Gå til innhold

71 grader nord 2019


Janzypants

Anbefalte innlegg

Det var premiere på 71 grader nord i går på TvNorge og Dplay. Så du på? Har aldri sett en episode av 71 grader nord, foruten av kjendisversjonen 😅 Virker som at det er litt annerledes opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett en eneste episode i hele mitt liv, før igår, da jeg misforstod og trodde det var kjendisversjonen som starta😂 Jeg skal garantert se mer dog, enkelte personer gjør det jo underholdende å se på, hvor lenge jeg holder ut, aner jeg ikke😅

Anonymkode: b3ea4...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Ho der Jane, som banner hele tida. Har ho vært på TV før? Virker så kjent

Det var noe veldig kjent med henne, ja.

Ellers var det jo voldsomt med resirkulering av realitydeltakere denne sesongen.  Thale har vært med på Farmen, Cecilie på Ex on the Beach og Hadi på Anno.

Anonymkode: e8205...f85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hyachint31 skrev:

Ho der Jane, som banner hele tida. Har ho vært på TV før? Virker så kjent

Jeg vet ikke? Jeg dro ikke kjensel på henne. Men fy fader, har aldri hørt noen banne så mye før 😅 Var jo i hver eneste setning! Ser for meg at det fort kan bli klinsj mellom han (sterkt) religiøse og Jane 😛  Jo mer hun banna, jo mer ba ham 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Det er jo selvfølgelig ssutrekopper som får mest oppmerksomhet... 

Anonymkode: 97961...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MarianneE skrev:

Hjelpe meg som hun Jane klager på alt!

Jeg bare venter på at hun skal trekke seg - og det er kanskje like greit, med tanke på de andre som må bære sekken hennes og psyke henne opp hele tiden.

Anonymkode: ffecc...82d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det alltid for noen år siden, men startet opp igjen denne sesongen. Kjenner ingen av folka, men siden jeg så det sist, så var det vel mer ordinære folk med nå, og ikke for det meste rimelig trente folk som det var for noen år siden å vel så det. 

Men Jane alså, seriøst, jeg håper jo hun bli stemt ut rimelig kjapt, for et ufordragelig menneske, elendig innstilling, sutring og banning +++. 42 år, er det mulig! Hun får ingen medfølelse hos meg. Forstår ikke hvorfor hun har meldt seg på.

Anonymkode: cd02f...98c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare venter på at hun skal trekke seg - og det er kanskje like greit, med tanke på de andre som må bære sekken hennes og psyke henne opp hele tiden.

Anonymkode: ffecc...82d

Helt enig med deg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva de tenker på når caster folk som Jane, hun ville jo knapt overlevd en tur til postkassa. Ikke er det gøy å se på og ikke er hun spesielt sjarmerende/morsom heller. 

Syns flere av de andre også fremstår så lite turvant at det nesten ikke er vits. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Skjønner ikke hva de tenker på når caster folk som Jane, hun ville jo knapt overlevd en tur til postkassa. Ikke er det gøy å se på og ikke er hun spesielt sjarmerende/morsom heller. 

Syns flere av de andre også fremstår så lite turvant at det nesten ikke er vits. 

Det er jo det som skaper god tv, og ikke en bunch med topptrente folk. Men hvor er Jane fra, hører hun snakker litt merkelig norsk iblant.

Anonymkode: fd19c...6ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det som skaper god tv, og ikke en bunch med topptrente folk. Men hvor er Jane fra, hører hun snakker litt merkelig norsk iblant.

Anonymkode: fd19c...6ea

Det er greit nok at det er det som skaper god tv, men vet ikke heeeelt om de har truffet 100% med castingen av Jane 😅 Hun sliter jo veldig allerede, så blir spennende å se fremover hva som skjer. Jeg tror han "besserwisseren" Fredrik blir satt i duell hvis laget hans taper. Husker ikke navnene på alle enda, men han gikk hvertfall ikke helt overens med laglederen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere sett noe oversikt over alle deltakerne som er med? Jeg finner bare deltakerne i kjendisversjonen når jeg søker.

Anonymkode: 3d7e7...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg beklager all banning🙉er ikke alltid lett og stoppe seg selv når man sliter. Er helt rett at jeg ikke har gjort slikt som dette før, jeg blev spurt om jeg ville være med og følte at det ville være en spennende mulighet å få prøve noe mange gjør ofte men som min familie omtrent aldrig gjør. 😞

Er sant at jeg vært med på litt andre ting slik som wipeout og blackout 😉

Jeg er norsk statsborger men er fødd og oppvokst i skåne (sverige) så vil nok alltid prate litt svorsk 🙈

Beklager at jeg var lite sjarmerende og ufordragelig, ska prøve hardere neste gang 😞

Takk for at dere ser på likevel ❤️

Endret av 71 grader Jane
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo det som skaper god tv, og ikke en bunch med topptrente folk. Men hvor er Jane fra, hører hun snakker litt merkelig norsk iblant.

Anonymkode: fd19c...6ea

Nei, ikke enig. Det kan skape god tv med noen orginale personer i 70 grader nord eller Farmen eller så, men Jane er ikke innafor, det er sånn at jeg gidder ikke se når hun er på skjermen, og vurderer om jeg gidder se 70 grader nord denne sesongen, men satser på at hun blir utstemt kjapt, så jeg får se programmet allikevel.

71 grader nord var bedre før i tiden da de hadde, ikke nødvendigvis topptrente, men iallfall turvante og turglade folk, likandes folk.

Anonymkode: cd02f...98c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, 71 grader Jane said:

Hei, jeg beklager all banning🙉er ikke alltid lett og stoppe seg selv når man sliter. Er helt rett at jeg ikke har gjort slikt som dette før, jeg blev spurt om jeg ville være med og følte at det ville være en spennende mulighet å få prøve noe mange gjør ofte men som min familie omtrent aldrig gjør. 😞

Er sant at jeg vært med på litt andre ting slik som wipeout og blackout 😉

Jeg er norsk statsborger men er fødd og oppvokst i skåne (sverige) så vil nok alltid prate litt svorsk 🙈

Beklager at jeg var lite sjarmerende og ufordragelig, ska prøve hardere neste gang 😞

Takk for at dere ser på likevel ❤️

Det er du som gjør 71 grader nord gøy å følge med på! Ut fra hva jeg så på TV ble jeg veldig imponert over hvor mye du pressa deg og hvor langt nede i kjelleren du gikk for å gjennomføre, det hadde jeg aldri klart! Gleder meg til fortsettelsen :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...