Gå til innhold

71 grader nord 2019


Janzypants

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Matas skrev:

Neida, det er ikke kun for topptrente folk, men jeg hadde kanskje testa meg selv med en sekk på ryggen på en liten tur i forkant jeg da, dersom jeg var usikker. Det handler jo litt om den stemninga jeg ser i laget og all baksnakkinga, det er jo lite kult. 

Er drittsnakket her noe bedre da??? Her sitter folk som ikke en gang var der å slenger drit :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, kindagirl skrev:

Er drittsnakket her noe bedre da??? Her sitter folk som ikke en gang var der å slenger drit :)

Nei, det er den ikke, men det er nå slik det er med forum og offentlige personer, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, 71 grader Jane skrev:

Meldte meg ikke på....

Nei, ok, melde seg på/takke ja, da. Du skjønte sikkert hva jeg mente. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gider ikke se 71 grader nord i år, om ikke Jane blir stemt ut snarest! Hun ødelegger jo for alle, evig belastning for gruppa hun er i, og iallefall meg som tv seer, for et uforfragelig menneske!

Anonymkode: cd02f...98c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, litt morsomt at Cecilie trodde at de skulle slå leir ved en post, men så var det 9 timer igjen av turen. Jeg hadde gått rett i kjelleren. Synes at hun og Jane er knalltøffe som fullførte!

Anonymkode: e5237...796

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man valgt å melde seg på ett slikt konsept, så burde man vel egentlig ha trent så mye man klarer FØR man skal begynne på selve opplegget. 

Men det virker som temmelig mange er fullstendig uforbredt på hele greia. Dersom noen ikke en gang har forsøkt å gå på tur uten ryggsekk, så kan det selvfølgelig bli en alt for stor overgang med slike langturer med veldig stor tung ryggsekk. 

Og hvor forbanna vanskelig kan det egentlig være å lære seg hvordan man skal bruke kart eller kompass? 

Anonymkode: 97961...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man valgt å melde seg på ett slikt konsept, så burde man vel egentlig ha trent så mye man klarer FØR man skal begynne på selve opplegget. 

Men det virker som temmelig mange er fullstendig uforbredt på hele greia. Dersom noen ikke en gang har forsøkt å gå på tur uten ryggsekk, så kan det selvfølgelig bli en alt for stor overgang med slike langturer med veldig stor tung ryggsekk. 

Og hvor forbanna vanskelig kan det egentlig være å lære seg hvordan man skal bruke kart eller kompass? 

Anonymkode: 97961...c0e

Brukeren som påstår at hun er Jane sier at hun ikke har meldt seg på. Da både hun og flere andre tidligere realitydeltakere er med kan det virke som hun ikke den eneste av årets deltakere som er blitt castet direkte, uten påmelding. Det gir i alle fall mening for meg. 

For øvrig synes jeg alltid det er like snålt at de som deltar på et slikt program er like overrasket hvert eneste år over at de skal drive med aktiviteter som innebærer vann eller høyder; man har alltid en eller flere deltakere med lammende høydeskrekk, dårlige svømmeferdigheter, eller langt framskreden sjøsyke bare de ser en vanndam. :hoho:Det kommer nok i år også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det sjukeste som jeg har sett i 71 grader Nords historie. Jeg fatter ikke at Jane er med. Dette går jo ikke. Stakkars folk som må være sammen med den trassige jenta. Greit nok at hun ikke meldte seg selv på, men hun valgte jo å bli med. Og så mye banning er veldig lite sjarmerende. 

Anonymkode: 99810...9fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dere. Jeg syns faktisk vi kan holde oss for gode til å snakke dritt om Jane. Vi kjenner henne ikke som person annet enn det bittelille vi har sett gjennom skjermen på 71 grader nord. Med andre ord så kjenner vi henne ikke!  Nå har hun til og med angivelig vært inne i tråden her og skrevet at hun blir lei seg av å få så mye hat fra totalt fremmede mennesker, og det syns jeg vi alle skal ta til oss. Jeg tror ikke denne tråden var ment for å slenge dritt om enkeltpersoner. Man kan helt sikkert diskutere deltakerne, MEN man kan velge sine ord med omhu, tenker jeg. Vi er voksne folk alle sammen. Jeg mener å skrive ting som at hun er et ufordragelig menneske skal vi holde oss ALT for gode til! Som sagt, vi kjenner henne på ingen måte annet enn de få minuttene vi har sett henne gjennom tv-skjermen. Mobbing kjenner jeg at jeg mildt sagt ikke er noen fan av!

Anonymkode: 7f524...c77

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, dere. Jeg syns faktisk vi kan holde oss for gode til å snakke dritt om Jane. Vi kjenner henne ikke som person annet enn det bittelille vi har sett gjennom skjermen på 71 grader nord. Med andre ord så kjenner vi henne ikke!  Nå har hun til og med angivelig vært inne i tråden her og skrevet at hun blir lei seg av å få så mye hat fra totalt fremmede mennesker, og det syns jeg vi alle skal ta til oss. Jeg tror ikke denne tråden var ment for å slenge dritt om enkeltpersoner. Man kan helt sikkert diskutere deltakerne, MEN man kan velge sine ord med omhu, tenker jeg. Vi er voksne folk alle sammen. Jeg mener å skrive ting som at hun er et ufordragelig menneske skal vi holde oss ALT for gode til! Som sagt, vi kjenner henne på ingen måte annet enn de få minuttene vi har sett henne gjennom tv-skjermen. Mobbing kjenner jeg at jeg mildt sagt ikke er noen fan av!

Anonymkode: 7f524...c77

Takk ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, dere. Jeg syns faktisk vi kan holde oss for gode til å snakke dritt om Jane. Vi kjenner henne ikke som person annet enn det bittelille vi har sett gjennom skjermen på 71 grader nord. Med andre ord så kjenner vi henne ikke!  Nå har hun til og med angivelig vært inne i tråden her og skrevet at hun blir lei seg av å få så mye hat fra totalt fremmede mennesker, og det syns jeg vi alle skal ta til oss. Jeg tror ikke denne tråden var ment for å slenge dritt om enkeltpersoner. Man kan helt sikkert diskutere deltakerne, MEN man kan velge sine ord med omhu, tenker jeg. Vi er voksne folk alle sammen. Jeg mener å skrive ting som at hun er et ufordragelig menneske skal vi holde oss ALT for gode til! Som sagt, vi kjenner henne på ingen måte annet enn de få minuttene vi har sett henne gjennom tv-skjermen. Mobbing kjenner jeg at jeg mildt sagt ikke er noen fan av!

Anonymkode: 7f524...c77

Så enig! Folk tok jo helt av her etter at hun gjorde seg til kjenne, akkurat som om da skulle de ihvertfall la henne høre det. For å si det sånn, så synes jeg sånne folk er uendelig mye verre enn den figuren Jane har gjort på TV! Er det noen som er ufordragelige så er det folk som sitter og lirer av seg så stygge ting om et annet menneske, som de attpåtil VET sitter og leser her. Ondskapsfullt, er det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det sjukeste som jeg har sett i 71 grader Nords historie. Jeg fatter ikke at Jane er med. Dette går jo ikke. Stakkars folk som må være sammen med den trassige jenta. Greit nok at hun ikke meldte seg selv på, men hun valgte jo å bli med. Og så mye banning er veldig lite sjarmerende. 

Anonymkode: 99810...9fe

Er det noen som er ufordragelig så er det deg.

Anonymkode: e5237...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, dere. Jeg syns faktisk vi kan holde oss for gode til å snakke dritt om Jane. Vi kjenner henne ikke som person annet enn det bittelille vi har sett gjennom skjermen på 71 grader nord. Med andre ord så kjenner vi henne ikke!  Nå har hun til og med angivelig vært inne i tråden her og skrevet at hun blir lei seg av å få så mye hat fra totalt fremmede mennesker, og det syns jeg vi alle skal ta til oss. Jeg tror ikke denne tråden var ment for å slenge dritt om enkeltpersoner. Man kan helt sikkert diskutere deltakerne, MEN man kan velge sine ord med omhu, tenker jeg. Vi er voksne folk alle sammen. Jeg mener å skrive ting som at hun er et ufordragelig menneske skal vi holde oss ALT for gode til! Som sagt, vi kjenner henne på ingen måte annet enn de få minuttene vi har sett henne gjennom tv-skjermen. Mobbing kjenner jeg at jeg mildt sagt ikke er noen fan av!

Anonymkode: 7f524...c77

Har man valgt å bli med på ett slikt tungt konsept, så er det faktisk ganske spesielt at man begynner å sutre og klage SÅ hinsides mye! 

Dette går jo selvfølgelig på flere deltakere som har valgt å være med. Det burde virkelig ikke komme som noen GIGANTISK overraskelse på deltakerne at dette opplegget kan være ganske tøffe greier. 

Anonymkode: 97961...c0e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på at Fredrik og Hadi gjør sitt beste for å hakke på Alexander og prøver å få han til å trekke seg som lagleder?

Anonymkode: fd19c...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som reagerer på at Fredrik og Hadi gjør sitt beste for å hakke på Alexander og prøver å få han til å trekke seg som lagleder?

Anonymkode: fd19c...6ea

Reagerer like mye på at de prøver å få Jane til å trekke seg fra programmet. Bare fordi hun ikke er like "god" som de.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som reagerer på at Fredrik og Hadi gjør sitt beste for å hakke på Alexander og prøver å få han til å trekke seg som lagleder?

Anonymkode: fd19c...6ea

Enig. Hadi var jo først omtrent bestevenn med Alexander, og når de leda så klikka det helt for han. Dermed ble han buddie med Fredrik istedenfor, Fredrik fremstår som en skikkelig ufin type. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Alexander som fremstår som en dårlig leder. Sjefete, bedreviter, og snakker ned til de andre (typ: skal du ha kartet??? E det det??? Ja vel ta det jævla kartet da!!!». Eller «Nei no skal vi ta pause. Æ bryr mæ ikke ka dokker sir, æ e leder og har bestemt at no skal vi ta pause. Så sett dokker ned!». Unødvendig og tar seg lite godt ut på TV. Tror han har misforstått konseptet leder. 

Tror rett og slett de andre blir provosert over måten han snakker til, og behandler andre. Dette skaper uggen stemning i gruppa. Forsvinner Alexander, tror jeg den ekle stemninga vil forsvinne fort. 

Anonymkode: 8fbff...d22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel Alexander som fremstår som en dårlig leder. Sjefete, bedreviter, og snakker ned til de andre (typ: skal du ha kartet??? E det det??? Ja vel ta det jævla kartet da!!!». Eller «Nei no skal vi ta pause. Æ bryr mæ ikke ka dokker sir, æ e leder og har bestemt at no skal vi ta pause. Så sett dokker ned!». Unødvendig og tar seg lite godt ut på TV. Tror han har misforstått konseptet leder. 

Tror rett og slett de andre blir provosert over måten han snakker til, og behandler andre. Dette skaper uggen stemning i gruppa. Forsvinner Alexander, tror jeg den ekle stemninga vil forsvinne fort. 

Anonymkode: 8fbff...d22

Jeg synes han fremstår veldig tålmodig, rolig og ikke minst løsningsorientert mtp all den dritten han må ta imot fra Fredrik og Hadi hele tida. Fredrik virker furt fordi han ikke får ta ledelsen og spiller derfor på omvendt psykologi og prøver å få Aleksander til å virke som en elendig fyr i enhver sammenheng. Hadi klikker for hver minste ting og tåler verken tilsnakk eller at noen forteller han noe som helst.

Anonymkode: fd19c...6ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...