Gå til innhold

71 grader nord 2019


Janzypants

Anbefalte innlegg

De har dratt denne castingen alt for langt hva gjelder hjelpesløse deltakere. Hele konkurranselementet er jo borte, fordi det er mange som har mer enn nok med å sette ene beinet foran det andre. De bryr seg jo nada om å komme først, det er bare klaging og elendige løsninger på alt de foretar seg.

Det kan være litt gøy å se noen streve med ukjente elementer, men når flertallet er komplett udugelige og aldri har bevegd seg på annet underlag enn asfalt, så blir det før dumt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

De har dratt denne castingen alt for langt hva gjelder hjelpesløse deltakere. Hele konkurranselementet er jo borte, fordi det er mange som har mer enn nok med å sette ene beinet foran det andre. De bryr seg jo nada om å komme først, det er bare klaging og elendige løsninger på alt de foretar seg.

Det kan være litt gøy å se noen streve med ukjente elementer, men når flertallet er komplett udugelige og aldri har bevegd seg på annet underlag enn asfalt, så blir det før dumt.

Den samme oppfatningen sitter jeg igjen med. Det er bare klaging, og folk får skader på kroppen bare av å gå ett par meter. Dette lover jo ikke bra i det hele tatt.

Anonymkode: fd19c...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anim92 skrev:

Tenk å være så utakknemlig for at Hadi skaffa dem den posten kjapt🤦🏻‍♀️

Ja, hva var greia med det lurer jeg på. Ble de virkelig sure for at de ikke fikk se hvor posten lå? Er det mulig.

Hun Cecilie er jo helt ekstremt sutrete og vrang, skjønner ikke hvorfor ikke hun ble sendt ut i duell. 

Anonymkode: 3d7e7...c02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva var greia med det lurer jeg på. Ble de virkelig sure for at de ikke fikk se hvor posten lå? Er det mulig.

Hun Cecilie er jo helt ekstremt sutrete og vrang, skjønner ikke hvorfor ikke hun ble sendt ut i duell. 

Anonymkode: 3d7e7...c02

Synes hu kan ta ting litt vel personlig ja, samme hva det er. Samtidig er jeg litt imponert over at hu har hengt på til nå.  Er generelt så mye drama i den gruppa, og aller mest mellom gutta. Det synes jeg er litt vittig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anim92 skrev:

Synes hu kan ta ting litt vel personlig ja, samme hva det er. Samtidig er jeg litt imponert over at hu har hengt på til nå.  Er generelt så mye drama i den gruppa, og aller mest mellom gutta. Det synes jeg er litt vittig. 

Er det så imponerende at ei 20 år gammel jente med normal kroppsfasong såvidt klarer og rusle i smpkupert terreng og svømme noen korte distanser? Med evig mange pauser, tid til krangler, omskiftinger, rolig tempo osv... 

Syns ikke det er spesielt imponerende i det hele tatt. De måtte jo avbryte etappen også, slapp toppturen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anim92 skrev:

Tenk å være så utakknemlig for at Hadi skaffa dem den posten kjapt🤦🏻‍♀️

Fordi han bare løp fra de andre uten å fortelle hva han skulle gjøre, for å vise at han også kan gjøre noe for laget sitt etter å ha disset lederstilen til Alexander en stund tidligere. Da er det klart at folk reagerer. Forskjellen på Cecilie og de andre er at Cecilie har ingen filter og sier det de andre ikke tør å ta opp.

Anonymkode: fd19c...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han bare løp fra de andre uten å fortelle hva han skulle gjøre, for å vise at han også kan gjøre noe for laget sitt etter å ha disset lederstilen til Alexander en stund tidligere. Da er det klart at folk reagerer. Forskjellen på Cecilie og de andre er at Cecilie har ingen filter og sier det de andre ikke tør å ta opp.

Anonymkode: fd19c...6ea

Det er en konkurranse, de ligger sist blant annet pga sutreguri og en lagleder som kan nada, bortsett fra å prate svada. Da må det vel være greit at noen er litt mer effektive og hopper uti og henter posten, slik at de kan komme seg videre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Det er en konkurranse, de ligger sist blant annet pga sutreguri og en lagleder som kan nada, bortsett fra å prate svada. Da må det vel være greit at noen er litt mer effektive og hopper uti og henter posten, slik at de kan komme seg videre?

Det er en konkurranse, men de er samtidig et lag og skal SAMARBEIDE. Hva med å snakke med de andre først før han løper vekk fordi han skal vise seg?

Anonymkode: fd19c...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at de ORKER å krangle over sånne småting. Hadi hentet posten. Begynn å grine liksom😂 Personlig hadde jeg nok bare blitt glad for at jeg slapp å dykke nedi en jettegryte 🙈 Det er lov å være litt effektiv, tenker jeg!  Men at de orker å krangle over små bagateller, herlighet. Det tar jo så mye unødig tid samt at det blir dårlig stemning i laget. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en konkurranse, men de er samtidig et lag og skal SAMARBEIDE. Hva med å snakke med de andre først før han løper vekk fordi han skal vise seg?

Anonymkode: fd19c...6ea

Er det en ting det lager gjør, så er det å snakke, altfor mye sådan. Spør du meg er det nettopp samarbeid at en går litt i forveien og henter opp den posten, mens den utslitte sutrefrøken og lagleder tomprat kan få hente seg litt inn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor blir de andre irritert på Mathias? syns han virker som han vet hva han driver med og hyggelig med alle sammen..

Anonymkode: 35f42...835

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å få sagt "Jeg er den minste her av alle sammen" flere ganger nå? Ja og hva så? Da har du færre kilo å dra på da! 

Anonymkode: 53483...85b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å få sagt "Jeg er den minste her av alle sammen" flere ganger nå? Ja og hva så? Da har du færre kilo å dra på da! 

Anonymkode: 53483...85b

Tenkte akkurat det samme. Ikke er det nødvendigvis en ulempe, og ikke er det nødvendigvis sant heller... Synes hun ser ut som minst en gjennomsnittlig stor jente rent fysisk, og f.eks. Thale må da være en del mindre? Anine som vant i fjor var vel kanskje den minste da, så noen unnskyldning er det uansett ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thale virker ikke som en hyggelig person å være rundt. Måten hun er mot Mathias, og baksnakker ham, er skikkelig fælt å se på.

Anonymkode: 47ae9...a67

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thale virker ikke som en hyggelig person å være rundt. Måten hun er mot Mathias, og baksnakker ham, er skikkelig fælt å se på.

Anonymkode: 47ae9...a67

Håpet hun vil vinne, men det var til i dag. Var 50 50 om Mathias eller Benjamin kom tilbake i dag. Nå er Mathias favoritt. 

Anonymkode: 6c615...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...