for det meste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun bloggere hvor liten er hu egentlig? nå har jeg ikke tall på hvor mange ganger hu sier: "jeg er minst av alle her!!!"... syns ikke hu ser så mye mindre ut enn de andre jentene? 

men fair enough, synes hu står på til å være utrent, og det er jo tyngre å bære hvis du er 160 cm og 50 kg lissom.. men på kamera syns jeg ikke hu ser så liten ut 

Anonymkode: 35f42...835

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og fy fader å ekkel hu thale er! måten hu baksnakker og kikker inn i kamera og geiper og himler med øyna! kvalm jente

Anonymkode: 35f42...835

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

og fy fader å ekkel hu thale er! måten hu baksnakker og kikker inn i kamera og geiper og himler med øyna! kvalm jente

Anonymkode: 35f42...835

Hun er jo drit pen da

Anonymkode: 38f9c...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo drit pen da

Anonymkode: 38f9c...066

enig hu er kjempe pen. men personligheten er dessverre ekkel

Anonymkode: 35f42...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

enig hu er kjempe pen. men personligheten er dessverre ekkel

Anonymkode: 35f42...835

Ja sant det

Anonymkode: 38f9c...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flau over Thale sin oppførsel.

Har siden episode en oppfattet Mathias som kanskje den mest redelige, hjelpsomme personen der inne. Rett og slett en kjernekar. 

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha noe imot han. Thale fremstiller seg selv på en veldig dårlig måte. Man får ordentlig «fjortiss»-vibes av henne, noe som ikke er særlig bra når man er 24+ år. 

Anonymkode: 8fbff...d22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

hun bloggere hvor liten er hu egentlig? nå har jeg ikke tall på hvor mange ganger hu sier: "jeg er minst av alle her!!!"... syns ikke hu ser så mye mindre ut enn de andre jentene? 

men fair enough, synes hu står på til å være utrent, og det er jo tyngre å bære hvis du er 160 cm og 50 kg lissom.. men på kamera syns jeg ikke hu ser så liten ut 

Anonymkode: 35f42...835

Hun kan jo ikke være så liten. Hadi er jo lavere.

Anonymkode: fd19c...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan jo ikke være så liten. Hadi er jo lavere.

Anonymkode: fd19c...6ea

det var det jeg også tenkte, er jo heller ikke vanlig at jenter omtaler seg som så veldig liten hvis de da ikke er under 160 lissom..

Anonymkode: 35f42...835

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tydeligvis gått glipp av torsdagens episode, så jeg så den nå. Fy faen, jeg hadde KLIKKA hvis jeg hadde vært på lag med Cecilie! Omg, det er jo konstant syting fra ende til annen 😮  Jeg fikk oppriktig vondt av Fredrik når han etter beste evne forsøkte å få henne ned fra fjellet. Han tok til og med sekken hennes og alt han får tilbake er dritt. Hun var jo ikke villig til å forsøke engang. Hadde det vært meg, tror jeg rett og slett at jeg bare hadde sagt: "Greit! Da kan du ha det så godt! Vi kjører ned, så får du heller komme når du kommer." Merk: Hadde hun gjort et forsøk eller vært mer positiv, hadde jeg selvfølgelig ikke sagt det.
Jeg syns han i starten virket som en "besserwisser", men han har vokst på meg. Han besitter nok mye av kunnskapen som trengs, ja! 

Anonymkode: 7f524...c77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ingen andre som har reagert på at Fredrik har en del psykopatiske trekk? Synes han er direkte frekk, ufin og manipulerende ovenfor en del av de andre deltakerne. Alt må skje på hans måte, men han tåler selv ikke kritikk dersom noen skulle gå mot han

Anonymkode: d8c32...459

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen andre som har reagert på at Fredrik har en del psykopatiske trekk? Synes han er direkte frekk, ufin og manipulerende ovenfor en del av de andre deltakerne. Alt må skje på hans måte, men han tåler selv ikke kritikk dersom noen skulle gå mot han

Anonymkode: d8c32...459

Helt ærlig, så tror jeg han bare blir misforstått, rett og slett. Han sier kanskje ting på en litt klønete måte, og hvis folk da KAN tolke det i to retninger, så velger de den retningen som blir negativ og "vondt ment".  

Anonymkode: 7f524...c77

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2019 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Mathias er bare skikkelig digg

Anonymkode: 5081f...be5

Fredrick med alle tatoveringene er HOTT!!😫❤️

Anonymkode: fd19c...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen andre som har reagert på at Fredrik har en del psykopatiske trekk? Synes han er direkte frekk, ufin og manipulerende ovenfor en del av de andre deltakerne. Alt må skje på hans måte, men han tåler selv ikke kritikk dersom noen skulle gå mot han

Anonymkode: d8c32...459

Enig. Spesielt dersom hvis noen gjerne vil bli enige med han om veivalg, så er bare svaret "skal du ha kartet eller, ta kartet da" med en skikkelig nedlatende stemme. Han gidder ikke ta til seg hva folk mener engang. Bruker bare masse kvalme metoder istedenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...